Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Musik aften //Åben for alle//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:14 pm

Ulven Kigger op i pigens øjne, et strejf af usikkerhed glider over øjnene. *Er det hende.. Har hun en aura?* ulven tager nogle skridt mod hende. Som om alle og alt andet er væk... Al fare forsvundet... *Kunne man leve sådan her hver dag?..*
Ulven ryster kort på hovedt. Et øjeblik knurrer den af hende.. Men det er kun fordi den er usikker på hvad pigen gør ved den.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:19 pm

Anna Rose gik lidt ned så de var i øjen højde så hun ikke virked truene "Der sker der ikke noget" hun tog langsomt hånden mod ulven så den kunne lugte til hende "Bare rolig, du behover ikke være bange eller vred" hun smilte venligt uden at vise tænder så hun ikke virket truene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:29 pm

Ulven Trådte nogle skridt mod hende. Kort snusede den til hånden... Den dejlige lugt af menneske xD. Ulven Vipper hovedt og klør sit øre på hendes hånd... *Hvordan kan jeg have været så bange for dem?* De to piger.. Vampyren..
*Drengen..* ulven drejer hovedt og kigger på ham.. *Der er en grund der..* fnyser lavt af ham :3 kigger igen på menneske pigen // hun er vel menneske ikke xD altså et menneske, en vampyr, en elver og en engel xD og så Sebastian xD //
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:34 pm

//Hun er meneske ja//

Anna Rose kløet dens øre og smilte "God pige se vi gør dig ikke noget" hun smilte glad og strøg dens hals og så på hvordan den så ud "Du bare langt hjemme fra ikke" hun kløet den på halsen og smilte venligt til den og så på de andre med et barnligt glad smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:36 pm

//haha jeg er sku da glad for jeg er blevet en kategori for mig selv Very Happy// Sebastian så ikke så meget til hvad der skedte da han haved smuttet ind på spillestedet, true nok var hans lugt der for ulven stadig til at kunne lugte men ikke se. dette ville nok måske gøre dyret mere navøs da den ikke kunne se en af dem den kunne lugte. However, sebasatian var allerade i fuld gang med at tage random ting fra fold inde på spille stedet. fået skaffet sig et ur nogle smykker fra en lidt for fuld pige. og what not der var der inde.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:51 pm

//Det fordi du er sær du nød til at havde din egne kategori xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:52 pm

//jammen jeg takker da.. ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:53 pm

// Lol xD xD //
Ulven nikker, *jo.. Meget langt..* ulven sætter sig ned og nyder det... *Nogle gange kunne jeg godt leve som enn ulv! xD* Ulven kigger på mennesket, med tryggere øjne.. *Først kendte jeg vampyren.. Så elveren en smule, nu mennesket..*
Ulven kigger på ham den sidste Lavender tror hun.. *Kan han så også være okay? Vent.. Alle er ikke okay pga de er lige her.* Ulve sukker og ser på Mennesket igen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 6:00 pm

Anna Rose smilte "Er du sulten" hun havde på fornemelsen det her ikke var en helt normal ulv meds hun kløet den bag ørene og strøg dens side, hun havde aldrig haft en hund før men hun havde kælet med en masse af dem da hun var lille så hun vidste hvordan hun skulle gøre. "Du må være sulten, er du ikke gået langt for at komme her ind" hun kiggede op på månen og så ned på ulven igen mens hun strøg dens side og hvis den tillod det, dens mave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 6:07 pm

Hun nikker.. *Jo jeg er sulten.. Jeg har gået i tre år for at flygte.* hvis hun kunne stille sig op og tale med hende.. Bare under 4 øjne. Ulven rejser sig op og går et skridt eller to tilbage for at give hende plads. Hun er glad for at der er en der giver hende mad, hun ikke selv skal bruge timer på at arbejde på bare at finde levende dyr.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:06 pm

"Okay Vent her" Anna Rose kløet hendes øre og løb afsted, hun ville finde et døgn open sted og købe noget mad og kommer tilbage der til. Hun ville købe noget til alle og hun smilte stille og glad, hun elskede at give ting væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:41 pm

// Doh o.o sorry jer andre x'D I'm so sorry :O :I
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:43 pm

//Jeg tro rækkefølgen er lidt død i det her emne xD Jeg svare enten for hurtigt eller for langsomt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:56 pm

// haha ja xD//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:59 pm

//Men vi kan godt vente på de andre og lave et emne selv Razz min følelses emne blev faktisk skapt fordi jeg ville berolige folk som Hillar xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik aften //Åben for alle//
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» Café De Oke' (åben for alle)
» Musik aften på "The Bloody Moon"
» Sne? //Åben for alle//
» Being new. (Åben for alle.)
» I byen //åben for alle//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: