Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Broken or just bend? - Alias

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 12, 2013 11:09 am

Alias smilede kort "det ved jeg ikke noget om, vi talte ikke så meget" sagde han drillende, han kunne ikke huske det.. ikke huske Heath, men det var også lang tid siden, før han havde mødt Stefan.. ja.. lang tid siden. "Kan han ikke bestemme du skal bo hos mig i den tid.." sagde han så drillende og lænede sig frem og slikkede Ceit drillende på halsen, "Mhmm jeg skal nok.. tage mig godt.. af dig" hviskede han drillende.. men alligevel mente han det også, han brød sig ikke om tanken om Ceit.. sammen med en eller anden.. Ceit var hans.. nu, slut. "Så man kan kun.. på den måde? Men så kan der vel ikke være så mange alphaere, hvem udfordrede din bror for at blive det?" mumlede han bare, det lød underligt.. hm. Han lagde nakken lidt tilbage og grinede så højt, "Hvad?" mumlede han og rystede på hovedet, "Jov det er fint.. jeg ved det ikke endnu, så gammel er jeg vel heller ikke" mumlede han bare, han prøvede lidt at undgå spørgsmål omkring hans fortid, det var.. ikke noget at tale om. "Aha? Og hvorfor har du så ikke lyst til det?" spurgte han stille og smilede da Ceit rødmede.. aha.. var det så det svage punkt.. tak Ceit.. tak for at afsløre det.. hah. "Så du er ikke kun min slave.." grinede han bare og smilede frækt, "Hvad laver en omega?" mumlede han stille og smilede kort, "Mhmm ikke noget så.. jeg kan meget godt lide det" sagde han stille og lænede sig frem og kyssede ham blidt på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 12, 2013 11:32 am

Ceit tyggede lidt på sin underlæbe, nej.. det var også svært at sige. Han kunne heller ikke lugte det på Alias, han lugtede ikke af fremmet pack. Han smilede lidt tøvende da Alias drillede ham, og hans gåsehud halede ind på ham da Alias slikkede ham på halsen "Mm.." brummede han og rystede lidt på hovedet af ham. Det var nok ikke helt nemt at styre en varulv i heat, Alias ville få sin sag for, selv med Ceit.. det kunne han ikke helt byde ham, selvom Alias havde gjort nogen åndsvage ting.. så havde Ceit nu alligevel ikke lyst til at han skulle overvære det. Han rystede på hovedet "Der er kun en, et overhoved for hvert pack.." hviskede han, de lugtede forskelligt.. de forskellige familier og packs. Ceit havde intet problem i at adskille sine egne fra andre, blind og bundet på hænder og fødder ville han sagtens kunne snuse sig så til sine egne. Han smilede lidt "Du mener vel hvem min bror udfordrede.." drillede han stille, og tænkte over det "Han fik vidst titlen da min far døde.." grublede han "Jeg mener ikke der var så meget drama over det, den gik naturligt videre, det ville så ikke ske hvis Walter døde, jeg mener.. jeg ser ikke mig selv som potentiel alpha.." brummede han. Det var et omfattende job, ikke noget han havde lyst til at kaste sig ud i. "Synes du jeg ligner Walter?" mumlede han lidt tørt, og hævede skeptisk et øjenbryn.. Ceit? Ledertype? Han forestillede sig sin bror.. Walter var omkring de 2 meter, godt pumpet selvfølgelig, det var en eller anden ting de dyrkede.. ham og Sawyer.. og ret mange af de andre varulve, nej, Ceit var ikke den type. "Det er kompliceret, for det første er det min bror og jeg har respekt for det han gør, fordi han er alpha og selvfølgelig min bror.. for det andet ville jeg aldrig kunne udfylde den rolle.." mumlede han og smilede så lidt til ham "Men det at du lyder som om jeg kunne er nu meget hyggeligt.." drillede han og trykkede ham på næsen. Han rødmede dog heftigt igen "Hey! Jeg er ikke nogens slave.." pev han lidt forarget, godt nok gjorde han meget af det de andre ikke gad.. men altså! Ceit trak vejret for at falde lidt ned igen da Alias roligt spurgte hvad han foretog sig "Passer børn.. oftest.. de har ret mange, der er ikke nok til at se efter dem.." mumlede han så.. det var vel et udemærket job, måske lettere kedeligt, men altså.. hellere det end rengøring, det kunne han simpelthen ikke. Han var elendig med en kost i hånden. Han tiede dog da Alias ikke.. drillede ham rigtigt med det, der var kun den der slave.. kommentar. Hm. "Kan du?" mumlede han og blev lidt overrasket da han kyssede ham, men.. nom.. nomnom. Måske burde de sove.. eller Ceit burde, han anede ikke hvad der skulle ske dagen efter og søvn kunne være en god ide at erhverve sig hvis det blev en hård dag.. men så alligevel.. snakken var også interessant - undtagen slavedelen, det var han stadig lidt forarget over-. Tsk.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 13, 2013 7:59 am

Alias smilede kort da Ceit valgt ikke at svare på det, "Måske kidnapper jeg dig bare.. igen.." hviskede han drillende han og sendte ham et par frække øjne.. hmm, det kunne han godt finde på.. desværre vidste han bare ikke hvornår heat var, og hvor lang tid det vare, men måske kunne han snyde Ceit til at svare på det spørgsmål imorgen eller.. mhm. "varulve er kompliceret" mumlede han stille, og var allerede røget ud af den, ikke fordi han ikke var klog, han forstod det også godt, han gad bare ikke høre efter længere, han lod infomationerne glide om bag i hovedet, så måtte han hive dem frem når han skulle bruge dem. "Men hvis din bror dør, bliver så ikke alfa, om du vil eller ej?" mumlede han stille og grinede så bare, "Nej nej Ceit, det er ikke det jeg mener.. jeg undrede mig bare.. nej jeg tror ikke du skal gå efter leder stillingen, jeg tror du er bedst når du er en sød lille omega.." hviskede han og prøvede at gøre det blidt, han ville jo heller ikke såre Ceit, ikke fordi han ikke troede på ham, men nej, det ville ikke fungere, Ceit skulle være undertrykt. Han hævede øjenbrynet lidt, "Jov bestemt du er.. ellers kunne han vel have hentet sin pung selv.." sagde han så og smilede kort, tænkte på den første aften de havde mødtes, hvor Ceit var bleven tvunget til at løbe.. eller gå.. tilbage til baren for en af de andres punge, det havde Alias i hvert fald aldrig fundet sig i. "Kan hvad?" mumlede han bare stille.. "Måske skulle du ligge dig til at sove nu, så kan vi stille flere spørgsmål imorgen" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 13, 2013 8:38 am

Ceit rystede hurtigt på hovedet, og grinede lidt"Nej! Og jeg syntedes faktisk det var ret voldsomt at give mig stød, tænk hvis jeg frivilligt var gået med?" mumlede han, og snappede drillende ud efter ham. Han smilede skævt da han bare kommenterede det som temmelig kompliceret og nikkede. Det var som før tænkt.. nærmest en hel religion. Og mega besværligt at finde rundt i, selv for Ceit indimellem "Du behøver ikke tænke på det.." mumlede han og betragtede ham nysgerrigt.. "Nej.." mumlede han og rystede på hovedet, og rødmede og hev sin pude op over sit hoved "Iih.." brummede han under puden.. Det var altså ikke så slemt at være omega.. eller.. altså.. det gik an på hvordan man så på det. Nogen gange var det okay, og andre gange var det virkelig... nederen. Ceit skævede ud fra under puden da Alias brugte Thures pung historien imod ham.. det kunne han ikke rigtig sige noget til... Alias havde jo ret i det.. Han lukkede sine øjne og sukkede stille "Kun lidt.." hviskede han så... kun en lille smule. Han smilede svagt og rystede så på hovedet "Ikke noget.." hviskede han stille og trak dynen lidt længere op omkring sig da Alias tilbød de kunne tale videre den følgende dag... Ceit tøvede... men nikkede så "Okay.. det lyder som en god ide.." hviskede han så og rykkede sin hovedpude nedunder sit hovedog lagde sig ordentligt til rette og lukkede sine øjne "Og tak.. for du ved.. ikke at lade hende spise mig fuldstændig.." hviskede han så og nikkede mod døren.. han snakkede selvfølgelig om Alicia. Der gik ikke så frygtelig længe før manglen på søvn indhalede ham og han måtte give efter for den og faldt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 15, 2013 9:08 pm

Alias rystede kort på hovedet "Så havde det jo ikke været en rigtig kidnapning.." mumlede han bare og strøg Ceit kort over håret, han skulle ligge sig til at sove nu, så kunne Alias komme væk derfra.. han var ret sulten. "Mhmm.." mumlede han bare til det meste af det Ceit sagde, og smilede kort da han rødmede helt vildt, "du skal ikke gemme dig, jeg kan godt lide det.. husker du" sagde han stille og fjernede puden fra Ceits ansigt og betragtede hans røde kinder, fascinerende... hvordan en følelse kunne få kroppen til at slå ud på den måde.. eller ja.. hm. "mhmm hvis der er nogen der skal spise dig.. så skal det være mig" sagde han drillende, "sov godt" mumlede han, og betragtede Ceit falde i søvn der.. i Alias arme.. han sukkede stille, inden han efter lidt tid kravlede ud af sengen, og fandt et nyt par håndjern frem, han lagde det om den ene af Ceits håndled, og den anden omkring gitteret på det øverste af sengen, så han ikke lige sådan slap der fra.. måske var han stærk, men stærk nok var han ikke. Så smuttede han derfra, og sørgede godt for at alle dørende var låst.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 16, 2013 11:46 am

Ceit hørte ikke mere af det Alias fortalte, han var allerede gået i koma - som i at han virkelig havde brug for at sove lidt før næste hede omgang, eller blod donation.. eller.. hvad Alias ellers kunne finde på, han var ikke så ukreativ som Ceit måske havde troet. Nej. Han sov godt igennem, uden at vågne og den slags uroligheder, med sådan lidt snorken og savlen på puden og den slags goodies. Også på trods af at Alias ikke blev liggende. Han vågnede hen af morgenen, og glippede med øjnene og gav et lille gab fra sig før han åbnede sine øjne ordentligt og lod dem først søge henover stedet Alias havde ligget.. "Alias..?" hviskede han stille og løftede hovedet, inden han så sig omkring. "Ali-" begyndte han, mens han satte sig op, og havde nær rykket sin arm af, og han klynkede kort mens han skubbede sig bagud mod gitteret og så ned på sin hånd og håndjernene... What?! "Hvad i... men... Alias!" sagde han så højt, og så sig om efter vampyren og hev og trak i sin arm for at få metallet over sin hånd, for helt.. ærligt.. altså! Han hev lidt mere i sin arm, fik vendt sig lidt om i sengen og rakte ud efter sine underbukser, men de var lige præcis uden for hans rækkevidde, og han var... så... nøgen! "Unhf!" mumlede han da han tumlede ned i sengen igen og forsøgte med håndkraft at få håndjernene af, metallet knirkede, men det gav stadig ikke efter for hans kræfter. Ceit gav dog ikke op så nemt, han satte sig op igen og hev og trak og dækkede selvfølgelig lige.. det værste med dynen.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 18, 2013 10:19 am

Alias satte tingende på plads i stuen, det hele så ret normalt ud nu, selv om der stadig var meget tomt, og koldt.. men sådan var det når man boede sådan et forladt sted.. Han burde flytte. Hm. Han gik hen til sofaen og smed sig imens han fandt sin computer frem, og kiggede lidt på nogen lejligheder, et hus ville være en tand for stor for ham at bo i alene, selv om han godt kunne lide plads, han elskede plads.. jo mere jo bedre, dog kunne han bedst lide at bo i en lejlighed, og derefter kunne han jo altid finde sig et hus et sted.. sener.. i Frankrig havde han haft begge dele, og det havde han været meget glad for.. så havde han et sted til alle de ting, som Stefan ikke havde behøvet vide noget om. Han smilede kort, og skrev en mail eller to, til personerne bag de lejligheder som han bedst kunne lide, han ville kigge videre sener.. men han måtte nok heller se til sin fange nu... mhmm. 
Han lagde computeren fra sig, og søgte ned af i bygningen, til han fandt indgangen til værelset. Han låste op og åbnede den massive og meget tunge dør op, og smilede kort af Ceit, "Du kan ikke få dem op på den måde der.." mumlede han bare, og gik inden for og satte en bakke på sengen, der var præcis en skål og et glas, og en ske.. skålen indholdte varm suppe, og glasset indholdte mælk, han vidste ikke hvad varulve spiste, men han tænkte at det her gjorde godt for en morgenmad, så måtte han finde på noget med noget kød til sener, Ceit skulle ikke sulte, så var han ikke meget sjov at lege med.. nej han skulle være fyldt op på energi, så var det sjovest. "Jeg har taget mad med, håber du er sulten" mumlede han og lænede sig frem og låste håndjernene op, så Ceit kunne komme fri til at spise. Han gik hen og lukkede døren, og satte sig ned på stolen ved skrive bordet.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 18, 2013 10:46 am

Ceit strugglede videre mod håndjernene, prøvede ovenikøbet at knurre lidt af dem for at se om det ikke virkede. Men det gjorde det ikke. Og hvor var Alias når man havde brug for ham? Han var næsten fristet til at kalde på ham, men han vidste det ville lyde ynkeligt... som en hundehvalp lænket til et træ helt alene, pivende og bønfaldende.. nej, så lavt ville han ikke synke, han havde brug for at vise sig lidt sejere end han egentlig var for bare at tilegne sig en lille bitte smule respekt. Bare en lille smule. Han åbnede munden med et lille støn, halvt i opgivelse, halvt i ynk og skulle til at kalde på Alias alligevel da han pludselig kom ind. Ceit vendte sit hoved og så ham træde roligt ind af døren med en bakke på armen. "Jeg troede lige..." begyndte han, men Alias afbrød han og forklarede ham at han ikkekom ud af sine håndjern ved at vride og sno sig... hvilket ikke gjorde meget for hans selvtillid. Han trak lidt i håndjernene hvilket fik dem til at larme en smule, og sendte Alias et indbydende blik til måske at.. låse dem op? Bakken på sengen fik dog også hurtigt hans opmærksomhed, hvis ikke kun hans, så også hans maves, hvilket den lod høre med et øredøvende brøl... okay, hans mave var en tiger..
Ceit rødmede og skævede ned af sig selv og gav et nik fra sig, han var sulten.. Han fornemmede metallet give efter da Alias slap ham løs "Tak.." sagde han så og så kort op på ham, og efter ham da han satte sig på sin stol. Ceit lod en hånd dykke ned hurtigt og trak sine underbukser på og skævede til bakken og rakte ud og tog skålen op og balancerede den på sit skød inden han gik i krig med det... og fik også drukket al mælken. Da han var færdig kunne han vidst godt.. svæve på en sky eller noget i den stil, det var.. Ret godt. Han gned sit håndled kort, skævede til det og lod så sit blik gå videre til Alias "Hvor var du?" spurgte han nysgerrigt, og rejste sig fra sengen og fandt sit tøj.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 18, 2013 10:54 am

Alias smilede kort da Ceit brummede.. eller hans mave gjorde.. jov han var vidst sulten, han måtte huske at fodre ham.. men efter at have boet sammen med et menneske, så var han også bleven ret god til at huske de der menneskelige behov.. Ceit måtte også have brug for et bad snart vel.. og et toilet.. yearh.. det måtte være det næste, men nu måtte han lige lade ham spise. Han lænede sig tilbage og smilede blidt, "Mhmm ude og få noget nat mad.." sagde han roligt, "Og så har jeg ryddet op oven på, og kiggede lidt på lejligheder.." sagde han stille og smilede kort. Han lod Ceit komme i tøjet og rejste sig så og åbnede døren, "Tid til et toilet besøg.. " sagde han roligt og førte Ceit ud af døren og hen af gangen til en ny dør, som præcenterede et mellem stort toilet, og bad, der var ikke nogen brugser bare et badekar, ikke lige.. det pæneste badeværelse.. men det kunne man heller ikke forlange sådan et sted her, det eneste Alias havde sat i stand.. eller.. gjordt rent, var nok mere ordet, var værelset, fordi det var der han tilbragte alle sige solrige dage. Han førte Ceit ind og kiggede lidt rundt, inden han fandt nogen håndklæder frem og noget sæbe og shampoo og den slags. "Hvis du nu tager et bad, så kan jeg lige gøre lidt rent herinde imens, så har er lidt pænere.. så er det også lidt rare at være her.." mumlede han, "Men nu skal jeg nok vente uden for til du er klar" sagde han stille og gik ud og lukkede døren bag sig. Han ventede uden for.. han havde ikke tænkt sig at lade Ceit stikke af.. næh nej. Og han havde ikke tænkt sig at se på ham tisse.. nææh.. nej!
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 18, 2013 11:22 am

Ceit tippede hovedet til den anden side og betragtede ham "Flytter du?" spurgte han "Hvorhen?" spurgte han så, uden at tænke over spørgsmålet og rødmede "Eller nej, vent, altså det... du behøver ikke svare, jeg.." begyndte han.. åh for pokker. Han flyttede sin hånd lidt i luften som for at forklare sig.. op i sit hår... pillede ved sin trøje. Han så op da Alias greb ham i ærmet og fulgte ham ud til noget der måtte være toilettet.. det kunne han vidst også godt trænge til. Han stod og så rundt i badeværelset, betragtede det roligt. Han var van til den slags, han var hverken overrasket over tilstanden eller noget andet, det hele så ganske fint ud, bare det fungerede. "Tak, vi ses om lidt.." sagde han så, og så på shampooen og håndklæderne, og smilede så kort til ham. "Det behøver du ikke.." begyndte han, men han var allerede ude af døren før han kunne stoppe ham. Det efterlod ham så alene på badeværelset. Et øjeblik stod han der bare.. og kiggede rundt, før han endelig tog tøjet af og tændte for vandet. Han tjekkede om han havde noget skæg at skulle tage sig af, men han var åbenbart ikke den type hvor håret bare groede uhæmmet på. Nej, sådan var han ikke. Men huden på kinder og hage var blød, så der var ikke noget at bekymre sig om. Han ordnede toiletbesøg med et lettet suk, og strakte sig dovent og kørte en hånd gennem sit hår, ret... uforstyrret faktisk. Inden han endelig gled ned i det varme vand og fik skrubbet sig igennem med shampoo og hvad der ellers var, prøvede sig også lidt frem for den der.. body oil eller what... hvad..? Han trykkede på tuben, og det var ligefør det stod ud over det hele, og han skyndte sig at sætte den fra sig igen, og så sig omkring som for lige at sikre sig at der ikke var nogen der havde set hans lille stunt.. til gengæld var han glad for at der ikke viste sig nogen spor af blodrusen.. det måtte have taget sit sidste åndedrag natten til nu.. Han havde nok heller ikke den store tid til lige at tage sig et kvarters... Nej, nu skulle han også op! Han trak proppen ud og lyttede til vandet strømme ned i afløbet og tørte sig med et af håndklæderne.. Han syntedes selv han duftede ret godt da han endelig fik sit tøj på og gik ud til Alias og stak sit hoved ind under hans så det fugtige hår var under Alias næse "Er jeg godkendt?" drillede han, og smilede flabet op til ham, inden han trak sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 19, 2013 7:46 am

Alias grinede bare lidt, det var sødt.. på en måde, "det ved jeg ikke helt endnu, bare et lidt mere.. hjemligt hjem" sagde han blidt og kiggede kort på ham, "En lejlighed inde i byen tænker jeg" sagde han så bare og smilede kort, "Jaja vi ses" mumlede han, han ville gerne have gjort rent derinde, men det måtte Ceit jo også selv om, hvis han godt kunne lide det lidt snavset.. tjaa. Han smilede stort da Ceit kom ud og rystede kort på hovedet af ham, "Ja det er fint.. men det skuffer mig en smule er du har taget alt dit tøj på igen" brummede han bare og gik med Ceit tilbage til værelset, og lukkede døren bag dem. "Så Ceit.." sagde han roligt og kiggede lidt mere alvorligt på ham, "Jeg er en smule bange for jeg bliver nød til at sende dig hjem, inden dine.. venner kommer og leder efter dig" sagde han stille og sukkede, for det var jo egentlig ikke det han havde lyst til, men han gad nu egentlig heller ikke diskutere mere med de varulve der, det kunne ende ret grimt.. desværre.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 19, 2013 8:31 am

Ceit så sig kort omkring med Alias' kommentar i baghovedet... Det forstod han egentlig godt, det her var ikke et hjem.. men han vidste faktisk ikke at det gik vampyren på at han boede sådan et sted og at han hellere ville bo et andet. Han smilede skævt til ham og fulgte med tilbage til værelset og rystede så lidt på hovedet af ham "Jeg kan faktisk godt lide at have tøj på" drillede han, selvom han vidst nok mere var en underbukser og ingenting kinda-guy. Men egentlig følte han sig vel også lidt.. smigret, det betød jo underforstået også at Alias ike havde noget imod at se på ham.. det havde Ceit nu heller ikke med ham, for oh my g... Han rødmede og skyndte sig at.. vende tankerne hen på noget.. lidt andet, som vaskemaskiner og hundehvalpe så han ikke pludselig fremkaldte endnu et bloodrush. Han havde ikke glemt følelsen. Han stoppede op indenfor døren og så på Alias da han forklarede han var nød til at sende ham hjem, med et lidt overrasket udtryk i ansigtet.. Wow.. Han kunne ikke helt finde ud af om Alias havde ladet ham gå i bad fordi han vidste det med duften eller om det bare havde været for Ceits - og måske hans egen skyld - for at han kunne føle sig ren, for selvom han var en ulv så betød det ikke at han lå og sov på jorden og ikke badede. "Jeg.. det er nok en god ide" begyndte han, og kløede sig kort i nakken, både på grund af at det ville se mærkeligt ud hvis ikke han kom hjem, men også på grund af den der fødselsdag imorgen og heat i næste uge og... Ceit løftede hurtigt blikket til Alias øjne og smilede kort "Jamen øhm.. good luck med flytningen.." mumlede han og lænede sig op og kyssede ham på kinden med et skævt smil inden han gik bagom ham og åbnede døren. "Take care" sagde han over skulderen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 19, 2013 9:22 am

Alias smilede kort og nikkede "tjaa.. men jeg kan nu bedst lide når du ikke har noget tøj på" sagde han bare og sendte ham et frækt smil, lige kort, mere gad han ikke gøre ud af det, han var ikke lige.. ind the mood.. lige nu, sex måtte vente, han havde andre ting han havde brug for at få på plads.. mange andre ting, han skulle ud og møde folk, Ceit kunne vel forhelved ikke være det eneste menneske man kunne manipulere med her i Aterswell.. og så var han rimlig hug på det der flygtning, han måtte få det igang snarest. Han smilede kort, "Hey Ceit" sagde han drillende og gik hen til ham da han skulle til at åbne døren og trak ham ind til sig og lagde sine arme rundt om ham, og smilede.. mhmm, "Jeg kommer snart og kidnapper dig.." hviskede han og lænede sig frem og kyssede Ceit.. ret intenst, lidt for længe, og smilede kort da Ceit ligesom trak sig væk, han sluttede med at puste ham i ansigtet, "hyg dig.. så ses vi snart" hviskede han drillende og skubbede Ceit ud og smækkede døren i bag ham.. mhmm så duftede han dejligt af Alias.. hah.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 19, 2013 9:43 am

Ceit blev bremset i sin flugt. Eller.. flugt var vidst en overdrivelse, for han havde faktisk ikke travlt med at komme ud. For some odd reason. Måske havde han brug for psykolog hjælp, oh god. Han kom i alt fald ikke længere, Alias fangede ham og lovede at kidnappe ham igen "Ikke med ligeså meget strøm næste gang.." brummede han sarkastisk, og mærkede Alias læber mod sine inden han kunne nå at udtale flere brutale og sarkastiske kommentarer! Okay... måske ikke. Han ville nok også hellere kysse ham. Ceit følte sig næsten lidt rundt på gulvet da Alias trak sine læber til sig og mærkede et puff af luft mod sit ansigt og fnøs kort og smilede kort før han lod sig skubbe ud og stod kort stille ude i gangen, og grinede så kort før han smuttede ned af gangen. Okay, tilbage til verden og verdens problemer. Han løb hjem som han plejede, fordi han kunne.. blandt andet. Og nok også fordi han havde travlt. Han standsede op inde blandt trailerne og pustede ud.. forpustet og lettere svedig da der pludselig var nogen der prikkede ham på ryggen, og han vendte sig om. Ceits anden storebror - han havde to - Isaac stod over ham med et hævet øjenbryn... Isaac var et år yngre end Walter, og var ret meget... round and about.. ikke så tit hjemme "Du lugter.." brummede han spørgende. Ceit blegnede.. fuck... FUCK.. kysset.. det havde jo ikke.. han havde jo været i bad.. men.. kysset!! "Jeg.. har været ude.. jeg har været i byen!" skyndte han sig så at nærmest råbe af Isaac der smilede drillende til ham "Lad være med at løbe ind i Walter hvis du har livet kært" grinede han drillende og skubbede let til Ceit der nær var røget på røven.. som så mange af de andre varulve var Isaac også pumpet.. dog ikke så slemt som sådan en som Sawyer.. helt ærligt, who were they kidding? Skabs-steroide-body-buildere.. Han fnøs kort, men løb så ind i traileren og overvejede kort at brænde sit tøj, men istedet hoppede han ind under bruseren med alt tøjet på.. argh!
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 19, 2013 10:37 am

Alias rettede på butterflyen og samlede den høje hat op og placerede den på hovedet, perfekt, han lignede en fra en ældre film, der skulle til et pænt middags selskab.. tjaa.. det var også omkring der han gerne ville hen med det pæne outfit egentlig, for en fin begivenhed skulle han til.. men næh nej, han havde ikke tænkt sig at tage afsted alene da.. hvorfor når man kendte en man kunne hive med! Måske med lidt besvær, men det var forsøget værd. Han forlod lejligheden, pant house.. selvfølgelig, tog elevatoren ned til parkerings kælderen hvor han satte sig ind i den sorte sportsvogn. Han tændte og trillede afsted. Han parkerede midt i det hele, ligeglad med hvem end der så ham, det var ikke vigtig for ham, selv om det var vigtig for Ceit, men han havde selv sagt uden strøm.. så det her var ingen kidnapning, det var en forespørgelse.. som efter noget tid godt kunne udvikle sig til tvang.. det var jo op til Ceit. Han stod ud og lod blot bilen stå tændt med nøglerne i, inden han fortsatte op mod en af trailerne og bankede blot på døren, han vidste ikke hvilken en Ceit befandt sig i.. men han kunne jo være heldig? At han var i en af de andre.. haha!
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 19, 2013 10:53 am

Ceit babysittede selvfølgelig, nogen af de allermindste.. pludrede babysprog, skiftede bleer og legede de mest tossede lege.. men børn havde den vildeste fantasi, men det var nu meget sjovt alligevel, så efter at have været både trold, drage, giraf og what not fik han endelig lov at slippe i bad. Han blev færdig og gik ud i stuen og så fraværende ud på efterårsbladende der føg rundt mellem hinanden og den sorte sportsvogn der bare.... vent.. backup, sportsvogn?
Udenfor var de fleste af de varulve - samt mennesker - der befandt sig udenfor stoppet op og stirrede nu fuldstændig åbenlyst på den pænt klædte... mere end pænt klædte unge mand der roligt gik direkte op til en af trailerne. Der var vidst aldrig nogen der havde været så pænt klædt på deromkring. Ceit gik meget langsomt mod vinduet i traileren, bange for hvad han ville få at se, selvom han næsten kunne dufte det.
Walter åbnede døren med et ryk og stirrede ud på Alias - heldig vogn. Han rynkede på næsen og rynkede sine øjenbryn "Hvad laver du her?" spurgte han så lidt hårdt... De havde holdt Ceits attenårs fødselsdag dagen før, så der lå stadig lidt pynt rundt omkring, men ellers var der faktisk blevet fint ryttet op. Ceit blev stoppet af Heather, der havde afløst ham med børnene inden han nåede vinduet, hun bad om hjælp inde fra børneværelset, og han stoppede op og stod og vejrede mellem vinduet og børneværelset... og bed sig i læben.. "Jeg.. jeg kommer nu.." sagde han og vendte sig tøvende og gik ind i børneværelset, måske var det alligevel ikke... måske.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 19, 2013 11:11 am

Alias ventede og gik et skridt tilbage da Ceits bror åbnede døren, lige så venlig som altid.. omg. "Også hyggeligt at se dig igen Walter" sagde han bare roligt og så sig kort over skulderen, af de der nu var stemlet sammen omkring hans bil.. det var nok ikke noget de var vant til herude.. i.. ingen ting.. omg.. at Ceit kunne holde det her ud, han forstod det ikke. "Jeg skal bare lige tale med Ceit" sagde han så kort, "CEIT!" råbte han højt og kiggede forbi Walter ind i vognen, og smilede kort, "Og nå ja.. så skulle jeg hilse dig fra Alicia.." mumlede han og lagde hovedet på skrå og kiggede udfordrende på Walter, som om han var klar til kamp hvis Walter pludselig skulle kaste sig over ham, og ved den kommentar håbede han det nok lidt.. haha! Come on.. alle kan godt lide en god fight! Desværre var han en smule i undertal, så han ville nok ikke være helt okay med det.. måske skulle han havde tager Alicia med? Hun havde nogen meget gennemtrængende evner.. mhmh.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 19, 2013 11:40 am

Walters knurren kunne nok høres langt pokker i vold, på trods af det var lavmældt. Dog stod alphaen nærmest på spring i døren. Bag Walter dukkede Isaac op et par meter inde i vognen og lagde hovedet på skrå og snusede langsomt ind mens han genkendte duften. Han skar en grimasse da Alias spurgte efter Ceit, og gik hen til døren før Walter var på vej ud af den for at dreje halsen om på vampyren "Walter.." brummede han og alphaen faldt lidt ned på trods af at der stod mord skrevet i hans øjne. Isaac fik gennet ham ind og lukkede døren bag sig og trådte ned til Isaac "Det var en halv dumdristig kommentar.. specielt op til heat week" mumlede han alvorligt, men det drillende glimt i hans øjne told otherwise.. Han fiskede en smøg op af lommen og lagde den på underlæben, og kiggede kort ud på de mange mennesker der ligesom var gået i stå på grund af optrinet foran husvognen. Isaac fangede Alias blik, og gjorde så et lille nik med hovedet over mod en af de andre husvogne og så ham i øjnene igen.. han regnede med at vampyren forstod hvem der befandt sig derovre. Han smilede kort, pustede en grå røgsky ud og vendte så sin opmærksomhed mod de mange mennesker "Hey? Det her er ikke reality tv!" brølede han så, og hans øjne glimtede kort gult, hvilket fik de andre i bevægelse "Jeg bliver ikke hængende, pas på min lillebror, okay?" mumlede han, denne gang var der alvor i hans øjne før han forsvandt rundt om traileren hen til en gruppe andre der stod med enten børn, vasketøj eller andre ting i hænderne. Folk lavede altid noget deromkring.
Ceit selv stod inde i husvognen med Heather og tumlede lidt med en af de små der sad fast i en eller anden sparkedragt or what not.. da han hørte Alias. Det løb ham koldt ned af ryggen og han havde nær tabt ungen, som Heather hurtigt greb med et spørgende blik i sine øjne "Hvem.." begyndte hun, hun kendte ikke stemmen.. Men det gjorde Ceit. "Undsky.. Heather.. jeg.." begyndte han hakkende og vendte sig mod udgangen til vognen "Jaja, smut da!" sagde hun hurtigt, og Ceit var ikke sent ude af døren og ude i efterårsbladende hvor han fik øje på Alias der snakkede med... Isaac? Han rødmede over hele hovedet, hvad i.. hvad... hvad lavede han her!! Havde han tabt forstanden?! Han gloede dog lidt, for.. jo.. han havde da set Alias i pænt tøj, men det der? Hvilket film-set var han stukket af fra? Eller galla middag? Ceit selv stod i blå jeans og t-shirt.. og småfugtigt hår.. der var lidt anderledes end top hat, og pingvin suit. Men han så godt ud.. er du da helt.. Ceits knæ blev måske en smule bløde... okay, nej, de blev til gelé, og han rødmede værre end før "Alias.." mumlede han pinligt, ret sikker på vampyren kunne høre ham... åh gud altså, Walter slog ham ihjel for det her..
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 7:21 am

Alias smilede bare, og tog endnu et skridt tilbage, da Walter lignede en der ikke havde tænkt sig at holde igen.. han kunne godt klare ham.. han kunne nemt klare ham, han kunne ikke følge med, nok var han hurtig, men han var bare ikke hurtig nok.. desværre.. så længe det kun var ham og Walter, så kunne han godt, de andre skulle holde sig væk.. hm. "Hva?" sagde han køligt og kiggede på den anden fyr der nu kom ud til ham, og smilede kort "Det ved jeg ærligtalt ikke hvad betyder" sagde han bare kort og kiggede over mod den trailer som fyren kiggede på "Tak" sagde han så venligt og vendte sig om og gik mod den da han fik øje på Ceit.. hah.. helt rød i ansigtet! Den bedste reaktion nogen sinde.. nu var spørgsmålet bare om han skulle kysse ham eller om han bare skulle.. aj.. aj nej. "Hej Ceit" sagde han roligt og gik hen til ham og lænede sig frem og kyssede ham så uskyldigt på kinden, som en blid hilsen, han var jo fra Frankrig, sådan gjorde de alle sammen dernede, han var vokset op med det.. eller.. ja what ever, han havde i hvert fald vænnet sig til det. "Kommer du ikke med, jeg vil gerne snakke med dig" sagde han roligt og nikkede mod bilen, og fandt så en smøg frem fra inderlommen i den pæne habbit jakke, og tændte for den med en sort klassisk lighter.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 7:45 am

"Hej- nej! Hvad laver du her?" hviskede han forvirret, og fulgte Alias med øjnene da han trykkede sine kølige læber mod hans egen varme kind. Han så ned for at forsøge at skjule den der rødmen lidt, men han ville også gerne se på ham, for helt ærligt altså! "Hvad sagde Isaac til dig?" hviskede han så lidt ængsteligt... Det havde ikke set voldeligt ud, ingen havde blødt og alle var i live. Han havde også kun lige nået at se Isaac vende ryggen til og forsvinde, men han vidste næsten at han havde sagt et eller andet til Alias på trods af at de begge virkede ublodige og stadig hele. Han så ham kort i øjnene og derefter kort rundt, men der var ikke umiddelbart nogen der stod og kiggede på dem, hvilket gjorde ham mere rolig.. han ville have følt sig under pres hvis der havde været nogen der stod og overvågede ham. Ceit sendte bilen et enkelt blik, tyggede på spørgsmålet.. han var sådan set færdig med det han skulle, så han nikkede "Jo.. vi kan godt lige snakke.." mumlede han og sendte lighteren et undrende blik "Hvor skal du hen?" spurgte han og rynkede sit ene øjenbryn og så ham kort ind i de kanelfarvede øjne.. og hvorfor var han så pæn? Det var tarveligt, det var et tarveligt move... for hvem kunne sige nej til det? Aj okay, Walter kunne nok godt.. Han rystede kort på hovedet og greb ham blidt om håndleddet og trak ham så med over til bilen, for hvis de blev stående der, ville de ende op med Heathers nysgerrige blik i nakken. Han hev ham med vilje ikke i ærmet eftersom det var en meget.. meget pæn habit.. som han helst ikke ville ødelægge. Ceit stoppede op ved bilen og slap blidt Alias ærme "Hva så?" mumlede han spørgende eftersom Alias ligesom... gerne ville snakke. Sikke et sted at snakke! Omgivet af Ceits familie.... argh.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 8:27 am

Alias sendte ham et kort blik, "Jeg kom bare lige forbi.." mumlede han så bare og kiggede tilbage mod traileren hvor han havde snakket med ham der åbenbart hed Issac, "Hvem er Issac?" mumlede han bare og så sig omkring, han valgte at spille dum, det gad han ikke svare på egentlig. "Godt" sagde han roligt og smilede og fulgte med Ceit tilbage til bilen, hvor han diskret åbnede døren, "Hvor jeg skal hen?" sagde han og rystede på hovedet, og skubbede Ceit ind i bilen og lukkede døren, det var den slags bil med sådan et tag der kunne rulle op og ned.. mhmm.. lækker bil. Han gik om på den anden side og satte sig ind, og kørte.. bilen havde jo været tændt hele tiden, og fra han havde lukket døren ved Ceits side og trykket pedalen ned havde der nok ikke gået mere end fem sekunder, det udelukkede alle flugt forsøg. "Hvor vi skal hen.. mener du" sagde han roligt og trådte sømmet i bund. "Vi skal i operahen, jeg magtede ikke at komme alene, når alle andre havde en partner med.. " sagde han roligt, og rakte bag over uden at kigge og fik fat på en bøjle der hang bag Ceits sæde, og fik den om til dem, og lagde bøjleposen på Ceits skød. "Åben den, og tag den på" sagde han roligt til at han skulle åbne posen og tage den sorte skjorte på der var derinde, lidt pæn måtte Ceit gerne være.. ikke fordi han ikke var pæn.. men.. velklædt.. kunne man så sige.. ja.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 9:11 am

Ceit hævede et øjenbryn, han var ikke helt.. sikker på at det var helt rigtigt... løgner, tsk. Han skævede tilbage mod traileren "Min storebror.." svarede han så og åbnede munden for at gentage spørgsmålet, men kom egentlig ikke så langt før han blev skubbet ind i sportsvognen og det gik så hurtigt at han knap opfattede at bilen var i bevægelse før de allerede var kørt. Han var havnet halvt nede foran sædet, halvt oppe på det, og fik kæmpet sig op og sidde "I operaen..." gentog han, kunne han selv se hvor fjollet det så ud? At komme med Ceit der havde blå cowboybukser og t-shirt på. Men det havde han åbenbart tænkt over, for Ceit nåede knap nok at tænke tanken til ende før Alias skubbede en af de der fancy poser hvor man hang sit jakkesæt i for at det ikke skulle blive krøllet, ned i skødet på ham. Han stirrede på posen, og så på Alias og himlede så med øjnene "Årh jesus christ.." sukkede han dramatisk og skubbede så sine sko af og kravlede om bagi... operaen... seriously? Han rakte frem og tog posen med tøjet og krøb ud af sin t-shirt "Du kunne da idet mindste have givet mig en chance for selv lige at.. tage noget pænere på.." gispede han mens han fik mast sin ryg mod ruden ved et uheld, uf! Han fik endelig skiftet tøj, og kravlede tilbage op til Alias - thank god han var bare lidt smidig - og fik sele på. Han pustede stille ud og sank lidt ned i sædet "Hvilken opera?" hviskede han så og løftede blikket mod Alias.. der var jo mange forskellige, ikke at Ceit havde forstand på det, men han vidste da at de var forskellige.. ligesom med teater.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 9:36 am

Alias smilede bare "din storebror?" sagde han bare, "Det ved jeg ikke noget om heat.. " sagde han så bare og kiggede kort på Ceit da han kravlede rundt for at skifte, "Her" mumlede han og kastede en deodorant om bag ved, ikke fordi han mente Ceit lugtede dårligt, men der hvor de skulle hen, så kunne alt næsten betegnes som at lugte dårligt, så længe man ikke lugtede af Chanel eller Gucci.. eller whatever.  "Så havde det ikke været nogen særlig god overraskelse jo" sagde han og smilede blot, Alias var meget.. spontan, han kunne godt lide at gøre ting.. her og nu, og ikke tænke videre over det.. det var nok også grunden til han tit fik rodet sig ud i problemer, men det gjorde nu ikke så meget, det løste sig for det meste altid igen. "Håber ikke du får alt for mange problemer pga. mig" sagde han og smilede frækt.. han kunne godt lide det.. hæh. "Aterswell Philharmonic.. " mumlede han og smilede kort, "Har du nogen sinde set en opera før?" sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 9:55 am

Ceit nikkede "Jeg har to.. Walter, som er alpha... og Isaac.. men han er sådan set aldrig hjemme" forklarede han og smilede svagt.. bare lige kort, han var stadig lidt fornærmet over den meget pludselige skubben-ind-i-bil-fuck-dine-spørgsmål. Men han måtte vel også bare vænne sig til at Alias ikke spurgte om lov. "Heat?" gentog han og rødmede, og så sig lidt forvirret omkring i bilen, forsøgte at finde noget at fokusere på som gjorde det lidt mindre pinligt. "Altså.. kan du huske det jeg fortalte dig om at det der.. bloodrush man får af dit blod det ligner lidt heat... som varulve har 2 gange om året.." mumlede han smårød i bæret.. som sædvanlig. Han så kort på deodoranten der landede i hans skød og sad og kiggede lidt på den, før han så tog den på. "Jeg tager det som en forsinket fødselsdagsgave så" drillede han og så kort ud af vinduet.. forsinket var det jo nok ikke, fødselsdagen havde jo været dagen før. Han sukkede tungt og lagde sine arme over sit hoved "Tro mig, problemer er ikke engang et fyldestgørende navn for det der venter mig.." grinede han sarkastisk.. men det var nu ikke så slemt, måske kom han bare sent hjem? Ja.. Han skævede til ham og rystede på hovedet "Nej.." sagde han og smilede lidt.. den slags ting gjorde man ikke i Ceits familie, det var dyrt og det var åndsvagt. Bum.. "Jeg vidste ikke du kunne lide opera" fortsatte han så og kløede sig kort i nakken, mens han diskret lod sine fødder glide tilbage ned i sine sneakers.. heldigvis var de sorte... så det var måske ikke så slemt, men han havde på fornemmelsen at han nok kom til at stå ud fra de andre operagængere ..temmelig meget.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 21, 2013 11:10 pm

Alias nikkede bare langsomt, to brødre, hmm, "Har du også nogen mindre søskende så?" spurgte han roligt og smilede så bare "Hvor er han så henne.. og hvis han må gå som han vil, hvorfor må du så ikke?" mumlede han, det lød bare lidt underligt, men det havde vel noget at gøre med den der rang, og at Ceit var nederest, og skulle passe børn og hvad han nu ellers skulle, han kunne nok ikke bare sådan stikke af.. nej. "Ja noget om heat" mumlede han bare, "Han sagde at det var en dum´dristig kommentar op til heat week" mumlede han bare, uden at forklare Ceit hvilken kommentar det var han havde givet Issac for at få sådan et respons. "Hvad med det?" sagde han bare roligt og smilede kort til ham, i det han kørte ind på en stor parkerings plads og parkerede bilen. "Mhmm har du fødselsdag?" spurgte han roligt. "Nååe ja.. men hvad er livet uden lidt spænding.." mumlede han bare og  og sendte ham et frækt smil, inden han steg ud, og få sekunder efter stod omme på Ceits side og åbnede døren for ham, han rakte sin hånd frem til ham og hjalp ham ud. "Okay jeg tror lige vi kort skal gennemgå reglerne så.." sagde han blidt, hvis han ikke havde prøvet det før, så kunne han jo heller ikke vide hvordan han skulle opføre sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Broken or just bend? - Alias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Broken or just bend? - Alias
Tilbage til toppen 
Side 4 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» På vej hjem en kold aften. //Alias//
» skovens skønhed - Alias
» Hush little baby~ Alias
» Natten -Alias Privat-
» Dont panic. - Alias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: