Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 ynglings bands

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 4:14 am

hehe yeah Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:58 pm

Ahaha, jeg er lidt mere jazz-type xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:25 am

Blutengel (Doomysday, Bloody Pleasures, Vampire Romance)
Deathstars
Depeche mode (Fucking awesome)
Shinedown (Lovely music)
Phil Collins (You're be in my heart og Here i am)
Lordi (For ever good music)
Nightwish (Tarja udgaven)
Marilyn Mason (har set ham live til Copenhell og han laver dejlig musik)
judas priest (god musik)
Clay Aiken - Invisible
Frank Sinatra
OneRepublic
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:31 am

<3 Depeche Mode & Shinedown
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:33 am

Depeche Mode kender jeg kun fordi en af mine gode veninder fik mig til og hører dem OwO
og det tog mig to år og finde Shinedown med call me
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:39 am

En ven har introduceret mig til Shinedown, de har mange gode numre udover Call me.

En anden genre er We the kings med f.eks
Check yes , Juliet
Eller
Secret Valentine


Også danske dúné, Let go of your love
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:48 am

jeg er meget forskellige på mit humør men mest 3 doors down, thousen foot knuch, Theory of a Dead man lidt blandet rock genrer :3
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:49 am

jeg er meget forskellige på mit humør men mest 3 doors down, thousen foot knuch, Theory of a Dead man lidt blandet rock genrer :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:55 am

3 doors down <3

Jeg kan lide Suspekt, loc og orgi.E ( singel pik) jaa, det hedder sangen lige der er på min ipod xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:57 am

Men min hoved smag er dog metal og gothic tekno musik

3 doors down og Shinedown er mere slap af musik hos lille mig men jeg elsker dog og høre dem når det er ^^
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 11:19 am

jeg høre også lidt rap men det er mest youtuber og ikke sådan kendte rapper :3 kan dog godt lide nogne af jokerens sange :3

Citizen soldier, kryptonite og that smell fra 3 doors down <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 11:28 am

Jeg holder mig stadig til mit metal, pop musik døde i 2005 og jeg har endnu ikke hørt en sang som jeg har kun lide.
Hvad sket der med god musik? Oo
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 11:39 am

jeg har altid set god musik efter lytteren og ikke musikkeren jeg "hader" folk folk som hader JB musik bare for hade det jeg er ikke selv en fan af hans musik men det er fordi jeg har hørt mange af hans sange og så sagt til mig selv at det er ikke min smag og så acc folk som kan lide hans musik :3 men nu ved jeg ikke hvor meget man kan kalde det "pop" musik men Zombies af cranberries og Riverside af Agnes Obel synes jeg selv er gode :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 11:44 am

jeg hader kun JB fordi at de der små møg unger tror han er gud, seriøst get a life for sige det lige ud sådan ting kan bare pis mig af og i sær fordi de tror de så beder videne end en der ælder end dem selv, for det andet JB måske nogle ting som og hjælp børn i afrika men seriøst det kan alle gøre og det os en grund til at jeg gider og hører mere om ham, snakke om ham mens jeg i nærheden og jeg slå hoved ind i muren mens jeg tænker finde et andet emne for guds skyl.

Riverside er okay god men den er heller ikke så ny igen så den kan godt gå an som musik i min øjne det mere de der sange om kærlighed, sex og ulykkelig kærlighed det gå bare igen og igen og jeg gider det bare ikke mere, musik skal os have en anden handling ind i mellem..
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 11:55 am

hehe ja sådan har jeg det med langt det meste rap fra usa ^^"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 11:57 am

Jamen altså jeg kan ikke hold og bor hjemme mere for min lille søster er en af de der små møg unger og hun har søger for at jeg slet føler mig velkommen i hjemmet og det svært og bor under samme tag som hende, godt jeg snart skal flytte hjemme fra for jeg kan bare tag det mere..
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 11:59 am

surt at høre :/ jeg er den mindste af en flok på tre og de to andre er 30 plus så XD og mine forældre er ikke særlig musik interseret og slet ikke i min musik smag XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 10:59 am

Personligt er jeg helt ligeglad med JB, men jeg synes det er meget svært at hate på en fyr der bare gør det han holder af....skaber musik og optræder.
Rimelig harmløst i mine øjne.

Og at han nogen idol, er da bare dejligt?!

Jeg forstår slet ikke at det kan hidse nogen op?

Jeg eskæftiger mig med musik jeg kan lide, og bruger ikke min tid på det jeg ikke kan.
Og så dog.....for jeg elsker- finder det næsten facinerende- at høre noget af det musik mine venner holder af, som jeg aldrig selv ville høre....det er spændende.Ligesom med politik, sjovt og interessant at høre meninger der er anderledes end mine egne.


Jeg ejer ikke et nummer med JB, men al respekt til ham alligevel....han lever sku da drømmen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 11:05 am

Cicero....alt handler jo om personlig smag, ik.

Jeg lytter til stort set alt, udover metal ( hæ) og som den pop tøs jeg ( også) er så synes jeg jo der er tons vis af super pop .

Smile
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 1:12 pm

det problem jeg synes der er meget med folk for tiden er at MANGE ikke kan acc at andre ikke kan lide det samme som en selv og kan lide noget som du ikke kan lide.

det gælder stort set alt Tøj, musik, film, spill og meget andet. Jeg synes det er ynkeligt at man har så meget stolthed over sig selv og det man kan lide og elsker at man ikke kan acc andres menning om det :/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 8:00 pm

Jeg hepper lidt på Jack her!
Er helt ening bro'

Smile
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 8:32 am

hehe tak :3! min tøj still er lidt meget "emo/ goth" instiret min musik smag er anderels og lidt mørk og min interase er mpl og anime og gameing så modtager(tog) ret så meget hate fra mange på min gamle efter skole og fortid...


men FUCK it XD i like being me!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 8:45 am

Jack,

Du er helt sikker skøn helt som du er.
Vurder aldrig dig selv ud fra det andre fortæller dig, men gør det udfra dine egne holdniger og synspunkter....vær som DU ønsker det og vær den bedste dig som du kan.

Det burde vi alle....

Mere L.O.V.E og mindre H.A.T.E Smile


Uhh..og siden det ER en musik tråd, kan jeg da lige nævne at Lighthouse , you and me har kørt i ipodden dagen lang XD
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 8:47 am

kan kun være ennig :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ynglings bands  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ynglings bands    ynglings bands  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ynglings bands
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: