Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dæmonen de kaldte Broder

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Dæmonen de kaldte Broder Empty
IndlægEmne: Dæmonen de kaldte Broder   Dæmonen de kaldte Broder Icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 1:38 am

Hey væsner af alle slags,
Byd Velkommen til Dæmonen Deartháir

Jeg søger racer til at emne med, og nogle som Deartháir kan have et forhold til

Lidt om Deartháir
- 20 år (ingen alder for en dæmon)
- Blev sendt på børnehjem af sine forældre da han var 4 år, og fik kun et familie smykke med sig
- Yderst muskuløs, tattoos, og ar efter gadelivet
- Bor ingen steder fast, men holder sig for det meste i Downtown (slumkvarter)
- Kan godt lide stemningen på de forskellige diskoteker og barre, men prøver at holde sig fra alkohol
- Hjernen fejler ingenting, og han er utrolig god til at finde små detaljer på folk, og derved kunne fortælle noget om dem

Det er så sådan vores ven Deartháir er skruet sammen, så hvis du vil lære ham bedre at kende, så smæk en PM, så er jeg sikker på vi kan finde ud af noget

Arbejdsgivere - Deartháir gør det beskidte arbejde, han er ligeglad med hvad arbejdet går ud på, bare det bliver godt betalt
Kamp brødre - Deartháir har ca. altid været klar for en god nævekamp, så han mangler folk at slås, både imod og med
Fjender - Efter megen tid i gaden har Deartháir skabt sig lidt af et ry, og nogle vil gerne have ham fjernet
Den der står ham nær - Ikke familie relateret, men en person udefra som har stor indflydelse på ham
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Dæmonen de kaldte Broder Empty
IndlægEmne: Sv: Dæmonen de kaldte Broder   Dæmonen de kaldte Broder Icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 4:25 am

Jeg vil gerne, har længe ville komme tilbage til Aterswell og begynde at rollespille igen, men siden jeg ikke har gjordt det i noget tid er jeg lidt rusten, hvis det er okay
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dæmonen de kaldte Broder Empty
IndlægEmne: Sv: Dæmonen de kaldte Broder   Dæmonen de kaldte Broder Icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 7:00 am

Jeg vil meget gerne emne med dig. Emily er ikke helt færdig udarbejdet, men hvis du er frisk så er jeg også ^^
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Dæmonen de kaldte Broder Empty
IndlægEmne: Sv: Dæmonen de kaldte Broder   Dæmonen de kaldte Broder Icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 7:31 am

jeg er frisk på det hele, I kan bare sende en PM med ønske om forhold til Deartháir, så finder vi ud af noget
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dæmonen de kaldte Broder Empty
IndlægEmne: Sv: Dæmonen de kaldte Broder   Dæmonen de kaldte Broder Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dæmonen de kaldte Broder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: