Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ladies and gentlemen, take your seats

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ladies and gentlemen, take your seats Empty
IndlægEmne: Ladies and gentlemen, take your seats   Ladies and gentlemen, take your seats Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 7:51 pm

Velkommen min kære Gæst


Jeg søger et par stykker som kunne tænke sig at emne lidt med mig. Jeg søger også ganske få relationer(plots) indtil videre og skulle nogle havde nogle andre så fortæl mig endelig.

1. Familie - Meget gerne noget med søskende, men jeg går da gerne længere ud i stamtræet
2. Barndomsvenner/veninder - De behøver sådan set ikke have været venner som sådan, men en form for bekendte før i tiden
3. Kærlighed - Jeg er en pige som elsker drama, action og en udfordring, så hvis man kan smide noget ind som ikke bare er kærlighed ved første blik men måske en snoret vej til kærlighed, så ville det være fantastisk


Love,
Elora Jessica Adams


Ps. Jeg kommer til at være lidt fraværende hen over weekender, men frygt ikke at I har mistet mig.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ladies and gentlemen, take your seats Empty
IndlægEmne: Sv: Ladies and gentlemen, take your seats   Ladies and gentlemen, take your seats Icon_minitimeOns Okt 23, 2013 7:48 pm

Skuffende at ingen tør... Jeg bider jo ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ladies and gentlemen, take your seats Empty
IndlægEmne: Sv: Ladies and gentlemen, take your seats   Ladies and gentlemen, take your seats Icon_minitimeOns Okt 23, 2013 9:08 pm

Hey jeg er frisk på et emne Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ladies and gentlemen, take your seats Empty
IndlægEmne: Sv: Ladies and gentlemen, take your seats   Ladies and gentlemen, take your seats Icon_minitimeTors Okt 24, 2013 3:00 am

Fantastisk! Smile
Skal vi finde på et plot eller blot skrive der ud af?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ladies and gentlemen, take your seats Empty
IndlægEmne: Sv: Ladies and gentlemen, take your seats   Ladies and gentlemen, take your seats Icon_minitimeTors Okt 24, 2013 3:16 am

Jeg er også frisk :-) jeg stiller gern op som en barndomsveninde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ladies and gentlemen, take your seats Empty
IndlægEmne: Sv: Ladies and gentlemen, take your seats   Ladies and gentlemen, take your seats Icon_minitimeTors Okt 24, 2013 3:30 am

Jeg vil meget gerne skrive med dig Uzuri Smile
Altså Elora kender ikke til væsner og kan se at Uzuri er ret gammel, så barndoms ven passer nok ikke helt. Så måske de kunne havde mødt hinanden inden for 1-2 år, da Elora jo ellers ville lægge mærke til at Uzuri ikke blev ældre i udseende?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ladies and gentlemen, take your seats Empty
IndlægEmne: Sv: Ladies and gentlemen, take your seats   Ladies and gentlemen, take your seats Icon_minitimeTors Okt 24, 2013 6:29 am

Nå ja for søren :-) det går jeg gerne med på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ladies and gentlemen, take your seats Empty
IndlægEmne: Sv: Ladies and gentlemen, take your seats   Ladies and gentlemen, take your seats Icon_minitimeTors Okt 24, 2013 6:30 am

Jamen vi skrive vel bare lige ud og ser hvad der sker Smile hvis du med på det Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ladies and gentlemen, take your seats Empty
IndlægEmne: Sv: Ladies and gentlemen, take your seats   Ladies and gentlemen, take your seats Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ladies and gentlemen, take your seats
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: