Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Sne? //Åben for alle//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 4:03 pm

Anna Rose tørte sine øjne "......Undskyld...." hun rystede stadigvæk og rødmede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 7:59 pm

Safre bliver hurtigt ops på Sebastians tilstædeværelse. Hun smilede venligt til Anna Rose. "Du skal overhovdet ikke undskylde, men kom lad os gå en lille tur, så kan du fortæller mig mere om dig selv. Og bare rolig jeg vil dig intet ondt, og jeg skal nok lade være med at sige noget til dine forældre. Jeg kender dem heller ikke så det bliver lidt svært^^"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:10 pm

Sebastian Grinte lidt for sig selv, da han så hvorhurtigt de to piger begyndte at gå afsted. med et lille rask grin begyndte han langsomt at føgle efter de to tøser mens han nynnede en ret så skrammende tone. han smilte bag sin hat der skyggede for hans ansigt i det her snevær.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 11:18 pm

Anna Rose gik med hende og så sig over skulderen da hun hørte nogen nynne og så tilbage på Rose med store øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 11:32 pm

Safre møde hendes blik og nikkede kort. Safre havede hånden på sin saks og havde aktiveret et par nåle. Hun satte tempoet op og hev Anna Rose med sig. "Kan du lide te?" spurte hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 1:20 am

Sebastian Fulte nemt med de to tøser mens han nynnede den Creepy sang hans øjne lyste mere op og farten blev hurtiger, hans tunge slikkede sig om læberne da han kom tættere på de to piger, hans hænder var knyttede og hans tørst var stor, selv om han ige haved spist var han af en grund mere sulten.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 1:22 am

Anna Rose holdte sine hænder sammen og koncentreret sig. *Det ikke bare mig der er parnoid Rose er også bekymret*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 1:29 am

Sebastian Smilte mens han gik hurtigere, og hælede ind på de to piger, han grinte lidt, han haved skam fået færten af at de bægge var bange og skramte, han gik op på siden af de tog i håb om at de ville skydegenvej ind i en af gyderne han så over på de to piger, der bægge kunne se hans rødlillae øjne der gløede lidt og med noget størknet blod rundt om hans mund og hage, huden var dog varm og frisk at se på kun lidt blegere en normalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:00 am

Safre stoppede op og møde Sebastians blik. "Lad venligs vær med at følge efter os! Hvis det er blod du vil have så kom med mig, jeg har noget der hjemme!"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:01 am

Anna Rose stivnede og stiret på Rose og rystede lidt, hvad havde hun fået sig selv ud i?!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:15 am

Sebastian blinkede overresked over Safre's snak, Hvem fan haved Blod der hjemme? hans udtryg blev helt forbavset og han grinte lidt "ohh hvem er sindsyg nok til at have blod der hjemme?" han blev ved med at føge efter dem mens han smilte "men tak som byder." han smilte og tog noget papir oppe fra lommen og tørte sig om munden mens han grinte. hans øjne lyste stadig mens hans hænder tørrede bloded væk fra munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:27 am

Safre åndende lettet op og gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:29 am

Anna Rose stirret på Rose og rystede stadigvæk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:33 am

"men de er nu meget bedre med noget Friskt blod" han grinte mens han langsomt lage armen omkring Anna mens han smilte sille og roligt til hinde. han vidste udemærket at Safre haved skramt anna lige så meget som han har gjordt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:37 am

Safre trak hurtigt grebet om sin saksen og aktiverede nogle nåle der var parate til at spinge ud af tasken så snart det kunne være. "LAD HENDE VÆRE!" Sagde Safre med en stemme koldere end is.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:40 am

Anna Rose rystede kraftig og viste ikke hvem af dem hun skulle være mest bange for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:50 am

Sebastian grinte mens han smilte til den nu pissed elver "Nåår så det? du vil måske have hinde helt for dig selv? hmm? idemindste dør hun ikke." han grinte mens han trak sin anden hånd op på skæftede af sit sværd. han smilte stille og roligt mens han så over på Safre. "du er da bare mere end hva øjet ser.. ikke?" han grinte mens han hev Anna over til sig mens han gav et drilsk vink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:52 am

Safre så ned, hun begynde at ryste. Hvorfor syntes Anna Rose at hun var mest skræmmende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:55 am

Anna Rose sprang væk fra den frammede fyr og landede ved siden af Rose "Hør jeg prøvet bare at gå her med en af mine nye venner så hvorfor kan du ikke bare lade hende være i fred"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:59 am

Sebastian grinte mens han begyndte at træke sit store bastard sværd mens han grinte "Tja nu skal du bare høre. det er på grund af at jeg er mega sulten, og selv om jeg lige her drukket " han smilte mens han så på de to tøser han begyndte at gå nærmere de to mens han ville forsøge at presse dem bække ind i en gyde hvor det hele kunne tages stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 5:08 am

Safre så på Sebastian. "Som sagt jeg har blod der hjemme og det er bedre end at pine nogle mennesker!" sagde Safre varmt og venligt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 5:10 am

Anna Rose kunne ikke lig hvad der var ved at ske og hvis han tog et skridt mere mod dem eller svang sit svær var hun klar lige på stædet til at forhindre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:44 am

Sebastian grinte lumsk mens han hørte på Safre men hans blink var focuseret på Anna, han holdte sit store sværd ud i en hånd, Den mørke klinge med en lilla aura gløede rundt om sværet, mens han dog tog et skridt nærmere de to piger. han smilte et hugtands smil hans øjne havede trukket sig sammen til en mere psykopatisk look, han grinte lidt, mens han slikkede sig om munden. skøndt hans smukke hud og andsigt var kringet til et morderisk udtryk så når man så på han var han pænt køn, "Jeg skal have MAD... Og det Bliver Det menneske!" snærede han. og så på Anna, "bare Giv mig hindes hals Jeg Lover at du ikke dør, som du jo gør hvis du går men den mentalt forstyred elver," han gav et henkast med hoved over mod Safre, hvordan vidste han at hun var elver? simplt hindes lugt haved afsløret det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 7:01 am

Safre så ondt og sendte Sebastian et iskoldt blik. Hun så på Anna Rose med varme behagelige øjne. "Du skal selv gøre hvad du helst vil, jeg kan ikke beskytte dig, selvom jeg gerne ville." sagde hun mildt og venligt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 7:04 am

Anna Rose slog hænderne sammen og pluselig kom der et lilla kraftfelt omkring hende og Rose. Hun så på den frammede mand med skarpe øjne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sne? //Åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sne? //Åben for alle//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Being new. (Åben for alle.)
» I byen //åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)
» Musik aften //Åben for alle//
» Islandia's verden er åben for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: