Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Kø, kø overalt! //Calla//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 7:25 am

```prøv at komme med herom`` calla gik ind i en form for hule inde i hulen. midt i det hele står en ulvestatue ``er den ikke smuk. den har stået her lige siden jeg kom``
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 10:34 am

Natsu så forundret på statuen "den er flot" sagde hun og kørte en hånd over den "og du har ikke sat den her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:38 pm

``niksen, jeg fandt den 2 dage efter jeg var kommet hertil. jeg har ikke nænnet at flytte den, du skal se det når det er fuldmåne. månen lyser lige ned på den. det føles helt magisk`` calla så på natsu og lod kærlig hånden glide på statuen.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 7:20 am

"Fascinerende.." sagde hun og så meget interesseret på den..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 10:10 pm

calla nikkede ``jeg undre mig tit over hvad den laver her. men jeg har ingen anelse, og det er behageligt selskab.`` hun smilede og kyssede den kølige ulvestatue på snuden.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 8:04 am

"Bor der andre varulve i skoven?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 9:51 pm

calla tænkte sig om ``ikke så vidt jeg ved. jeg er kun stødt på normale ulve``
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:09 am

"Hm ok så" hun så på skulpturen "tror du den er lavet af varulve?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 5:11 am

calla smilede ``det tror jeg den er``
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 2:25 am

"Hm, hvad er den lavet af?" spurgte hun og så undersøgende på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 4:04 am

calla smilede ``den er lavet af marmor.hvis det var sølv ville jeg være død nu`` hun kyssede ulven på snuden og så på natsu ``er du sulten?``
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 9:30 pm

"Jo, det er jeg faktisk" sagde Natsu og så på Calla. Hun nikkede lidt, hun huskede godt noget om varulves svaghed for sølv.. selvom hun ikke vidste at det var nok de var i lokale med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 12:53 am

calla smilede ``super`` hun gik ind i det store område af hulen og gik hen til en væg, hvor der var endu et rum. hun kom tilbage med to store bøffer. hun lagde dem på en stor sten og, gik hen efter en mindre sten. hun lagde stenen inde i flammerne. hun lagde forsigtigt bøfferne op på stenen. og snart var hele hulen fuld af en dejlig duft.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 7:55 am

Natsu satte sig ned ved bålet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 2:41 am

da kødet havde stegt færdig rakte calla natsu et stykke. hun tog også selv noget og begyndte at spise.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 6:37 am

Natsu så lidt på kødet, tog det tøvende med fingrene og begyndte at spise. *Lad barbarisk* konstaterede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 6:40 am

calla smilede veltilfreds da hun havde spist sit stykke hun så på natsu ``smagte det godt? er bange for jeg ikke er så god til at lave mad``
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 6:50 am

"Det smagte fint" sagde Natsu, som var blevet fedtet på både hænder og ansigt "lidt.. upraktisk, men lækkert"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 1:53 am

calla smilede hun rakte natsu et stykke skind ``så du kan tørre dine fingre og ansigt af``
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 6:12 pm

"mange tak" sagde hun taknemmeligt og tørrede sig fri af fedt og saft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 11:16 pm

calla smilede til hende ``det var så lidt`` hun spiste selv færdigt. hun rejste sig op og gik hen til en lille fohøjning i grotten, hun tog en lille træ skål. hun gik tilbage til Natsu "her den er til ben og knogler" hun stillede skålen imellem dem og satte sig ned og lagde knogler og ben ned i den hun strakte sig veltilpas
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 6:09 am

Natsu lagde knoglerne ned i skålen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 6:47 am

calla tog skålen og smed knogler og ben udenfor hulen. hun gik tilbage til Natsu og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 9:31 am

"Så..." Natsu ledte efter noget at tale om "hvad får du ellers tiden til at gå med.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:52 am

calla smilede "jeg er sammen med det `lokale` ulvekobbel ellers er jeg inde i min lejlighed i byen og frisker den op til når jeg vil bo i den.`` hun så ind på flammerne, hun syntes pludselig at det var underligt at sidder her i en hule langt inde i skoven, og snakke med Natsu som var de bekendte der havde kendt hinanden længe.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kø, kø overalt! //Calla//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
»  - Calla
» sne - calla
» nattevagt - calla
» Er det det værd? - Calla
» A Fine Night (Calla)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Forlystelsesparken-
Gå til: