Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 tyveri!! - Dave

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:01 am

"Det gør det ikke ok at du tager det" sagde han surt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:02 am

"Mere ok end at du tager min taske!" svarede han igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:03 am

"Jeg vil ikke have din taske, jeg vil have mine ting du har puttet i dem. Og hvis du slår nogen i ansigtet, så bliv ikke overrasket når du får et slag tilbage" sagde Dave irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:05 am

Han snerrede ad ham, "så aflever min taske" sagde han surt, "du har ikke brug for den".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:07 am

"Hvis jeg tager tingene ud af den, så snupper du den" sagde han og så surt på ham "du kan nævne et sted og tidspunkt i morgen, så skal jeg komme og aflevere den til dig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:08 am

Han så surt på ham, "giv mig den nu, jeg skal bruge den, desuden kan jeg ikke i morgen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:09 am

"Trist, så skulle du ikke have kommet tyvekoster i den. Du kan selv vælge en dag. Og hvis ikke du vælger en dag, så må du leve uden din taske" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:10 am

"... jeg kan ikke tage hjem uden den" sagde han vredt, "giv mig den nu, det er min, og du skal ikke bruge den til noget!".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:12 am

"Du kan få den i morgen" sagde Dave irriteret "jeg skal bruge hvad der er i den, og jeg stoler ikke nok på dig til at tømme den her."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:13 am

"... jeg kan ikke om dagen" sagde han irriteret, "og Fabian bliver sur, hvis jeg ikke har den med hjem".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:14 am

Dave rynkede brynene "hvem er Fabian?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:15 am

"det er lige meget, aflever min taske!" sagde han, ikke interesseret i at lade den anden skifte emne, eller snakke om Fabian, det plejede han ikke at kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 8:16 am

"Tror ikke rigtigt du er i en position til at give mig ordre" sagde Dave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeTirs Apr 30, 2013 9:53 am

Han rynkede irriteret brynene, "hvis du ikke aflevere min taske, så går jeg ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeOns Maj 01, 2013 9:42 am

"Fint, lad os se hvem mine lærere bliver mest sur over at se i morgen" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 6:15 am

Han skulede til ham, "du kommer ikke til at sove mere i nat" sagde han truende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 9:11 pm

"Jeg klare mig for en enkelt nat" sagde Dave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 6:04 am

"hmpf" sagde han frustreret, "aflever nu min taske, der er ting i jeg skal bruge ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 6:11 am

"Trist, du kan ikke få den før i morgen" sagde Dave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 6:13 am

Han kneb øjnene sammen, "... hvis jeg ikke tager tingene tilbage, vil du så give mig min taske og mine ting?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 6:42 am

"Hvordan kan jeg vide du ikke gør det?" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 6:42 am

"Fordi du bare tager dem tilbage igen, og jeg vil have mine ting? jeg er ikke dum ..." sagde han fornærmet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 6:46 am

"Måske tror du at du er hurtigere anden gang" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 7:09 am

"... su tror måske ikke du ville kunne få dem tilbage anden gang?" spurgte han irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 7:10 am

"Jeg er ikke sikker.." svarede Dave ærligt "du var tæt på.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tyveri!! - Dave - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tyveri!! - Dave
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: