Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Sne? //Åben for alle//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:32 pm

Hun vaklede lidt og holdte sig ind til Rose for støtte "Tak Rose..... er du virkelig en elver" hun smilte stille og kiggede lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:42 pm

"Ja det er jeg, men bare rolig jeg er ikke en blodtørstigt sortelver. Du undre dig sikker over hvorfor jeg så har blod liggende, men det skal jeg nok fortælle dig, men kom lad os sætte os op i stuen, så laver jeg te og jeg har vist også noget kage liggende."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:45 pm

"Mender du sortelver er onde?" hun så stille på hende og bid sig i læben, hun begynte at blive nervøs og hun ville ikke ødelægge sit forhold med sin nye ven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:48 pm

"ikke nødvendigvis det er bare ligesom vampyre, blodtørstige. Har du da mødt nogen?" Safre så venligt på Anna. "men kom så sætter vi os lned så du kan hvile dig."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:52 pm

"Nej jeg har ikke mødt nogen" sagde hun med et stille smil, hun løj ikke hun havde ikke mødt nogen sortelver men hun havde hørt om dem. "Tak fordi du tag dig sådan af mig, du en virkelig god ven".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:54 pm

"Ja, jeg kan jo ikke efterlade dig det ville være ondt, skal jeg bære dig op af trapperne?" spurgte Safre og smilede venligt og varmt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:56 pm

"Jeg tro godt selv jeg kan.... men lidt hjælp ville være rart" hun rødmede og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:06 pm

"selvfølgelig, kom så går jeg bag dig og griber dig hvis du falder, trappen er nemlig meget smal." Safre smilede venligt og hjalp Anna hen til trappen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:08 pm

Anna Rose tog sine skridt forsigtigt og gik over til trappen, da hun kom til den begynte hun at gå stille op af den og støttede sig til hvad end hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:14 pm

Safre gik bag hende og støttede hende så godt hun kunne. "vi skal heldigvis ikke helt oppe på en øverste ethage." Sagde Safre muntert.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:18 pm

Anna Rose smilte og gik stille og rolig op af trappen, "Så hvornår skal jeg stoppe"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:10 pm

"Ikke endnu, dette er køkkenet og toilettet, vi skal en gang højere op, men har du lyst til en kop te og en bid kage?" spurgte Safre varmt og hjalp Anna videre op af trappen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:12 pm

Anna Rose vaklede lidt og nikkede "Ja det ville være rart", hun forstod ikke hvorfor hun var så tapped, men hun huskede det føltes som om hun blev tapped for enagi da den mystiske fyr slog på hendes skjold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:20 pm

Safre smilede og viste hende sofaen. Den var blød og man sank næremest ned i den. "bare bliv sidenden her så laver jeg te og henter kage."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:23 pm

Hun sad stille og smilte glad "Er det jordbær kage" hun smilte glad og fniste. "Er vild med jordbær"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:28 pm

"Jeg kan kigge, men tvivler, du har smagt vinterbær før?" spurgte Safre glad.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:30 pm

"Nej, har ikke smagt vinterbær før" hun smilte glad og lod sig synke ind i sofaen, den føltes så rar og behaelig synted hun og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:43 pm

"så får du smagt dem nu, kommer tilbage om lidt." sagde Safre varmt og gik ned i køkkenet for at lave te og skære kagen ud.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 11:11 pm

Anna Rose så rundt og smilte, hun strøg sit hår blidt og prøvet at se om hun kunne se noget intresent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 12:20 am

En potteplante bevægede sig lidt i vinduskammen. Eller var der hyggeligt indrette med figurer et sofabord og en lænestol. Safre lavede te.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 12:24 am

Anna Rose så på Potteplanten og smilte stille *den virker godt nok levene* hun ville gerne rørte den men sad stille da hun ikke vidste om hun måtte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 12:34 am

Safe kom op med en tekande og nogle kopper.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 12:38 am

Anna rose så op og smilte "Hvilken slags te er det" hun så over på planten igen med et stille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 12:48 am

"jordbær" Sagde Safre glad og gik ned igen efter kagestykkerne.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 1:07 am

Hun smilte glad og så på planten igen og så på koppen og tog noget te med en stille te og slappede af i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sne? //Åben for alle// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sne? //Åben for alle//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Being new. (Åben for alle.)
» I byen //åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)
» Musik aften //Åben for alle//
» Islandia's verden er åben for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: