Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante)

Go down 
ForfatterBesked
Alxandra




Race : varulv
Bosted : et lille værelse nær ved det trænings center hvor hun trænner
Tilmeldings dato : 08/09/13
Antal indlæg : 20

hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante) Empty
IndlægEmne: hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante)   hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 7:48 am

tid: 01.45
omgivelser: en hel del unge mennesker, som fæster som om at det er dens sidste dag i deres liv
påklædning: sorte jeans og en sort skjorte med cluppens navn bagpå, som stod åben så man tydelig kunne se hvor muskuløs han er

Rayan stod i baren han væntede på at hans vagt var ovre så han kunne flite med nogle kønne piger uden at det blev trukket fra hans løn.
han havde knappet sin skjorte op da det var meget varmt med alle de mennesker (den virkelige grund var at blære sig)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante) Empty
IndlægEmne: Sv: hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante)   hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:34 am

Dante kom ind i baren, nysgerrigheden om den rige del var endelig vagt til live. Han var iført åbent sort skjorte, sin sølv halskæde om halsen og slidte sorte bukser. Dante gik stille op til baren, bestilte en øl, og begyndte at kigge rundt, og smilede af de flotte piger han så. uden at bemærke det, kom der nogen to fyre, som var okay muskoløse af udseende, der havde lagt mærke til at Dante helt klart ikk kom fra denne del af byen, var gået hen til ham, og tog hans øl, imens den anden tog ham hårdt i armen, og hvisket i Dante's øre "ud". Dante stod stille og kigget først på øl'en, og der efter på hånden han havde om armen.

"giv slip, hvis i har livet kært" sagde Dante med et bredt smil om ansigtet. Drengene begyndte at grine af ham. Fyren med ølen i hånden smidt den og slog Dante, med et højre huk, på Dantes venstre kind, han fulgte slaget, og rørte stille hved kinden. "av" sagde han stille, og skubbet til fyren der stadig holdt ham hved hans venstre arm. og gav et knæ i maven til den anden.
Tilbage til toppen Go down
Alxandra




Race : varulv
Bosted : et lille værelse nær ved det trænings center hvor hun trænner
Tilmeldings dato : 08/09/13
Antal indlæg : 20

hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante) Empty
IndlægEmne: Sv: hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante)   hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:59 am

arbejdet kaldte, Rayan sukkede og gik hen til slagsmålet, mæns han tog sin skjorte af, hans boss ville slå ham ihjel hvis han ødelage endnu en
''nu stopper i ellers er det ud'' sagde han højt, det fik en af fyrene til at slå ud efter ham, men han greb fat i fyren som lige havde slået ud efter ham og slgde ham i en armlås, som han vidste kun kunne brydes af en som har som har flere års kamptræning ''så er det nok, jeg brækker din arm hvis i ikke forsvinder før jeg har talt til 10''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante) Empty
IndlægEmne: Sv: hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante)   hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante) Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 4:49 am

Dante startede ud med bare kigge på ham, og lagde sine hænder i lommerne.
men alt det ændrede sig, da han så hvordan han flyttede den anden fyr, hans øjne var en smulle spærret op, og man ku godt se at han var en smulle overrasket.
"jeg er skam stoppet" sagde Dante med så kølig en stemme han kunne, efter han havde samlet sig over det han lige havde set.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante) Empty
IndlægEmne: Sv: hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante)   hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dark souls (Dante)
» På vagt - Fredrick
» På vagt en aften - Safre
» tur i parken- Dante
» Bad hair day - Dante

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: