Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Silence is a sin

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 7:35 am

Jayden blev stående, mærkede varmen fra det lille væsen gå igennem sit tøj. Han sukkede lettet da han sagde ja til at blive, det var godt, det var han glad for. "Du kan jo bare tage hjem imorgen.." hviskede han og trykkede et lille kys mod hans hals. "Nej okay.. okayokay.." hviskede han blidt, han ville heller ikke gøre ham oprørt. Han tog lidt bedre fat om ham og trak ham op i sine arme så han kunne hænge lidt der. Han bar ham tilbage til stuen, og videre ind på kontoret, der var mere ro, mere dæmpet belysning.. mindre i det hele taget. Faktisk var rummet tapetseret i forhold til de andre der var hvide. Det var sådan lidt gulnet.. som om det havde hængt der længe, gulvet derinde var også bare træ og ikke sortlakeret som de andre. Skrivebordet var af samme træsort og stolen en almindelig skrivebordsstol. Der lå mapper og billeder, spredt ud over det hele. Nogen hang på væggen, sådan lidt.. hist og pist. Der hang også en opslagstavle der var fyldt til randen med alt muligt gøjl.. mest billeder, der var også tegnet på noget af det! Skrevet små ting, og store ting, frustrerede raseriudbrud og fakta-agtige noter. Der stod også en computer selvfølgelig og op til flere kameraer og masser af kameraudstyr. "Her roder lidt, det må du undskylde.." sagde han og tog ham med ind bag ved det hele. Der var et lille forhæng der adskilte resten af rummet fra det lille hjørne og der stod... en seng. Fuldt opredt. Bare en enmands, på væggen ved siden af det var der samme gulnede tapet og så nogen af Jaydens yndlingsbilleder. "Jeg sover herinde en gang imellem.. hvis jeg ikke orker at gå i seng.." grinede han stille og satte Ozzie ned på sengen. Han tændte noget lys, bag forhænget var lyset gulligt.. det gav mere ro.. syntedes han, henne ved skrivebordet var det kridhvidt, der skulle han se hvad han lavede. "Er du sikker på der ikke er et eller andet du vil have?" spurgte han blidt, og strøg ham over håret.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 8:02 am

Ozzie sukkede lidt og nikkede "jaja" mumlede han, han kunne tage hjem imorgen.. nemt nemt.. tsk.. Jayden havde det alt for let, han burde gøre noget.. modstand.. men han var bare for træt.. og ja.. væk.. til han orkede mere.. gad vide om Jayden havde pillet ved noget? Ihhh den djævel altså, han skulle have et sprak bag i skulle han! Han sukkede lidt da Jayden kyssede ham på halsen.. åh det måtte han ikke.. han blev alt for let at overtale så jo.. det gik jo ikke, de skulle da ikke have sex, ikke nu vel? Mhm.. nej.. men måske kunne de godt kysse lidt.. bare lidt.. en sidste gang.. og så være venner? Måske.. måske. Han pev lidt da han blev løftet på, "Jeg kan godt gå selv mumlede han og rakte tunge af Jayden" han blev sat på en seng i et rum fyldt med alt muligt.. halløj.. Jaydens arbejde.. ud over det hele.. det fik ham til at tænke på alle modellerne.. mhm. "Hmm" brummede han stille, og blev sat på sengen, men inden han blev sat nåede han lige at få fat på en af Jaydens dyre kameraer, han trykkede på den der tænd knap, og grinede lidt indne han tog et billed af Jayden, "Du burde selv være model.." sagde han roligt og kiggede på ham gennem linsen, og tog et billed mere, "Du er guddommelig smuk.. hvorfor er du ikke model?" mumlede han for sig selv, og tog et billed mere, og flyttede kameraet så han kunne se Jayden ordenligt.. hmm. "Måske.. så skal jeg lige tænke mig om.. det skal helst være noget du ikke har jo.." sagde han drillende og rejste sig og lagde kameraet tilbage på et bord med billeder.. han kiggede lidt på den men vendte sig så med Jayden igen.. han var langt mere værd at kigge på en alle de tøser han havde til at ligge over det hele.. tsk. "Tager du også nøgen billeder så?" sagde han bare og satte sig på sengen igen og gabte.. ihh dumme gaben!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 8:34 am

Jayden mærkede mistænksomheden.. den føltedes så underligt når den kom fra andre, som sådan et snigende ubehag. "Jeg har ikke rørt noget.." sagde han så bare og smilede til ham. Han satte sig op i sengen og hævede et øjenbryn da Ozzie knipsede et billede på en af de dyre maskiner. Han smilede bare fjollet "nej, jeg har ikke tålmodigheden til det.." sagde han og lænede sig tilbage "Tak skal du have, jeg synes nu også du er ganske betagende.." sagde han og blinkede til ham inden han lagde sine arme bag sin nakke "fordi, som sagt så har jeg ikke tålmodigheden.. for det andet kan jeg bedre lide at kontrollere dem, end at de skal kontrollere mig.. hvis du forstår hvad jeg mener?" forklarede han. "Desuden er jeg god til det jeg gør.." sagde han og klappede let på væggen "hvis ikke, boede jeg i hvertfald ikke her.." mumlede han og så kort på nogen af billederne på væggen med noget fjernt i blikket. "Hvorfor er du ikke model?" sagde han og vendte hovedet i samme øjeblik han tog et billede mere, og grinede lidt "eller måske er du mere fotograf typen.." drillede han. Han himlede med øjnene "diva.. opfør dig ordentligt" sagde han smilende.. men det var nu meget rart at have ham der.. at han var som han var.. oprørsk og ukuelig.. i hvertfald engang imellem, Ozzie kunne også være blød som smør. Han fulgte ham med øjnene og nikkede, og bøjede sig ned under sengen "det gjorde jeg meget i min eksperimentale fase.." sagde han og hev en kasse ud fra under sengen og rakte en scrapbook lignende bog frem mod ham. "De er smukke.." sagde han tænksomt "smukkere end de duller fra Vogues forside.." mumlede han for sig selv. "Men det giver gode penge" sagde han og trak på skuldrende og smilede kort inden han lænede sig tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 9:39 am

Ozzie nikkede bare, "Næh.. det nok bare mig.." mumlede han stille og rødmede lidt.. han var fjollet.. de kunne da godt blive venner, det her var jo faktisk ret hyggeligt, han blev bare nød til at prøve ikke at kysse ham hele tiden.. det var jo ikke sådan man var venner.. vel.. måske var Ozzie bare ikke særlig god til at være venner.. men nu når Jayden prøvede, så kunne han vel også godt prøve.. lidt for hans skyld.. han havde jo heller ikke lyst til at miste Jayden, han kom til at savne ham i hvert fald.. rigtig meget.. Han havde ikke lyst til at komme til at savne ham.. nej.. nej nu måtte han da lige give det et forsøg.. måske gik det, og gik det ikke så gik det ikke. Han rystede lidt på hovedet "Njaa.. " mumlede han stille, det var ikke det samme.. betagende.. og smuk som en gud.. som Jayden var.. hm. Han nikkede bare og lyttede opmærksomt, det forsod han godt.. Jayden ville være øverst ikke nederest haha. Han kiggede lidt på ham og grinede så bare hånlidt.. dårlig joke Jayden.. bare dril mig med hvor grim jeg er.. haha. tænkte han. "Du er rigtig sjov hva.." mumlede han og rystede på hovedet af ham, "Næh.. jeg kan bedre lide at tegne.." sagde han så bare, havde han egentlig nogen sinde vist Jayden hvad han kunne udrette med papir og blyant. Hmm. "Mhmm men du er så smuk" mumlede han stille og smilede, "Må jeg ikke få et billed af dig?" sagde han stille og kiggede op, og grinede så lidt og rødmede da Jayden fandt den der bog frem.. neeeej.. han ville ikke se på nøgne damer. "Eh.. nej tak, ingen nøgne damer til mig.." sagde han blidt og skubbede bogen tilbage til Jayden, "Du burde lave du du bedst kunne lide.." sagde han stille og satte sig med ryggen til væggen og i skrædder stilling og lænede sig lidt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 9:54 am

Jayden trak på skuldrende "jeg skulle aldrig have fortalt dig om den.." sagde han og hentydede til sin evne og smilede lidt. "Som regel er den også.. min dirty little secret" sagde han og strakte sig lidt. Ozzie burde føle sig priviligeret.. de eneste gange Jayden havde brugt den på ham var for at øge hans.. nydelse.. ægge den. Han smilede frækt for sig selv, og vendte blikket tilbage til ham. "Betagende er meget bedre!" sagde han som om han fangede ham i at tænke tanken og kravlede lynhurtigt som et krybdyr hen til ham så tæt på at han kunne mærke hans ånde på sit ansigt, men han rørte ikke ved ham. Han snusede ind.. åh guddommeligt, han kunne næsten smage hans sjæl på tungen. Men det var en ting han havde lovet sig selv, han tog ikke Ozzies sjæl. Aldrig. "Forstår du det ikke? Du er jo utrolig, din krop er et mesterværk, den måde du bevæger dig på.. dit ansigt.." mumlede han mens hans blik flakkede rundt på Ozzies ansigt. "Oveni det har du det der.. vilde.." mumlede han "og det mystiske jeg ikke kan finde ud af.." brummede han "og hallå.. hvis jeg er så guddommelig.." grinede han og trak sig lidt væk på sine knæ "Og jeg finder dig tiltrækkende.. så må du da være en liga helt for dig selv" sagde han og blinkede til ham "eftersom jeg ikke kan score dig" sagde han og tumlede tilbage på sin mås, og lænede sig tilbage og trak vejret dybt. "Tegne?" gentog han.. nå ja.. det kunne man vel også. "Skal du være kunstner?" spurgte han og lagde hovedet på skrå, og grinede så ved hans spørgsmål "Hvad skulle du dog bruge det til?" spurgte han drillende og sendte ham et frækt blik. Han trak på skuldrende "en skam.." sagde han og tog imod albummet og strøg kærligt over forsiden.. der bare var sort. Hans sorte bog.. Han lagde den tilbage i kassen og proppede den ind under sin seng. Han trak på skuldrende "jeg kan også godt lide det, jeg er jo sadist" grinede han "elsker at hundse med dem, se dem anstrenge sig.. se sveden pible og desperationen i deres øjne.." han så kort på loftet over sig. "Det er fantastisk hvad mennesket kan hvis det bare vil" hviskede han. "Men som regel er de latterlige pyntedukker der tror de kan stille sig op og lave trutmund til mit dyre kamera og så har jeg lyst til at slå dem.. det får de også af vide.. der er en grund til de kalder mig den bedste" sagde han "Maxx Strauss is going to the top!" grinede han og pegede op af. Godt nok kunne man sige Jayden levede luxuriøst.. man hen havde også knoklet.. hele værelset bar præg af det. Han havde villet det her..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:27 am

Ozzie kiggede på ham og smilede lidt, "Næhh.." mumlede ham, han havde jo ligesom heller ikke fortal Jayden hvad han kunne.. faktisk næsten ingen ting af det han kunne, egentlig vidste Jayden ikke særlig meget om Ozzie.. nærmere ingen ting faktisk.. men sådan var det jo med sådan nogen selvcentrerede nogen, de tænkte kun på sig selv.. og gad kun snakke om ting de selv havde gavn af. Han kiggede på ham, "Jeg kan bedre lide smuk.. det er sådan et yndig ord.." sagde han roligt og smilede lidt og gispede så let da Jayden kom alt.. for.. tæt.. på.. eeek, hvorfor gjorde han det der! Han holdte vejret og stirrede forvirret ind i hans øjne imens han sagde en masser sluder, "Stop stop stop, vil su så holde op!" sagde han arrigt og skubbede Jayden væk, ved at presse på hans brystkasse.. hvorfor sagt han sådan noget? Hvorfor løg han om det, det var ikke engang sjovt.. det sårede faktisk Ozzie.. han blev ked af det! "Du er den dummeste i verden, og du lyver hele tiden.. og jeg kan ikke lide det.." sagde han stille og sukkede.. han var stadig lidt sur, men det var ikke sådan.. rigtig sur, han synes bare ikke det var sjovt. "Ja det forstår jeg da overhovedet heller ikke.. Jeg forstår dig ikke.. hvorfor mig? Du kan få hvem du vil.. jeg ved det ikke er fordi jeg er pæn.. men jeg er total irreterende jo.. hvorfor.. nej nej.. det skal du ikke svare på.. " mumlede han så og sukkede og slog lidt ud med armene, imens han lyttede. Han grinede og rystede på hovedet af, hvor er du dum.. jeg vil vædde med jeg kan tegne bedre end du kan tage et perfekt billed! Og med bind for øjnene!" sagde han bare højt og rejste sig imens han ledte efter et papir.. uden billeder på, fandt det og tog så en blyant fra skrivebordet og et hviskelædder, og satte sig tilbage i sengen, og sukkede.. nå ja hvis han ikke måtte få et billed af Jayden kunne han da bare lave sit eget. "Se så.." hviskede han stille og kiggede lidt rundt igen og sukkede, inden han stak hånden i lommen og tog det sorte bind op.. som han altid havde på sig.. det var hans lykke halskæde. Han bandt det om øjnene på sig selv, og rykkede tættere på Jayden.. han vidste præcis hvordan Jayden så ud.. men nogen gange.. så så han altså bare bedre med hænderne end med øjnene.. det opfangede det som øjet ikke gjorde.. præcist. Han lagde sin ene hånd mod Jaydens kind og tog blyanten i den anden, "Bare bliv ved med at tale" sagde han roligt, og lyttede til alt muligt, "Nå okay, så ved jeg hvem jeg skal ringe til når jeg skal have taget mit næste pass foto tak.. " drillede han bare, og strøg blyanten over papiret, imens hans hånd søgte rundt i Jaydens ansigt.. "Ikke kigge før det er færdigt" sagde han roligt, henvendt til papiret.. og hans tegning.. den tog noget tid, den skulle jo være perfekt.. han skulle jo helst overgå Jayden.. ikke for at være ond.. men han troede åbenbart ikke at man var særlig sej når man kunne tegne pænt.. men Ozzie vidste at han var sej når han kunne tegne så pænt.. uden at kigge. Han blev til sidst færdig, og vendte tegningen mod Jayden.. som var en perfekt kopi af hans ansigt.. det lignede et billed utrolig meget, det var flot.. og Jayden smilede der på.. han kunne godt lide når Jayden smilede.. sådan et sødt smil.. som han havde tegnet det, som om han var ret sikker på at han aldrig havde set Jayden smile sådan.. måske få gange.. idag.. og en gang for længe siden.. men sådan her ville det i hvert fald se ud hvis han smilede sådan.. det gjorde Ozzie helt blød i knæende bare at tænke på det. han trak bindet ned, så det hang om halsen på ham og smilede lidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:56 am

Jayden sukkede højlydt "kan du så tage imod en kompliment, har det faldet dig ind at jeg faktisk slet ikke har løjet for dig i aften hva?" sagde han surt. Så sad man der og var så flink altså, og så teede Ozzie sig som en teenage pige i brunst! Tsk. "Jaja, så siger vi det.." mumlede han og lagde sig ned.. sikke mange gange man kunne blive kaldt dum på en aften. De var godt nok et umage par.. Han skævede til ham "Jeg har givet dig grundende, du nægter åbenbart bare at tro på dem..." sagde han "jeg vil ikke have hvem som helst." afsluttede han uden flere detaljer. "Tsk, som om! Der er altid fejl i tegninger!" sagde han og satte sig op med et ryk og smilede udfordrende til den lille elver! "Bring it baby!" sagde han så og fulgte ham med blikket da han hentede tegnegrej.. og satte sig med armene over kors og ventede på hvad han ville tegne.. måske et af billederne? Han betragtede det sorte bind.. igen kriblede det i ham.. åh Jayden det er jo så nemt! Så nemt! Han nærmest tilbyder det! Han rystede på hovedet og mærkede hans hånd på sin kind og satte sig lidt nærmere så han bedre kunne nå og lukkede sine øjne. Han kendte godt proceduren, han havde været igennem den før. "Hvad skal jeg snakke om?" brummede han og lyttede til blyantens skratten og knurrede og snappede drillende ud efter hans fingre "så du! Din flab.. pas på jeg ikke voldtager dig.." knurrede han og grinede så lidt. Han havde jo sværget på sin døde bedstemor nærmest at han ikke ville røre ham. Så det blev han nok nød til at overholde.. sådan da. Han åbnede et øje da Ozzie viste ham tegningen og betragtede det, og åbnede det andet øje og lagde hovedet på skrå. Han spidsede munden lidt da han betragtede den og rynkede sine øjenbryn mens han inspicerede tegningen. "Jeg forstår mig ikke på kunst.. i hvertfald ikke malerier og den slags.." sagde han så og trak på skuldrende "men det er meget godt gået.." mumlede han så og smilede drillende til ham. Ozzie vidste jo godt han syntedes det var flot.. og små-imponerende. Hm.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:44 am

Ozzie sukkede stille og rystede på hovedet af ham, "Nej jeg er ikke.. noget.." hviskede han stille og så ned, imens han kinder blev lyserøde.. han vidste jo godt han ikke var.. flot.. eller noget.. hvorfor skulle Jayden så trampe sådan i det? han kunne jo bare lade være med at sige noget i stedet for at lyve for at gøre Ozzie glas. han grinede lidt og rystede på hovedet og sukkede så langsomt.. alt for nemt.. alt for svært.. det var ligegyldigt, han kiggede lidt på ham da han kiggede på Ozzies tegning.. han.. nå. "du kan ikke lide den" sagde han roligt og krøllede papiret sammen og smed det over skulderen, så skulle han da også blive fri, der var andre folk der syntes at Ozzie tegnede godt, som Sean.. som også syntes Ozzie var smuk.. rigtig.. fordi han var lidt skør.. og så var der sådan nogen som Jayden som kun kunne finde ud af at sige dumme frække ting og være god i sengen.. og nå ja være verdens bedste fotograf.. tsk. han lænede sig tilbage og lukkede øjnene igen, hev bindet op foran øjnene.. så behøvede han da i det mindste ikke kigge på ham.. det hjalp lidt.. så kunne han måske lade være med at kysse ham igen. han kravlede ud af sengen, og trak så sin jakke af, og så røg t-shirten og bukserne med i købet, til han stod tilbage i underbukser og ja.. mærkede Jaydens blik.. ventede på han flyttede sig eller.. bare gjorde et eller andet.. men det var også ligegyldigt, han kunne godt være under lidt af dynene selv om Jayden sad på noget af den.. han måtte bare minde sig selv om han ikke var tiltrækkende så gik det nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:59 am

Jayden så på Ozzie der blev.. pigefornærmet.. for mindst tredje gang den aften. Han sukkede bare og rejste sig fra sengen efter Ozzie smed tøjet og lod ham krybe i seng og gik ud bag forhænget. Han fik øje på tegningen.. der lå sammenkrøllet på gulvet. Han så hurtigt på forhænget.. der var ikke nogen. Så samlede han den varsomt op og gik ud af værelset efter at have slukket lyset bag sig, og lukket døren lidt til. Han gik ind på sit værelse og glattede forsigtigt tegningen ud.. Og stod og stirrede lidt på den.. det var jo ikke ham.. eller jo, det var det. Ansigtet var hans.. men følelserne i det var ikke hans. Han kærtegnede forsigtigt det krøllede papir, inden han lagde det ned i en af sine skuffer i sin kommode og trak tøjet af inden han gled ned under dynerne i sin seng. Værelset var mørkt. Man kunne svagt ane en trækomode og et skab af samme art ved siden af hinanden. Et spejl på de mørkeblå vægge ved den store dobbelt seng, tunge mørkeblå gardiner der skjulte de store vinduer. Og så en væg fyldt med billeder, billeder af alt muligt. Jayden faldt forholdsvis hurtigt i søvn, han var faktisk udmattet! Og han snorkede ovenikøbet lavmældt da han endelig var faldet hen..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:45 pm

Ozzie kiggede lidt efter jayden da han bare.. rejste sig.. og gik.. uden et ord.. han hørte døren gå, og satte sig så op og kravlede ind i hjørnet.. og så tudet han.. i lidt tid.. græd og græd.. til der ikke var flere tåre tilbage, så rejste han sig og tog sit tøj, han gik ud af værelset og ud i stuen, smed sit tøj på gulvet, han var stadig ikke helt klar over hvad han skulle gøre endnu, han kunne i hvert fald ikke sove.. derinde.. alene.. og slet ikke når han havde det sådan her, han gik ud på toilettet og vaskede sin make up væk der efter hånden var alle steder, så han så nogen lunde ud igen, han gik tilbage til stuen og satte sig lidt på sofaen, kiggede rundt i mørket, lagde sig ned.. tænkte lidt.. fandens også, det her var bare helt forkert. Han rejste sig så og skubbede forsigtigt døren op til Jaydens soveværelse, og listede ind, han kunne ikke huske om de nogen sinde havde "sovet" sammen.. men what ever, en gang skulle være den første.. og han kunne altså ikke sove.. alene.. i det store hus.. eller lejlighed.. eller.. lige meget. Han gik hen til sengen og kravlede så stille han kunne op i den, holdte dynene op og kravlede ind under den og puttede sig ind til Jayden.. og endelig.. faldt han i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 1:02 pm

Jayden sov som en sten, så han bemærkede ikke først at Ozzie kom ind i værelset og krøb op i sengen. Først da han puttede sig ind til ham lagde han en arm om ham og trak ham ind til sig med en snøften og så fortsatte han som han havde gjort før med den lavmældte snorken. Han blev dog liggende med ham i armene. Helt til om morgenen hvor han vågnede langsomt.. åh det var søndag.. velsignede søndag. Han gabte og skulle til at strække sig da han fornemmede den varme krop mod sin og så lidt ned. Han rynkede sine øjenbryn, han mindedes da ikke han havde mødt en korthåret pige igår aft... Han standsede sin tankegang. Det her var ikke en pige. Han hævede imponeret sine øjenbryn og lå stille.. han ville ikke forstyrre Ozzies afslappede krop, eller sind. Så han blev liggende i samme position selvom han fik krampe... se.. han kunne være sød. Han bed tænderne sammen... men han nød det nu lidt alligevel. Det var sjældent han sov med nogen.. som regel blev de sparket ud igen så snart det var overstået... men Ozzie var jo Ozzie, ikke? Han snusede langsomt ind.. nød duften af den lille elver... mmhm. Han lukkede sine øjne lidt igen.. det virkede som en rimelig god søndag morgen. Der var kun et forstyrrende element der forfulgte de fleste mænd om morgenen.. åh for helvede. Han fandt en passende pude og lagde den ned mellem dem, så forsigtigt han kunne, holdt et vågent øje med Ozzie og lyttede til hans rytmiske vejrtrækning så han ikke forstyrrede.. så kunne de igen ligge ordentligt..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 1:50 pm

Ozzie sov som en sten det var rart.. lidt varmt men ellers meget okay, han nød at ligge der og putte ind til en han elskede det jo. Han vågnede dog til sidst lidt op og sukkede langsomt "Sean.." mumlede han stille og nussede sin skat lidt i håret, inden han åbnede øjnene.. og så skreg han.. og tumlede så meget at han faldte ud af sengen.. what the.. hell??! Han stirrede op på Jayden og kiggede lidt rundt og kom så til sidst i tanke om det.. åh gud havde han været fuld, hvad havde de.. nej de havde jo ikke gjordt noget, det var nærmest det væreste.. hvorfor det her? Putte halløj, hvad var det for noget? han stirrede bare, og så rejste han sig hurtigt op og styrtede ud i stueen hvor hans tøj lå spredt ud over gulvet, han samlede det op og fik det på, vendte sig mod Jaydens soveværelse og himlede lidt med øjnene, inden han gik hen til døren, "undskyld.." mumlede han så.. han skulle jo ikke.. men han havde jo slev kravlet op til ham, og lagt sig hos ham.. og nu havde han kaldt ham.. argh.. det var pinligt. "Jeg burde nok tage hjem nu.." sagde han stille og kiggede ned, "Undskyld for det hele Jayden.. du er.. sød.. og smuk.. og god.. det ved jeg du er.. og en eller anden dag, vil du gøre en smuk pige.. eller dreng.. meget lykkelig.. det blive bare ikke mig.. det er jeg ked af.." sagde han stille og sendte ham et trist smil, inden han vendte sig om og gik ud for at tage sko og jakke på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 2:01 pm

Jayden blev liggende.. slappede lidt af mens han tænkte lidt over det hele.. det var noget underligt noget, men han havde en smule på fornemmelsen at han havde forpasset sin chance med Ozzie.. for længst. Han hørte ham sukke, og så kort ned på hans ansigt og mærkede hans fingre glide op omkring sin nakke.. "Sean?" gentog han lidt undrende, hvem i... Hans pupiller trak sig lidt sammen.. oh..det gav et ryk i ham da han skreg og tumlede bagud, dog ikke helt ned af sengen. Han for selv ud af sengen og trak i et par bukser. Fuldstændig... paf.. "Sean?!" gentog han for sig selv.. hvad i... det var nok den største fornærmelse Ozzie nogensinde havde sagt ham, hvordan kunne man forveksle ham med... nogen anden? Argh. Han gik ud i stuen mens han var igang med at trække en skjorte på, en smule overrumplet stadig, han vidste slet ikke... for helvede. Han rystede på hovedet "glem det.." og nikkede til det sidste. Det var nok bedst. Han sukkede tungt "det er fair nok Ozzie.. jeg forstår godt at.. ja.. jeg forstår det. Sådan som det nu kan forstås" sagde han og smilede kort, før han kørte sit morgenhår bagud. "Jeg håber du bliver lykkelig" han nægtede at sige navnet igen... simpelthen.. aj. Han så godt det triste smil og sukkede igen, og gik efter ham og gav ham et klem... "Pas på dig selv ikke?" mumlede han kort, og slap ham så, og åbnede døren efter han havde taget sko og jakke på. "Vi ses måske.." sagde han og betragtede ham da han gik ud... blev stående i døren.. Måske var Ozzie den eneste han nogensinde havde elsket... smukt Jayden.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 2:37 pm

Ozzie kiggede ned, aj han var led.. men det var jo ikke meningen.. det hele.. han fik det så dårligt, det var synd for Jayden.. det var det virkelig.. pludselig følte han at det var ham.. der havde udnyttet Jayden.. åh gud altså. Han kiggede lidt på ham, "det er jeg altså virkelig ked af.." hviskede han stille og kiggede ned, han sukkede og nikkede bare.. wow.. det var helt mærkeligt det her, Jayden var sød.. og rar.. han vidste jo han var god, det havde han altid vidst.. men han vidste ikke han havde følelser.. men det havde han og det havde Ozzie også.. men han kunne jo ikke.. måske kunne han.. sætte Jayden på blind date med en eller anden.. hm. Han kiggede ham lidt i øjnene og smilede forsigtigt "Mhmm.. jeg kommer sådan til at savne dig.." hviskede han stille, og lagde armene tæt om Jayden og kyssede ham på kinden.. for helved, han hadet afsked.. det var det værste i hele verden, "Måske.. måske kunne vi ses engang.. ring til mig.. eller skriv til mig.. eller noget" mumlede han stille og så ned, og nikekde så bare.. sås måske.. han ville ikke se ham igen.. det forsod han godt.. åh forhelved.. okay. "Okay farvel så.. Jayden.. du er en vidunderlig fyr.. skru lidt ned for charmen så finder du den eneste ene før du ved af det" sagde han forsigtigt og blinkede til ham.. så det ikke blev alt for tårevælende.. og sendte ham et frækt smil inden han skyndte sig ud af døren og ned af trappen. han ringede til Sean. 

//out .____. tude tude tude //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Silence is a sin  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Silence is a sin
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: