Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 In a loney sea..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




In a loney sea.. Empty
IndlægEmne: In a loney sea..   In a loney sea.. Icon_minitimeFre Sep 06, 2013 5:20 am

Jeg mangler nogen at skrive med...
... Hvis nogen som helst har lyst til at lave en historie sammen med mig, er i meget velkomne. Jeg er ikke særlig god til at skændes eller diskuterer, bare så i ved det.

Hvis det betyder noget, så tænkte jeg lidt på:
Camira her siddet på en restaurant i Chinatown næsten hele aftenen, og ventet på sin kæreste skulle dukke op, men han kommer ikke. Der er ikke flere pladser end overfor hende,(det er der din person skal sætte sig)

Hvem ved hvordan samtalen kan udvikle sig???
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In a loney sea.. Empty
IndlægEmne: Sv: In a loney sea..   In a loney sea.. Icon_minitimeFre Sep 06, 2013 5:22 am

jeg er frisk hvis det Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In a loney sea.. Empty
IndlægEmne: Sv: In a loney sea..   In a loney sea.. Icon_minitimeFre Sep 06, 2013 8:46 pm

Oka.. Jeg laver en til os!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In a loney sea.. Empty
IndlægEmne: Sv: In a loney sea..   In a loney sea.. Icon_minitimeLør Sep 07, 2013 12:02 am

Perfekt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In a loney sea.. Empty
IndlægEmne: Sv: In a loney sea..   In a loney sea.. Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 7:52 am

er frisk hvis du vil emne lidt med mig Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In a loney sea.. Empty
IndlægEmne: Sv: In a loney sea..   In a loney sea.. Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 7:49 am

Det vil jeg gerne James. Hvis du har lyst, har jeg lidt en anden ide som jeg ville dele med dig.

Camira er blevet såret af en tyv der ville have hendes penge. Han endte med at skære en flænge i hendes lår. James er i nærheden og ser overfaldet.

Har du lyst? så laver jeg et indslag i downtown(?)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In a loney sea.. Empty
IndlægEmne: Sv: In a loney sea..   In a loney sea.. Icon_minitimeOns Sep 18, 2013 3:04 am

jeg vil også gerne emne med det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In a loney sea.. Empty
IndlægEmne: Sv: In a loney sea..   In a loney sea.. Icon_minitimeOns Sep 18, 2013 5:30 am

hmm det lyder sjovt nok go for it
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In a loney sea.. Empty
IndlægEmne: Sv: In a loney sea..   In a loney sea.. Icon_minitimeLør Sep 21, 2013 1:41 am

Jeg har lavet et indslag med James og Calla... I må selv bestemme hvem der svare mig først..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In a loney sea.. Empty
IndlægEmne: Sv: In a loney sea..   In a loney sea.. Icon_minitimeTors Okt 03, 2013 6:39 am

jeg vil også være frisk hvis du gider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In a loney sea.. Empty
IndlægEmne: Sv: In a loney sea..   In a loney sea.. Icon_minitimeTors Okt 03, 2013 7:48 pm

Lyder godt! Har du selv nogle ideer?? - for ellers har jeg noget...

Camira er taget hen til kirkegården, for at sørge over en gammel ven. Efter noget tid begynder hun at føle sig dårlig tilpas, og stille og roligt begynder der at ske mærkelige ting omkring hende. Emmely kan være i nærheden.

Hvordan lyder det?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





In a loney sea.. Empty
IndlægEmne: Sv: In a loney sea..   In a loney sea.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
In a loney sea..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: