Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 A Fine Night (Calla)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A Fine Night (Calla) Empty
IndlægEmne: A Fine Night (Calla)   A Fine Night (Calla) Icon_minitimeSøn Feb 17, 2013 8:04 am

sted: The Bloody Moons bar
omgivelser: en del fulde mennesker (og væsner) som har en sjov aften
tid: 01:12 lørdag aften
påklædning: en rød lederjakke, sorte jeans og grå t-shirt

Nephilim havde lige fået fri, så han besluttede sig for lige at gå ind og få sig en drink, dette ville også give ham mulighed for at tjække de kvindelige kunder ud.
han gik op til baren og sagde til bartenderen ''Markus en black russian, bare på regningen (der er ingen regning, han arbejder her jo)'' og så sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Fine Night (Calla) Empty
IndlægEmne: Sv: A Fine Night (Calla)   A Fine Night (Calla) Icon_minitimeSøn Feb 17, 2013 8:18 am

påklædning: en lårkort dybrød kjole med stropper, håret hænger løst.

Calla var taget på The Bloody Moon, for at prøve at være på en bar,hun havde gjort det før sammen med nogle veninder, men det var før hun blev bidt, det føltes som et helt liv siden. hun gik op til baren og sagdetil bartenderen "en black russian" det var den første form for alkhol hun havde smagt, så det vardet hun bestilte hver gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Fine Night (Calla) Empty
IndlægEmne: Sv: A Fine Night (Calla)   A Fine Night (Calla) Icon_minitimeSøn Feb 17, 2013 8:30 am

Nephilims øjne faldt på en køn mørkhåret pige som lige havde bestildt en black russian, han gik op til hende og sagde ''lad den være på min regning Markus'' Markus (bartænderen) ruldede med øjnene, fo som sagt før drings er gratis for andsatte ''jeg er Nephilim, hvem er det jeg har den glæde at tale med''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Fine Night (Calla) Empty
IndlægEmne: Sv: A Fine Night (Calla)   A Fine Night (Calla) Icon_minitimeSøn Feb 17, 2013 8:35 am

calla så overasket på ham som tog hendes drik på hans regning, hun smilede sød "mit navn er calla.og æren er på min side Nephilim" hun så bartenderen rulle med øjne, hun tog drikken og drak en smule og satte sig ned på den nærmeste stol
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Fine Night (Calla) Empty
IndlægEmne: Sv: A Fine Night (Calla)   A Fine Night (Calla) Icon_minitimeMan Feb 18, 2013 7:49 am

''jeg kommer her ofte, men jeg vil væde min sjæl (han har tre) på at jeg ikke har set dig her før, for hvis jeg havde, så ville jeg helt sikkert kunne huske det'' han tog en tår af sin drink og spurte ''har jeg ret?''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Fine Night (Calla) Empty
IndlægEmne: Sv: A Fine Night (Calla)   A Fine Night (Calla) Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 2:24 am

calla smilede sødt"du har ret, det er første gang jeg er her" hendes smil nåede øjne, hun nippede lidt til sin drik "hvad laver du her Nephilim?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Fine Night (Calla) Empty
IndlægEmne: Sv: A Fine Night (Calla)   A Fine Night (Calla) Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 9:01 am

Nephilim smilede ''jeg er dørmand her og hvis der er brug for det udsmider, det er et let job for en med min størrelse, men hvad laver du''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Fine Night (Calla) Empty
IndlægEmne: Sv: A Fine Night (Calla)   A Fine Night (Calla) Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 1:44 am

"arbejdsløs, og ellers passer jeg på mig selv"hun smilede og så på ham, han så muskuløs ud, hun havde ingenproblemer med at tro han var en udsmider
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A Fine Night (Calla) Empty
IndlægEmne: Sv: A Fine Night (Calla)   A Fine Night (Calla) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A Fine Night (Calla)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A lonely night .. or will you save my night, Cicero?
» A night in the bar
» There's nothing like a night out
» The joy of the night (Ethan)
» Just another night //Catherin//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: