Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nyt Farvetema

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 10:18 am

Hej Admins,

Hvad jeg vil tale om her er jeres farvevalg. Selvom det er fine farver til den stemning i prøver at opbygge, men jeg må desværre klage at det irriterer øjnene, med alt det sorte.

Derfor beder jeg jer overveje at bruge nogle andre farver, som stadig holder stilen i gerne vil have. For desuden synes jeg at en simpel sort på hvid er en kedelig og usmagelig farvekombination, og specielt til en hjemmeside.

Mit forslag er nogle blå nuancer eller noget falmet lilla.

Nu har jeg faktisk ingen anelse om det bare er mig der er smålig i min kritik, men jeg beder jeg venligst genoverveje jeres farvetema, for øjnenes og designets skyld.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:16 am

Virkelig? Jeg synes ellers den er vildt fed :3..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:16 am

helt enig med Arissa Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 11:26 am

Det kan skam godt være, men det synes jeg ikke :/.
Jeg synes at farven er usmagelig og ikke særlig tiltrækkende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:55 am

Jeg er enig med Gino, det er lidt kedeligt at se på. jeg ville godt kunne leve med det, men jeg tror bare det ville være lettere at tiltrække nye medlemmer, hvis layoutet er tiltrækkende, jeg vil i hvert fald helst ind på en side hvis layout jeg synes er tiltrækkende.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:58 am

Hm, hvad ville folk så foreslå istedet for? Sort på hvidt er da også kedeligt? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 7:00 am

Det er svært når man ikke kan se temaerne, men måske noget med nogle mere farverige knapper, eller noget der skiller sig ud. Noget man ligger mærke til, hvis i forstår:)
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 7:04 am

Ok, jeg skal lige høre hvad det er folk ikke kan lide ved temaet xD

Er det den hvide skift på den sorte baggrund?

Eller er det din blå farve?'

Eller er det begge dele xD

Skriv gerne hvad i har af ideer, da vi selvfølgelig har lavet det vi synes ser fedt ud ^^
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 7:10 am

Jeg synes det hele passer for godt sammen, det kunne være fedt hvis man så det sort/blå tema, og så tænkte, *nårhja..Så er det sikkert sådan hele vejen igennem* Men så bum.. Så får man sig en overraskelse, forstår du hvad jeg mener?Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 7:51 am

Ok. Jeg kan ikke lide den lidt kedelige hvid på sort. Men det er også et spørgsmål om at det irriterer øjnene. Den blå farve er udemærket.

For eksempel så prøv at ændre farven på bygningerne i baggrunden. Blå måske.



<-------
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 7:59 am

Jeg ved ikke rigtigt.. jeg synes ikke det er så pænt xD
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:00 am

Nej. Jeg er enig. Jeg mente nu også faktisk, kun bygningerne. kun ikke baggrunden til baggrunden, hvis i forstår. Wink
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:02 am

Det er sådan et billede der er sat ind xD den sorte baggrund er en del af billede
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:02 am

Nu ved jeg ikke om det er besværligt men kan man ikke gøre så man som bruger kan skifte mellem hvordan man vil se temaet altså skifte mellem hvidt på sort og sort på hvid.
Det skal lige nævnes jeg har ingen forstand på hjemmesider så derfor spørger jeg bare.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:06 am

Det tror jeg desværre ikke vi kan :/ ellers et godt forslag Hadrian

Var det noget i denne her stil du mente? (Jeg ved bygningerne ikke er perfecte men gad ikke sidde og lave det helt tilpas hvis det så bare skulle udskiftes xD)
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:09 am

Ja! Lige præcis!
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:12 am

Hmm.. ja, jeg ved ikke jeg kan nu bedre lide det i sort xD... jeg tror desværre vi holder den som den er lige nu. Selvfølgelig hvis det bliver noget som alle på forummet synes er pænere så er der jo ikke så meget at gøre xD.. men indtil videre er der i hvert fald 3 der foretrækker det første design.
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:14 am

Sad. OTL
Men ok. Det er jo jeres valg after all ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyt Farvetema Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Farvetema   Nyt Farvetema Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt Farvetema
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: