Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dark souls (Dante)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dark souls (Dante) Empty
IndlægEmne: Dark souls (Dante)   Dark souls (Dante) Icon_minitimeOns Jun 19, 2013 7:09 am

tid: klokken er lidt over midnat
omgivelse: en hel del mennesker der kom for at fejre at de er i live
påklædning: sorte jeans, skjorte,som var åben for det meste af brystet og læderstøvler

Dice sad i baren og væntede på at der skulle ske noget interessant, han kunne bare finde en køn pige og tage med hjem, men det var han ikke i humør til lige nu, måske senere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark souls (Dante) Empty
IndlægEmne: Sv: Dark souls (Dante)   Dark souls (Dante) Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 1:38 am

Dante kom ind i baren, iført helt åbent sort skjorte med ærmerne smøret op, sorte cowboy bukser, og sorte læder sko. om halsen havde han sin halskæde. han gik langsomt op til baren, imens han kiggede sig rundt omkring, for at se hvem der var her. "øl" safde Dante til bartjeren, som kom med et fad til ham lige bagefter, stille sad han med den i hånden, og drak stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark souls (Dante) Empty
IndlægEmne: Sv: Dark souls (Dante)   Dark souls (Dante) Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 9:03 am

en mand havde sat sig ved siden af Dice, det var tydelig for dices øjn at han er en dæmon, måske kunne dette mlive en smugle interessant, hvordan skulle han girbe situationen an så den blev sjovest, dette tængte han og bunede sin drink (rom) han beslutede sig for at være provokernede ''en dæmon gik ind i en bar, der efter gik en anden dæmon ind i baren, hvad sagde den første til den anden''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark souls (Dante) Empty
IndlægEmne: Sv: Dark souls (Dante)   Dark souls (Dante) Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 4:08 am

han kiggede en smulle mistroisk på manden hved siden af ham, og tænkte såden lidt typisk tanke gang *hvad han ude på*. Dante smilede lidt, og vendte hovedet mod fyren, "hved jeg sgu da ikk" sagde han med et smil om læben. bundet til sidst sin drink (øl).

//undskyld jeg først svare nu har ikk rigtigt haft tid//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dark souls (Dante) Empty
IndlægEmne: Sv: Dark souls (Dante)   Dark souls (Dante) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dark souls (Dante)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bad hair day - Dante
» tur i parken- Dante
» talent? nah hard work //Dante//
» hvis der er nogen der skal slådes når jeg har vagt er det mig (dante)
» Have you seen the dark man? - Fuyu

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: