Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Musik aften //Åben for alle//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 7:38 pm

Anna Rose stod stille og ventede på at pigerne skulle komme igang med en samtale igen. hun rødmede lidt da hun så over på Jayden men kiggede væk igen hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 7:46 pm

Talanura kiggede på Anna "synger du meget i fritiden?" hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 7:50 pm

Anna Rose smilte "lidt" hun tog Rose hånd og smilte og havde inted imod røgen. "Jeg studere mest, men jeg skal begynde at gøre det mere".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:05 pm

Safre smilede drilsk. "Bare en ven siger du, Talanura har du også bemærket hvordan Anna hele tide rødmer?" spurgte Safre varmt. Hun prøvede at overhøre Jayden og Markus samtale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:25 pm

"yep hele tiden" Talanura smilte
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:28 pm

"Piger hold op" hun rødmede meget og skjulte sit ansigt med hænderne og rødmede mere "Jeg rødmer fordi jeg fryser"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:37 pm

Talanura grinte "nåh ok"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:53 pm

Markus kiggede nysgerrigt over på pigerne, det var fra dem vampyrlugten kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:00 pm

Talanura opfanget en sær lugt en varulve lugt *hvem er varulv her*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:07 pm

Safre omfavnede Anna."Så skal du varmes, men James er nok bedre til det end jeg er, men han står og snakke med Markus"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:10 pm

Anna Rose rødmede kraftigt, "Rose helt ærligt" hun skjulte sit ansigt og rødmede mere "Har du overvejert du gør mig og James venskab mærkeligt ved at sige sådan noget" Hun rystede og rødmede kraftigt, hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:14 pm

Talanura grinte højt "nåh hvor er i søde" hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:38 pm

Safre smilede. "Er det pinligt at jeg krammer dig?" spurgte Safre drilsk.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:40 pm

Anna Rose rødmede "Nej det har jeg det fint med.... er bare ikke van til at stå så tæt på personer" hun så ned og lænede sig lidt ind til Rose.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 12:48 am

Talanura kiggede sig omkring "hvor mødte i hinanden henne?" hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 12:52 am

Safre smilede. "Mig og Anna hjalp hinanden, hvor mødes dig og Anna henne?" spurgte Talanura glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 1:00 am

"ok Anna og mig mødtes på gaden" Talanura smilte "hvad hjalp i hinanden med"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 1:06 am

Anna Rose så nervøs ud og kiggede ned "øhm..... tja...." hun så på Rose og bid sig i læben. hun vidste ikke om hun skulle sige det eller lade vær
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 1:07 am

"At slippe væk fra en ond mand" Sagde Safre muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 1:16 am

Talanura så mistænksom på Anna og Rose "hvem er han så?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 1:17 am

"Vi fik aldrig et navn gjorder vi......" Anna Rose stivnede "Vent...." hun blev helt bleg og rystede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:20 am

Safre holdte Anna ind til sig. "Hvad er der galt Anna min skat?" spurgte Safre bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 5:40 am

Talanura så bekymret på Anna "er du helt ok du ligner næsten mig du er helt bleg" hun grinte lidt *hvorfor ryster hun? Er hun bange? Men hvad skulle hun være bange for?*
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 5:43 am

hun så på dem og så kun på Safre "Rose..... den fyr der angreb os.... jeg tro han angreb mig igen da jeg kom hjem....." hun rystede og havde store øjne "Jeg... jeg har ldit svært ved at huske hvad der skete men......" hun tog hånden op til hendes hals hvor bide mærkene var skjudt under halserklædet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 6:25 am

Safre kærtegnede Anna. "Åh, det skal nok gå, jeg ser hvad jeg kan gøre imod dem, du må bare love mig at passe på dig selv."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik aften //Åben for alle//   Musik aften //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik aften //Åben for alle//
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Café De Oke' (åben for alle)
» Musik aften på "The Bloody Moon"
» Sne? //Åben for alle//
» Being new. (Åben for alle.)
» I byen //åben for alle//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: