Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 På vagt en aften - Safre

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 11:08 pm

Døren, hvor Safre havede banket på, blev forsigtigt åbnet og en meget fattig kvinde stak hurtigt hovedet ud og posen og lukkede hurtigt døren igen. Safre så ned. Hun var trist over at hun stræmte dem hun ville hjælpe væk og blev nød til at lege ninja.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:33 am

Markus lænede sig op ad muren, "det gik godt?" spurgte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:40 am

Safre så ned."Det gik som det plejer"Svarede hun ligegyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 5:54 pm

Han nikkede, "kommer du her ellers tit?" spurgte han nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 12:36 am

"Tja engang om måneden ca. Hvad med dig selv?" Spurte Safre munteret, hun smilede igen, men hendes øjne var stadig triste.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 6:09 am

"jeg bor i området så ret ofte" sagde han med et svagt smil, "hvor længe har du gjort det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 9:06 am

Safre begynde at tælle på hænderne. "et lille års tid. Hvor længe har du boet i byen?" spurte Safre muntert.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 6:08 pm

"jeg har boet i byen hele mit liv og jeg flyttede til området for ca. fire år siden" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 7:17 pm

"Wow, vil du ikke vise mig rundt i byen en dag? Nok har jeg boet her I et par år, men jeg kommer næsten aldrig ud for min butik." Safre smilede sødt til Markus.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 7:53 pm

"Kan jeg da godt" sagde han med et grin, "men så vil jeg også have at vide, hvad du er?" han var sikker på hun ikke var menneske, et menneske ville ikke lugte så .. .fremmedartet og grønt efter et par år i byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 7:56 pm

"Tja, hvis du bagefter fortæller mig hvad du er^^" Sagde Safre med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 7:57 pm

"Ok da" sagde han opgivende, "det er vel fair nok"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 8:04 pm

Safre stoppede op tog Markus i hænderne. "Du er magisk eller ikke magisk men ikke normal, jeg er heller ikke normal. Nok har jeg ingen øre, men jeg er en elver, kun små 300 år gammel." sagde Safre muntert.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 8:11 pm

"Elver? det havde jeg ikke regnet med ... kan du gå på sne?" spurgte han med et grin. Han kiggede indgående på hende og fløjtede dæmpet, "300 år ... det er alligevel en del, selv er jeg kun 19, og varulv".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 8:23 pm

"Tja nogle gange, når sneen er tyk nok, men så kan den også holde til et barn. Varulv, det er derfor du dufter af hund :3" Safre smilede glad. "Hvad troede du jeg var? og kan du bare gå i ulveform når det passer dig?" Safre havede mange spørgsmål hun gerne vil have svar på.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 6:02 am

Han lo, "det ved jeg ikke, måske et magisk træ" sagde han drillende, "jep, lige når jeg har lyst, og ja, det er nok grunden, men jeg har rent faktisk en hund" sagde han og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 6:16 am

"uhuh hviken slags hund^^ må jeg møde den en dag?^^" Sagde safre glad og hoppede lidt utålmodigt afsted.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 6:12 am

"jeg tror det er en blanding af flere racer, men jeg er ærlig talt ikke sikker" sagde han med et grin, "det kan du da godt". Han smilede til hende, det var rart at møde en der kunne lide hunde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 7:51 am

Safre smilede muntert. Hun var glad over endelig at vide hvad lugten af hund betød. "Nåre øm, jeg skal vil hjem af. Har du et mobil nummer? så kan vi aftale hvornår du viser mig rundt i byen^^"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 7:51 pm

"jep, det har jeg" sagde han og fandt sin mobil frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 7:55 pm

Safre fandt selv sin mobil frem. "Hvis jeg får dit og du får mit?" Safre ragte sin mobil ud imod Markus
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 11:57 pm

Markus tog imod den, og indtastede sit nummer, "det er en aftale" sagde han med et grin og rakte telefonen tilbage til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 12:03 am

Safre smilede venligt og skrev en sms til Markus, i den stod: Hvilke dag har du fri for dine vagter?^^
" Når min gode vareulve ven, hvor skal vi mødes?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 12:50 am

Han overvejede det lidt, "hvad med parken mandag formiddag?" spurgte han, han havde alligevel tænkt sig at skippe undervisningen den dag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 12:52 am

"Gerne for mig^^" savede Safre muntert og hoppede glad afsted.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På vagt en aften - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vagt en aften - Safre   På vagt en aften - Safre - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På vagt en aften - Safre
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» På vagt - Fredrick
» hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante)
» Solskin - Safre
» Dazzleing dispair //Safre//
» indkøb - Safre

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: