Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hey guys, long time no see

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeTirs Jun 11, 2013 10:21 pm

Det er nu længe siden jeg har været aktiv her på siden, men nu kunne jeg godt tænke mig at komme tilbage ind igen. Hvis der er nogen der kunne tænke sig at emne, så sig til. Jeg er som altid frisk på at ha et plot og kan sagtens finde på noget hvis ikke har nogle ideer.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeLør Jun 15, 2013 12:03 am

Søger du stadig?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeLør Jun 15, 2013 4:10 am

yep altid frisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeMan Jun 17, 2013 2:55 am

Dejligt for jeg vil gerne emne med dig (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeMan Jun 17, 2013 3:03 am

Skal vi spille med en form for plot
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeMan Jun 17, 2013 3:04 am

Har du en ide som ikke er for blodig? (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeMan Jun 17, 2013 10:54 am

jeg kan altid mixe noget sammen, det behøver ikke at være blodig bare fordi der er vampyrer indblandet Smile
vi får brug for et problem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeMan Jun 17, 2013 8:24 pm

Mmhm.. Jeg har ikke rigtig nogen ide til et problem, må jeg indrømme. Har du? (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeTirs Jun 18, 2013 10:20 am

Noget er mistet
nogen er forsvundet
overfald fra tredie part
nogen er såret
Indbrud
tyveri 
fanget i krydsild mellem bandekriminalitet
random Zombie infatation
Solopgang er nært forståene


dette er bare nogle eksempler på problemer, der er virkelig ikke nogen grænser Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeOns Jun 19, 2013 8:47 am

Hun kan lade ham komme ind i hendes lejlighed fordi solen er ved at stå op, og han ikke vil kunne nå at komme andre steder hen? Måske Thomas kan have fået lidt tæsk af andre vampyr udenfor hendes lejlighed, og hun tager ham ind for at hjælpe? 
Hun kender sådan set til væsner, men har aldrig mødt nogen som sådan endnu (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeOns Jun 19, 2013 6:55 pm

God ide, hvil du lave eller skal jeg?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeOns Jun 19, 2013 8:06 pm

Du må meget gerne lave. Om 5 skal jeg i sommerhus og så kommer jeg først på igen engang på mandag  (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitimeOns Jun 19, 2013 9:37 pm

https://aterswell.danskforum.net/t1213-dawn-juliet#62126

Her er et link, håber du har en god tur i sommerhus.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey guys, long time no see Empty
IndlægEmne: Sv: Hey guys, long time no see   Hey guys, long time no see Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey guys, long time no see
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Comeback time
» Back again after a long time
» Hi guys!
» Heey Guys(:
» Time to comeback!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: