Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Sne? //Åben for alle//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 1:17 am

Safre kom op med kagestykkerne. "Håber teen smager godt."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 1:19 am

Hun tog en tår og nikkede med et smil "Det smager skønt" sagde hun og så mod planten "Hvillken plante er det, den ser pæn ud"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:17 am

"Det er en magisk plante, men han ikke noget imod dig!" Sagde safre muntert og gav hende kgen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:24 am

"Han" hun smilte glad "Hvad hedder han" Hun tog sin kage og tog en tår af sin te igen og så på planten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:30 am

"Han hedder Harold" Sagde Safre glad. "Hvad syntes du om kagen? hvad var det nu du hed?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:33 am

Hun smilte "Anna Rose" hun tog et bid af sin kage og smagte på det og smilte stille "Den smager godt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:37 am

"Er det i orden jeg kalder dig Anna jeg hedder nemlig selv Rose?" Sagde Safre med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:39 am

Hun nikkede "Det fortalte du mig" hun smilte og spiste lidt videre med en stille mine og nød at spise kagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:54 am

Safre satte sig i lænestolen og begynde at spise.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 5:00 am

Hun smilte glad og spiste sammen med hende og strøg sit hår "Så bor du her alene?" hun krysede bene stille og lagde hoved lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 6:33 am

Safre smilede venligt. "Tja alene og alene Harold er her jo også men ellers så jah, men jeg arbejder jo også meget, rigtig meget." Safre køede sig i håret og tog så en kop af sin te.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 6:37 am

Hun rejste sig og gik hen til Harold og smilte "Jeg vil væde med Harold også er en god ven at snakke med" hun smilte glad "hvad abejder du som" hun overvejet om hun måtte røre planten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 6:47 am

"Du må godt kæle med ham det kan han godt lide" sagde Safre venligt og varmt. "Jeg er skrædder, syr tøj designer tøj, sy tøj om, alt sådan noget. hvad laver du selv Anna?" Safre smilede varmt og kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 6:50 am

Anna Rose smilte "Studere magi og leder efter et job" hun så ned på sin egen jakkke, selvom den var hvid var den rart gammel og hun kunne godt trænge til en ny men hun sagde ikke noget om det, hun aet pænt planten under sine blade "Kan Harold føle?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:13 am

"Du studere magi, hvilken form for magi?" spugte Safre intresteret og så på planten." føle og føle, han kan fornemmet at du er et menneske og ikke vil noget ondt det er derfor han er så rolig" sagde Safre muntert og tog en tår af teen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:20 am

Hun smilte og strøg planten stille "Hvilken slags magi? Alt mulig, bruger ikke mørk magi men har studeret det" hun smilte stille "Men alt slags magi virkelig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:26 am

"sejt, tja, jeg har mest fokuseret på syning." Sagde safre mildt. Planten gned sig op af Anna. Safre grinede. "Nøj hvor han kan lide dig så venlig er han sjældent imod mig."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:29 am

Hun grinte og smilte "hva Harold er du gnaven foran rose? jeg er siker på hun elsker dig højt så du skal også være flink mod hende ikke" hun smilte let og så på Rose med et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:31 am

"Tja elsker er så meget sagt, jeg mishandler ham vis lidt engang imellem." Sagde Safre med et grin og gik over og kærtegnede Harold. Hun mumlede noget til den på elvisk. og så varmt på Anna. "men hvilke magier erdet du så helst vil lære?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:34 am

"Helbredning og sådann noget" smilte hun "noget der gør folk glade og bringer lykke og alt det der" hun grinte lidt med et trist blik ned "det hvad alle fortjener ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:40 am

Safre så ned. "Jo de fleste men jeg gør ikke, men du gør og jeg er sikker på at det nok skal lykkes" det første sagde Safre trist men stemmen blev hurtig munter igen. "Det hele skal nok gå bare rolig"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:42 am

Anna Rose gik hen yil hende og krammede hende "Alle fortjener lukke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:53 pm

Safre rystede på hovdet. "Ikke når man har smidt den væk min egen, ikke når man har smidt den væk." sagde safre venligt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 8:12 pm

Hun så bekymret på hende "Hvad mender du" hun tog hendes hænder og så hende i øjne med et meget bekymret udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 8:15 pm

Safre så ned. "Jeg kan godt forstå du blev bange for mig før, jeg kan være skammende engang imellem, undskyld." sagde Safre trist.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sne? //Åben for alle// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sne? //Åben for alle//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Being new. (Åben for alle.)
» I byen //åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)
» Musik aften //Åben for alle//
» Islandia's verden er åben for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: