Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Søger udfordring

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Søger udfordring Empty
IndlægEmne: Søger udfordring   Søger udfordring Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 9:20 am

Hejsa : )

Jeg søger udfordring på min karakters verdensbillede. Hun er indehaver af magi (mere om i min profil), men hun er meget benægtende over for det, og mener egentlig mere, det bare er små tricks, hun bare ikke lige selv kan forklare. Hun er derudover også uvidende / benægtende omkring andre racers eksistens.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at starte en plottråd med en eller flere, hvor hun får udfordret på sit verdenssyn. Det kunne derfor være rigtig fedt at skrive med en anden race, og for at gøre forskellen fra hende selv større, kunne det også være fedt med en af det modsatte køn. Hvis nogen har lyst til en udviklende romance, kunne dette også være en god mulighed, men er ikke er krav for mig : )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Søger udfordring Empty
IndlægEmne: Sv: Søger udfordring   Søger udfordring Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:51 pm

det kunne være sjovt med min karakter som lever i et moralsk grå område
Gæst
Gæst

Søger udfordring Empty
IndlægEmne: Sv: Søger udfordring   Søger udfordring Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 9:26 pm

Hvordan moralsk gråt? Noget bestemt i tankerne? Smile
Natsu

Natsu

Race : Menneske
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Søger udfordring Empty
IndlægEmne: Sv: Søger udfordring   Søger udfordring Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 9:58 pm

Jeg vil også gerne Smile men min karakter ville ikke fortælle noget, før hun vidste at din karakter selv kan magi (for ikke at bryde magirådets regler xD)
Sponsoreret inhold

Søger udfordring Empty
IndlægEmne: Sv: Søger udfordring   Søger udfordring Icon_minitime

Søger udfordring
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger, tag et kig
» Kom hid!! Søger!!