Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Write with me.. Please

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Write with me.. Please Empty
IndlægEmne: Write with me.. Please   Write with me.. Please Icon_minitimeSøn Maj 19, 2013 7:57 pm

Hjertelig goddag min kære Gæst

Jeg søger nogle stykker som kan hjælpe mig med at få gang i Joanna.
Noget jeg meget gerne vil have gang i er plots, dog er der intet bestemt som jeg søger endnu. Men kan I bruge en måske til tider genert danser til noget, så sig endelig til. Familie, venner og veninder, kærlighed nutidig og datidig, jeg er sikker på at være med på alt I skønne personer kan finde på.

Det eneste krav jeg sætter er, at det helst ikke skal blive til et emne som kun kører på 2-3 linjer hele tiden. Det kan meget hurtig blive kedeligt og jeg går let død i det.
Men håber at nogle vil emne med mig og måske også skabe et plot med mig.

PS. På grund af eksaminer irl, så kan det ske at jeg bliver lidt fraværende i nogle perioder.

Love,
Joanna Maria Evens
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden

Race : Dæmon
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

IndlægEmne: Sv: Write with me.. Please   Write with me.. Please Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 1:29 am

Hejsa Johanna, jeg vil gerne emne med dig Smile men jeg er desværre en af de typer der oftes skriver kors. Hat du stadig lyst til at give det et go? Jeg kan godt skrive lidt længere hvis det skal være xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Write with me.. Please   Write with me.. Please Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 3:02 am

Altså så længe det ikke er total kedeligt skal jeg nok overleve. Men så synes jeg også at du opretter emnet Wink
Jayden

Jayden

IndlægEmne: Sv: Write with me.. Please   Write with me.. Please Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 3:41 am

Det kan jeg godt Razz har du nogen ideer til plot eller sted?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Write with me.. Please   Write with me.. Please Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 3:50 am

Jeg er ret tom for ideer, har du nogle? Wink
Dante

Dante

Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

IndlægEmne: Sv: Write with me.. Please   Write with me.. Please Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 4:34 am

jeg har et åbent emne under USA hvis du altså har lyst til og join c:
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Write with me.. Please   Write with me.. Please Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 4:48 am

Jeg vil meget gerne skrive med dig Semiazas. Jeg skal se om jeg kan få bikset et svar sammen til dig Wink
Jayden

Jayden

IndlægEmne: Sv: Write with me.. Please   Write with me.. Please Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 6:03 am

Jeg har heller ikke nogen ideer, hmm.. hvad med en club?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Write with me.. Please   Write with me.. Please Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 7:34 am

Why not Wink
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Write with me.. Please   Write with me.. Please Icon_minitime

Write with me.. Please
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: