Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Emner? Plots? Bare kom an

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Emner? Plots? Bare kom an Empty
IndlægEmne: Emner? Plots? Bare kom an   Emner? Plots? Bare kom an Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 7:41 am

Godaften kære med-brugere på Aterswell

Jeg søger nogle stykker til at emne med, og jeg vil da gerne se om vi også kunne udtænke et plot eller to. Men jeg skriver gerne freestyle Wink
Jeg søger ikke noget bestemt af relationer, da Emily ikke er helt færdig udarbejdet, så jeg har ikke tænkt på den slags endnu. Dog skal I ikke holde jer tilbage, hvis I har nogle relationer hvor Emily vil kunne bruges.

Love,
Emily Rosé Heathcliff
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emner? Plots? Bare kom an Empty
IndlægEmne: Sv: Emner? Plots? Bare kom an   Emner? Plots? Bare kom an Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 1:44 am

Hej jeg vil gerne lave et emne men har ikke nogle ideer til et plot lige nu så har ikke nået imod freestyle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emner? Plots? Bare kom an Empty
IndlægEmne: Sv: Emner? Plots? Bare kom an   Emner? Plots? Bare kom an Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 3:16 am

Jeg vil gerne emne hvis det er. Jeg kan sagtens hjælpe med at finde på en plot ide, eller bare en start situation som man så kan freestyle henover.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Emner? Plots? Bare kom an Empty
IndlægEmne: Sv: Emner? Plots? Bare kom an   Emner? Plots? Bare kom an Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 1:25 am

jeg er altid klar på et freestyle emne, så kom bare an, jeg er klar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emner? Plots? Bare kom an Empty
IndlægEmne: Sv: Emner? Plots? Bare kom an   Emner? Plots? Bare kom an Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 3:07 am

Jeg er frisk på et freestyle emne, hvis du stadig har lyst.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Emner? Plots? Bare kom an Empty
IndlægEmne: Sv: Emner? Plots? Bare kom an   Emner? Plots? Bare kom an Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Emner? Plots? Bare kom an
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger emner/plots, kom bare, jeg er frisk ;)
» Emner?? Plots??
» Søger emner og plots
» Endnu een som søger emner og plots
» Plots?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: