Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Musik aften //Åben for alle//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:26 am

Anna Rose tog den op og smilte "TAK ROSE" hun smilte lykkelig og viste Talanura jakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:39 am

"fed jakke" Hun smilte den var rigtig flot
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:40 am

//Går i seng nu vi forsætter i morgen Razz bare forsæt uden mig hvis der kommer andre//

Anna Rose nikkede "Jeg skal lige noget" hun gik ud af baren "Jeg kommer igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:41 am

//går også i seng nu// "går også nu så jeg går med ud"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:46 pm

Anna Rose kom ind igen og have nu sin nye jakke på og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:57 pm

Safre gik ikke helt hjem, hun stilede sig lige ved siden af cafen og fandt sin fine lange elver-pibe frem. Det var længe siden hun havde brugt den, men fandt det passende at bruge den nu. Hun rodet længe i sin taske for at finde en lille æske med urter frem.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:00 pm

Anna Rose viste Talanura stadigvæk skulle noget og gik derfor ud til Rose som hun havde set på vejen ind og smilte. "Hey... er du okay"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:26 pm

Jayden kiggede på alle de forskellige folk der efterhånden havde samlet sig. Han drak det sidste af sin drink, og overvejede om det var tid til at gå.. han kiggede lidt på Anna..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:53 pm

Safre så på Anna. "Jaja, jeg trængte bare til at gense min kære ven" Sagde Safre muntert og henviste til sin pibe og tog et hiv.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:54 pm

Anna Rose så på hende og lagde hoved på skrå, hun viste ikke Rose røj eller hvad det nu var men nikkede så stille og strammede sit halsteklæde lidt. "Rose kender du nogen.... vampyre" spurgte hun navøs og lagde mærke til nogen kiggede på hende igen og så ind af vinduet på Jayden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:58 pm

Safre pustede ud. "Et par stykker, din veninde er også sådan en ikke sandt?" svarede Safre venligt. Hun bemærkede Annas blik og fulde det. "Hvem er han? din kæreste?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:10 pm

Jayden betragtede begge piger lidt, han kunne jo gå ud og sige hej men. Han trak på skuldrene, blundede sin drink og gik så ud for at hilse på.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:14 pm

Anna Rose rødmede meget og så på rose "Nej nej vi er bare venner!" sagde hun hurtigt og rødmede meget og viftede med hændrene. *Kærester... det havde jeg ikke tænkt over* Hun rødmede meget og så helt panikslagne ud. "Vi har bare hængt lidt ud sammen og han er en rigtig god ven" sagde hun navøst og gned sine hænder og grinte en navøs latter, hun havde ikke lagt mærke til Jayden var på vej ud til dem.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:24 pm

Jayden kom ud til dem, og stillede sig lydløst bag Anna, imens han hilste på Safre ved at vinke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:36 pm

Safre begynde at grine og nikkede til Jayden som hilsen. "Bare lov mig at passe på Anna ikke alle er så søde som de giver sig ud for at være." Sagde Safre alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:38 pm

"Det ved jeg" sagde Anna rose og gned sin skulder og så ned "Grunden til jeg spurgte om vampyre.... er fordi en angreb mig her for noget tid siden". Hun havde ikke lagdt mærke til Jayden stod bag hende og så på Rose. "Det var lidt min egen skyld, jeg gik ude i skoven sent og ledte efter noget, og så angreb han mig"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:42 pm

"Gik du alene ude i skoven?" udbrød Jayden overrasket "Anna! Det kan være meget farligt, ikke kun vampyrer går rundt der ude men elverne.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:46 pm

Safre sende Jayden et koldt blik. *ikke menneske, må være noget ondt inten sortelver eller demon, men hva fanden alle kan jo være søde og rare.*
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:48 pm

Anna Rose skreg af forskrækelse da hun hørte Jayden og vente sig om og faldt baglens *Ikke igen* Tænkte hun og rødmede mens hun faldt *Hvorfor er jeg så klodsed*
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:53 pm

Jayden greb hende hurtigt, og så lidt bekymret på hende "jeg burde måske holde op med det der.." mumlede han og sendte hende et skævt smil. Han kiggede så på Safre.. hun havde set mindre venligt på ham.. "hey, hyggeligt at møde dig.." han rakte en hånd frem mod Safre "James, og du er?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:56 pm

Safre tog sin pibe ud af munden med en ene hånd og gav ham den anden hånd. "Rose, lov mig at passe godt på Anna" sagde Safre venligt og varmt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:58 pm

Anna Rose rødmede og stillede sig odenligt op og så på Safre og Jayden på skift, hendes to første rigtige venner mødtes, det var rart så spændene. Hun rødmede da Jayden havde grabet hende igen og hun så ned *Hvor meget hørte han*.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 12:03 am

"Det skal jeg nok, i hvert fald når jeg er i nærheden.." han smilede til Safre og så så på Anna "vampyrangreb, da jeg sagde du skulle gå ud og prøve nye ting af såå.. var det ikke lige det jeg havde i tankerne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 12:10 am

"Hvordan skete det Anna? Fik du fat i hans, hendes navn? Du skal da passe på dig selv! Den jakke jeg har givet dig kan hjælpe lidt men ikke meget hvis du kommer imod en vampyr... håber for øvrigt du kan lide den" Safre så nervøst ned. Safre så derefter op på Jayden. "Var det dig er opfordrede hende til at rende rundt i skoven om natten?! Hun kunne være dræbt!"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 12:14 am

Anna Rose så på Rose "Nej han sagde ikke jeg skulle løbe ude i skoven, han sagde jeg skulle slå mig lidt løs det er en af grundene til jeg er her i aften" hun rødmede lidt da hun kom i tanke om hvad Jayden havde forslået hun gjorder "og jeg kan ikke huske vampyrens navn men han lignede en på 10 år og havde en meget hæs stemme"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik aften //Åben for alle//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Café De Oke' (åben for alle)
» Musik aften på "The Bloody Moon"
» Sne? //Åben for alle//
» Being new. (Åben for alle.)
» I byen //åben for alle//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: