Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Musik aften //Åben for alle//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:26 am

Jayden smilede svagt til Anna da hun så på ham, og blinkede til hende.. så kiggede han på Markus "Dark trust, godt navn.." han så på sin drink "for at være ærlig, så har jeg ingen andelse.."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:27 am

Anna Rose bliv kaldt op igen "Damn glemte jeg skrev mig op to gange" hun rødmede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:29 am

Talanura grinte "held og lykke en gang til" Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:30 am

"Markus!" Råbte Safre så snart hun så ham, hun omfavnede ham. "Jeg viste slet ikke du kunne synge^^" sagde Safre muntert.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:31 am

Anna Rose gik op på Scenen igen og rødmede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:32 am

Talanura så Anna rødme igen *Den pige rødmer da også altid* hun grinte lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:37 am

Han nikkede til Jayden, "helt enig, det er meget bedre end hvad de tidligere hed" sagde han med et svagt grin, bandet havde prøvet lidt forskelligt, men havde nu lagt sig fast på dark trust. "Hvordan smager det?" spurgte han nysgerrigt.
Markus kiggede overrasket på elveren, da hun krammede ham, han havde ikke helt regnet med så varm en velkomst, så lo han, "hey Safre, jeg synger skam ikke, jeg var her sådan set bare for at høre nogle af mine venner spille" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:38 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:43 am

Talanura to en slurk af sin cocktail det smagte ikke rigtig af noget men det var også lige meget da hun ikke rigtig skulle drikke det hele. Hun kiggede op på scenen op til Anna *god sang*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:47 am

Safre smilede og så op på scenen. "Sikke folk kan synge jeg holder mig til min syning" sagde Safre stille, men gik ikke udfra at nogle hørte det.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:47 am

Da Anna Rose var færdig bukkede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:50 am

Talanura klappede og piftede da Anna var færdig med af synge
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:00 am

Anna Rose gik ned til Talanura og så mod Jayden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:02 am

"Wow du var god, igen" Talanura smilte og lagde mærke til af Anna kiggede på en anden
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:03 am

Anna Rose kiggede på hende og smilte "Tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:05 am

Talanura smilte "vil du have noget og drikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:06 am

Safre lade en pakke på en af stolende. Den var til Anna. Safre begynde at gå, hun regnede med at de var ligeglade med hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:07 am

Anna rose så mod Safre "Rose hvor skal du hen" hun tog hendes hånd med et smil "Og hvem er din ven" hun så på Makus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:15 am

Safre smilede venligt. "Markus er min turguide, men det her sted er ikke rigtigt mig, for jeg kan ikke synge og I har travlt." safre trak hånden til sig.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:16 am

Anna Rose krammede hende "Du behøver ikke at kunne synge for at være her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:19 am

"nej det gør du ikke der er mange der bare er her for af høre musikken" Talanura smilede til pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:20 am

Safre kærtegnede Anna. "Tja, jeg høre bare ikke til her og aften skinner jo for dig og din veninde, men du ved hvor jeg bor og her er mit nummer, du ringer bare hvis jeg skal hente sig eller noget." Safre ragte Anna et visitkort.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:21 am

Anna rose nikkede og smilte, hun kiggede så på paken på stolen og åbnede den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:23 am

"hvad er der i?" Talanura var nysgerrig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:25 am

Safre begynde at gå imens hun nynnende. I pakken lå en fin jakke, knapperne var formet som jordbær.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik aften //Åben for alle//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Café De Oke' (åben for alle)
» Musik aften på "The Bloody Moon"
» Sne? //Åben for alle//
» Being new. (Åben for alle.)
» I byen //åben for alle//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: