Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 indkøb - Safre

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 8:21 pm

sted: et sted i nærheden af Safres butik
tid: 13.40
vejr: sol og varmt

Nikodemus gik hen ad gaden, på jagt efter en tøjbutik. Han kiggede sig omkring og sukkede svagt, han var ikke vant til at skulle finde pigetøj, han havde allerede været i tre uden at finde noget, han kunne bruge. Mens han gik, fik han øje på et sted, det havde en hyggelig atmhospære og det så ud til, at der blev solgt tøj, som Arissa ville kunne lide. Han gik ind i butikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 8:29 pm

Safre sidder og syr på en blå gallakjole da Niko kommer ind. Hun smiler venligt til ham. "Du ser fortabt ud min ven" sagde hun mildt. To synåle fortsætter med at så, selvom Safre selv er stoppet med at sy. *han virker bekendt, hmm har jeg set ham før hvor er det nu.... hvor er det nu.... nåre der, den der lagerhus, med thomas og Arissa og en masse andre.*
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 5:59 am

Han smilede svagt, han genkendte hende, som pigen med småkagerne. "Er det her en tøjbutik?" spurgte han og så sig omkring i lokalet, der var i hvert fald stof nok ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 6:23 am

Safre grinede kort. "På en måde, jeg laver tøj som folk bestiller, så jo tøj er det jeg sælger" Sagde Safre muntert. *han er da helt væk, sikkert i Arissa, åh den smukke pige, længe siden jeg har set hende, men hvad mon hendes loverboy vil her^^*
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 6:31 am

Han nikkede svagt, "hvad for noget tøj laver du?" spurgte han, mens han overvejede, hvad Arissa ville kunne tænke sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 7:46 am

"Alt, mere eller mindre, noget bestemt du søger?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:48 pm

"hm ... måske en kjole ... i grøn, men den skal kunne passe ind i byen" sagde han tænktsomt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:50 pm

"den er vel ikke til dig selv?" spurte Safre med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 11:49 pm

"nej" sagde han med et svagt smil, "det er til en ven ..." sagde han svagt tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 11:59 pm

"Hun må være en meget god ven siden du vil give hende en hel kjole" sagde Safre muntert. *hmm bare han ikke gør den søde rare Arissa ked, ellers får han med migt at bestille!*
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 6:47 am

Han smilede igen svagt, "det er hun også ... er det noget du kan lave?" spurgte han, "og hvor meget kommer det til at koste?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:06 am

"Tja det kommer an på hvad du vil have og hvem pigen er^^" Svarede Safre muntert og med skævt smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:15 am

Han tøvede svagt, men så sukkede han opgivende, han kunne vel ikke komme uden om det, "Arissa? jeg tror måse du har mødt hende?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:21 am

"Åh den dejlige pige! Jo hende har jeg mødt, jeg skal nok give rabatter når det er til sådan en dejlig pige!" Safre smilede glad.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:28 am

Han lo svagt, "det glæder mig ... selvom prisen sådan set ikke betyder det store"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:37 am

"Det kunne jeg forestille mig" Safre lagde kjolen fra sig og hentet sin notesblok og begynde at tegne.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 6:04 pm

Han smilede igen svagt og ventede på, hun var færdig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:12 pm

Safre viste tegningerne til Niko. "hvad hedder De enligt sir.? og sig endelig til hvis de selv har nogle ideer."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:14 pm

Han kiggede på dem, "de er rigtig gode" sagde han tilfredst, "mit navn er Niko" præsenterede han sig med et svagt buk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:21 pm

Safre smilede varmt. "Lov mig at Niko at du vil passe på Arissa, selv jeres folk må da kende til kærelighed, muligvis mere end vores folk." Safre så kort ned, så farede hun og hentede en stor sort mappe. "du siger bare til hvilken slags kjole det skal være, her er stof-prøver, det han hjælpe med at se tingene for sig." sagde Safre muntert.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:08 pm

Han lo svagt, "jeg skal gøre mit bedste ...". Han kiggede på stoffet og tegningerne, og valgte en, "er den der en mulighed?" //øh ... ved ikke så meget om kjoler? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:29 pm

"Jo det er det skam, tror det vil blive meget pænt" Safre bladrede om på en ny side og tegnede den valgte kjole og skrev mål på.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:56 am

Han kiggede på det hun lavede, "mange tak, hvornår skal du have pengene?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:45 am

"Når kjolen er færdig, sikker på du ikke selv skal have et jakkesæt med?" spugte Safre med et varmt og drillende smil. Hun hev straks sig målebånd frem.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:58 pm

Han lo svagt, "nej, jeg bruger ikke rigtigt jakkesæt" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





indkøb - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: indkøb - Safre   indkøb - Safre Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
indkøb - Safre
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline
» Solskin - Safre
» det er ikke som det ser ud //Safre//
» Kom endelig ind i mørket /Safre/
» Safre's systue /åben for alle/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: