Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Kø, kø overalt! //Calla//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 9:28 pm

calla trak på skuldrene ``måske fordi jeg har boet derude i noget tid`` hun så på kvinden. hun tog en bid af hendes hotdog.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 8:56 am

"Der er der ingen normale mennesker der ville vælge en hule frem for et hus?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 3:26 am

calla smilede hemlighedsfuldt og trak på skulderne ``jeg er også alt andet end normal``
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 6:38 am

"Virkelig?" Natsu så vurderende på hende.. ikke helt overbevist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 9:43 pm

calla grinede ``totalt. kender du andre der har en kæmpe svaghed for ulve?`` hun smilede en smule dyrisk
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 6:59 am

"Tjo, jeg har mødt nogle stykker..." sagde hun og smilede svagt "men en meget særlig svaghed for ulve.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 5:24 pm

calla grinede ``rart at vide jeg ikke er den eneste. hvad er dit yndlingsdyr?`` hun så på kvinden for at ændre emnet.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 6:02 am

"Edderkop" svarede hun og smilede lumsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 12:30 am

calla smilede overrasket ``hvorfor lige en edderkop?`` hun så nysgerrigt på hende og spiste noget mere af sin hotdog.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:44 am

"Jeg synes de er smukke dyr.. faktisk har jeg en tatovering af en" sagde hun forklarende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:38 pm

calla grinede ``forstår dig godt, når man elsker dyr meget må man bare have noget af dem i sig.`` hun smilede og trak lidt ned i blusen så man kunne se hendes ulvetatovering på skulderen. hun smilede til Natsu
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 5:49 am

Natsu gengældte hendes smil "helt rigtigt" svarede hun og så p hendes tatovering "den er pæn, hvor længe siden er det du fik den lavet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 5:53 am

calla smilede varmt ``tak. det er 2 år siden`` hun tjekkede at hun stadig havde rygsækken på ryggen, hun tog papiret af sin hotdog og spiste resten. hun gik hen til en skraldespand og smed det ud. hun gik tilbage til Natsu
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:04 am

Natsu nikkede "overvejer du at få lavet flere?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:05 am

calla rystede på hovdet ``nej den her er nok til mig`` hun smilede venskabligt.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:06 am

"Forståeligt" sagde Natsu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:07 am

``hvad med dig overvejer du at få flere?`` hun så nysgerigt på Natsu.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:11 am

"Nej.." Natsu rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:13 am

calla smilede ``hvorfor ikke?`` hun så nygerrigt på Natsu
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:15 am

"Den jeg har er vigtig for mig.. måske hvis jeg fandt noget andet vigtigt, men det skal være ret seriøse ting før man får dem sat permenent ind i huden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:22 am

calla nikkede ``jeg forstår dig godt``
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:23 am

"Men måske.. om nogle ord hvis et eller andet vigtigt sker"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:09 am

``det kunne være et godt tidspunkt at få noglen i hvert fald`` hun smilede og nikkede forstående.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:12 am

Natsu smilede svagt "så en ulv, hvad betyder det for dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Kø, kø overalt! //Calla//    Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:20 am

calla tænkte skulle hun fortælle hende det. ja, hun havde følsen af at kunne stole på hende. hun lænede sig ind og hviskede i hendes øre ``jeg er en ulv når jeg vil det`` hun trak sig tilbage og håbede at hun forstod hvad hun sagde
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla//   Kø, kø overalt! //Calla// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kø, kø overalt! //Calla//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
»  - Calla
» sne - calla
» nattevagt - calla
» Er det det værd? - Calla
» A Fine Night (Calla)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Forlystelsesparken-
Gå til: