Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 in the end, we're all searcing for the same thing

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 6:21 pm


"Hej Gæst"

Nårh, men som i nok alle har gættet så er dette en søge tråd *kaster konfetti* stor overraskelse ^^
Sidder en dejlig fredag aften og keder mig bare, så jeg tænkte jeg ville se om nogle af jer dejlige folk, gad emne Razz alt information om hende, står i min profil, ellers kan i jo endelig bare spørge Smile

Dog har jeg få krav, de er ikke så slemme

Længden :: Jeg vil ikke bede jer om at skrive en roman, ved selv jeg kan være dårlig til at starte et emne op, men jeg ville være glad hvis der i hvert fald var mere end 3-5 linjer, så har man noget man kan forsætte på. Selvfølgelig sker det man få et kreativitets svigt og man så ikke rigtig har en ide om hvad man skal skrive, sker for den bedste, men så må man bare op på hesten igen

Grammatik/Kommaer/punktum/stavning :: Jeg sætter stort pris på den jeg emner med, skriver så jeg kan forstår hvad der står, hvilket så henfalder til at man skal kunne stave nogenlunde korrekt, have sin grammatik i orden, så man ved hvilken tid man skal skrive i, samtidig skal man også kunne sætte punktum og kommaer, dog ikke så det bliver dirrekte perfekt, der er jo ingen af os som er det.

Drab/skade evt forandringer i hendes krop :: Dette krav er englelig omfangende, et slag mod kinden, eller en rift, samt ar hist og her er okay, men tortur vil jeg gerne have aftalt i starten af emnet, eller bare når vi sætter plottet op, derudover må hun og jeg gentager, hun må ikke dræbes. Noget som f. eks graviditet, eller bare ting, som ændre hendes krop, skal også gerne aftales inden


Det skulle nu være det hele, men nu til relationerne ^^

Familie :: Denne relation indkræver man er dæmon. Dette indebære entet man vil være bror, søster eller hvad hjertet end nu begære

Flirt, med mulig udvikling :: Denne relation, indebær ikke rigtig noget, det er vel bare det der starter ud over som en flirt, hvor man så senere hen kan finde ud af om, der evt. er en kemi mellem dem og om man så skal føre den videre.

Venner, fra nutid/fortid :: Hun har jo levet længe og man kan aldrig undgå at møde folk, så denne relation indebær enten folk hun møder nu også bliver venner med, eller folk hun har mødt i sin fortid, som har gjort sådan et stor indtryk på hende, at de kunne være blevet venner, måske tættere og anse hinanden som familie, hvem ved måske endda en tidligere flirt.

Det var vidst det, men jeg søger nok det hele, da jeg gerne vil have gang i noget omkring hende, noget liv og ja...nogle emner ^^

- Cersei Lorraine

Relationer ::
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:59 pm

bare et råd til dig, dæmoner kan ikke blive mere end 500 år, så hvis du skal være ælder så du ligesom være vampyr da det er den eneste race som er udødelig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 11:00 pm

Jamen okay, tak for den viden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 2:22 am

jeg er frisk ceresi, og er frisk på det meste. Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 2:44 am

super, btw det er Cersei ^^

men dejligt, nogen ide til et plot?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 2:46 am

hm, nej ikke rigtig da Arason er dusørjæger og prøve og finde et nyt job. Hvad med dig har du en ide. Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 2:48 am

mhh hvordan er han af natur?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 2:51 am

han er meget hjælpsom, og vil gerne hjælpe folk også selv om han ikke kender dem. Very Happy 
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 2:54 am

okay..mhh Cersei kan være reserveret, hun kan godt lide at holde kortene tæt ind på kroppen, hun er med korte ord ikke typen der siger ting om sig selv, dog er hun en mester til at få folk til at snakke om sig selv. Hun har to...nok tre jobs, hvor jeg har fundet to ud af tre. Hun arbejder blandt andet som stripper og så sælger hun kunst, ejer og arbejder i sit eget galleri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 2:55 am

okay, så har du en ide nu så. Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 2:59 am

hvad med vi bare tager den på tilfælde, de kan støde ind i hinanden på en eller anden form for café?

- gider du forresten at lave det, har englelig lidt travlt, skal i bad her om lidt efter jeg har svaret i et andet emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 3:01 am

ok de mødes et eller andet sted, så gør vi det. Wink


Sidst rettet af Arason Tirs Jul 16, 2013 3:03 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 3:02 am

hvad med den café og gad du lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 3:04 am

yeah, sure laver det ende aftensmad så eller prøve på det. Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 3:07 am

okay
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 3:11 am

Men ellers, bliver det lavet i aften Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 3:12 am

cool
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:09 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:14 am

super ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





in the end, we're all searcing for the same thing Empty
IndlægEmne: Sv: in the end, we're all searcing for the same thing   in the end, we're all searcing for the same thing Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
in the end, we're all searcing for the same thing
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» SIIIIIIGHTSIGN!!!!!! .....with brother/father/thing thing...//birk...//
» Walking alone is never a safe thing to do! //Neal//
» "Life was never a thing for a person like me... Will you understand that?"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: