Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 tur i parken- Dante

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tur i parken- Dante Empty
IndlægEmne: tur i parken- Dante   tur i parken- Dante Icon_minitimeTors Sep 05, 2013 6:59 am

T: 12:30.
S: parken.
O: bænke, træer, buske, glade børnefamilier.
V: solskin, skyfrit, temp. 31 grader.

Uzuri var taget en tur i parken for at slappe lidt af, hun så på de mange børnefamilier der enten spillede med boldt, legede vandkamp eller bare sad i skyggen og spiste is. Selv stod hun i skyggen og drak lidt sodavand. Hun kiggede rundt omkring for at se hvad der skete..
pludselig fik hun en frisbee i hovedet, hun kunne mærke vreden vågne men hun tog et par dybe indåndinger og kastede frisbee`en tilbage til den uheldige familie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur i parken- Dante Empty
IndlægEmne: Sv: tur i parken- Dante   tur i parken- Dante Icon_minitimeTors Sep 05, 2013 7:21 pm

Det var en dejlig solskins dag, og Manuel havde besluttet sig for at komme lidt ud af huset, for at fotograferer den smukke natur. Han havde fundet en smuk sorthåret pige, og han var opslugt af hendes yndefulde bevægelser. Klik, klik, klik. Hun var virkelig bedårende. Pludselig kom der en frisbee styrtende lige ind i hendes hoved. Manuel tænkte, at han hellere måtte gå over til hende, og se om hun var okay. Hun kastede den, lige da han stod et par meter fra hende. "Kom du noget til?" Manuel synes ikke det så slemt ud nu, men han ville lige være sikker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur i parken- Dante Empty
IndlægEmne: Sv: tur i parken- Dante   tur i parken- Dante Icon_minitimeTors Sep 05, 2013 9:25 pm

// dette emne er lavet til Dante, du kan ikke bare springe til. det star også I overskriften. hvis du ønsker et emne med mig, så kan jeg sagtens lave et til os hvis det er//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur i parken- Dante Empty
IndlægEmne: Sv: tur i parken- Dante   tur i parken- Dante Icon_minitimeTors Sep 05, 2013 11:10 pm

// Jeg beklager, det er første gang jeg prøver. Jeg husker det, til næste gang //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur i parken- Dante Empty
IndlægEmne: Sv: tur i parken- Dante   tur i parken- Dante Icon_minitimeFre Sep 06, 2013 12:20 am

//det er helt iorden Smile skal jeg lave et emne til os to? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur i parken- Dante Empty
IndlægEmne: Sv: tur i parken- Dante   tur i parken- Dante Icon_minitimeLør Sep 07, 2013 3:10 am

Dante kom gående langs af stien hen til parken. han havde en åbent sort skjorte smøret op af armene, sorte solbriller, og sorte stramme bukser. han kiggede langsomt omkring. han fik en lille brækfornemmelse, og dog trangen til at dræb, enhver familie, der moret sig uden at vide hvilken verden de levet i. Han vendte hovedet hurtigt da han så en frisbee komme flyvende mod en pige der kun stod ca 10 meter maks fra ham, da han så så hende få den i hovedet, begyndte latteren brede sig i kroppen og ud af ham begyndte han bare at grine, og var ligepludselig glad for at han havde taget i parken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur i parken- Dante Empty
IndlægEmne: Sv: tur i parken- Dante   tur i parken- Dante Icon_minitimeMan Sep 09, 2013 7:53 am

Uzuri hørte nogle grine et stykke fra hende. Hun så sig omkring og fik øje på en person. Hun smilte sammenbidt til ham og gik hen til ham " more du dig over andres ulykke ?" sagde hun sukkerssødt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur i parken- Dante Empty
IndlægEmne: Sv: tur i parken- Dante   tur i parken- Dante Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 4:47 am

han kigget bare på hende, ialt imens han prøvede at lade vær med at grine.
*uhh problemer* tænkte han med et smil, da hun begyndte atr gå hen til ham.
"Beklager det så bare så morsomt ud" sagde han med en lidt flabbet, og venlig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur i parken- Dante Empty
IndlægEmne: Sv: tur i parken- Dante   tur i parken- Dante Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 6:41 am

"så må jeg vist hellere grine med dig" sagde hun i samme flabede stemme
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tur i parken- Dante Empty
IndlægEmne: Sv: tur i parken- Dante   tur i parken- Dante Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tur i parken- Dante
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En gå tur i parken //Bradley//
» Tur i parken - Trishia
» talent? nah hard work //Dante//
» Alt kan ske når man er i parken.. - Trine
» Den første tur i parken

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: