| Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Viktoria
Race : Menneske Bosted : ingen Tilmeldings dato : 04/06/14 Antal indlæg : 1575
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:31 am | |
| "jo.." mumlede vi og så ud af vinduet | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:31 am | |
| "Hvilket?" spurgte Caitlyn og lød træt "første gang jeg kidnappede dig? Anden gang?" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:33 am | |
| "ikke at tage mig til og du kunne bare ha droppet at lede efter mig efter jeg stak af første gang" sagde hun | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:33 am | |
| "Så ville jeg ikke gøre mit job særligt godt" svarede Caitlyn og så mod himmelen "det er snart mørkt, vi når ikke byen i aften" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:34 am | |
| "nej men hvor skal vi sove?" spurte hun stille | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:35 am | |
| "Bilen.. vi kan prøve at finde et motel.. vi ikke allerede har et omdømme på" mumlede Caitlyn. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:38 am | |
| "hvis vi køre den samme vej er det jo dem vi kommer forbi" sagde vi stille og så ind i bilen hvor meget plads der var | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:39 am | |
| Der ville nok være plads til at man kunne ligge nogenlunde én på bagsædet. "Måske der er en anden vej" sagde Caitlyn for sig selv. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:42 am | |
| "jeg har ikke kørt uden for aterswell" sagde Vi og kiggede i handske rummet efter et kort | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:42 am | |
| Der lå en pistol, er kort og en håndtaske. Caitlyn skævede rundt i bilen og overvejede om hun ville sove hele natten på forsædet. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:43 am | |
| Vi tog kortet op og prøvede at læse det | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:43 am | |
| Caitlyn så mod hende "så?" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:44 am | |
| vi bed sig i læben "jeg aner ikke hvor vi er på kortet " sagde hun lidt akavet | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:44 am | |
| Caitlyn smilede svagt "lad mig se" sagde hun og stoppede bilen. "Kan du køre?" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:45 am | |
| "en hestevogn..." sagde vi akavet | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:45 am | |
| Caitlyn smilede lidt af hende "ok, lad mig se kortet" sagde hun og rakte sin hånd mod hende. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:46 am | |
| Vi rakte kortet mod hende " kan du køre og læse kortet ?" spurte vi med hævet øjenbryn | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:47 am | |
| "Nej" svarede Caitlyn og læste kortet "jeg må se hvor meget jeg kan huske inden jeg starter bilen igen" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:48 am | |
| "du kunne bare vise mig hvor vi er henne på kortet ?" spurte hun spørgerne | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:48 am | |
| "Hm, jeg ved ikke om jeg stoler helt på dig til at vise vej" sagde Caitlyn og så på kortet. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:49 am | |
| vi fnøs "hvorfor dog ikke?" mumlede hun | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:49 am | |
| "Jeg ved ikke om du kan finde ud af det" svarede Caitlyn ærligt og lukkede kortet "vi tager en anden vej" hun begyndte at køre. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:50 am | |
| "vi fnøs "jeg kom til aterswell på gå ben" mumlede hun og så på vejen | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:51 am | |
| "Præcis" sagde Caitlyn "og gik du efter Aterswell? Eller var det bare det bedste af de steder du var stødt på?" hun kørte afsted. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// Ons Jun 11, 2014 9:51 am | |
| "...jeg gik bare" mumlede hun og så væk | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// | |
| |
|
| |
| Well this didnt go quite as planned.... /caitlyn// | |
|