Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Broken or just bend? - Alias

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 2:48 pm

Ceit nåede frem til stedet på tyve minutter eller noget i den stil.. på trods af at han havde været i vild tvivl og på vej tilbage flere gange, var han alligevel vendt tilbage til tanken om at han ikke ville være forbandet af det skide blod længere! Nu skulle det slutte! God knows he had tried, alt hvad han kunne få fingrene i af heksebøger for at få det væk, men det var ligesom bare blevet mere stædigt og vedholdende, havde redet ham som en mare om natten. Nu stod han så der. Udenfor et lokale der lugtede temmelig mystisk, der var musik derinde det kunne han høre, og mennesker og.. Alias. Han rakte hånden frem.. tøvede et sekund.. han havde meget lidt lyst til at skulle lede efter ham midt i en fest. Men han havde ikke mange andre muligheder... Hvis ikke han fik snakket med ham nu ville drømmene blive ved, dagdrømmerierne, den paranoide følelse af at han altid var der. Han åbnede døren, umiddelbart var der ikke nogen der lagde mærke til det, og det var vidst også meget godt for Ceit tumlede bagud med hånden over mund og næse fuldkommen overvældet af... af... hvad? Han trak vejret lidt hivende til han vænnede sig til lugten. Der var fyldt med vampyrer! Han kunne ikke gå derind! Det ville blive det sidste han gjorde! Han lænede sig bagud mod væggen og lukkede kort sine øjne, satans.. satans. Han stod ikke derude længe før der pludselig kom nogen ud, hvilket kom fuldkommen bag på ham og han var pludselig voldsomt på vagt. Det var en kvinde, og hun stirrede på ham.. og han stirrede på hende. Meget længe uden at sige noget. "Er du special bestilt?" spurgte hun så pludselig og så på ham med et misbilligende blik.. hvem havde dog underlige lyster som at kneppe en hund..? Med det mente hun selvfølgelig Ceit. Men det kunne jo være der var nogen der var interesserede i hans blod, det var dog også ret mærkværdigt.. og han var jo bare en hvalp! Hun sukkede dog og reagerede før Ceit og rakte ud og trak ham hen imod døren. Han spændte voldsomt imod "Hvad? Bestilt? Hv.. nej! Jeg.." hans ord faldt over hinanden, åh gud nej.. Hun slap ham indenfor døren og lukkede den bag sig "Jeg skal hente noget, så kan du jo finde ud af hvor du hører til.." sagde hun bare og gik... hun gik! Ceit tog hurtigt i døren, men den var låst.. eller også bandt den og han var for panisk til at kunne få den op. Han vendte sig mod mængden af vampyrer.. og.. mennesker? MENNESKER?! Han fik det dårligt.. fysisk skidt ved deres ansigtsudtryk, som om de bare var.. helt væk... fuldkommen... og nogen af dem lå i fjerne afkroge og.. Han blegnede... og hans hjerte ræsede afsted i hans brystkasse.. der måtte være en anden udvej, der måtte være en dør et sted!
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 3:04 pm

Alias lagde nakken tilbage og slap Alicias læber og stønnede lavt, "Hmm" mumlede han stille, hvilket fik Alicia til at grine, "Kan du ikke gøre det bedre end det.. bitch.." mumlede hun til Kyle og grinede lidt, hvilket fik Kyle til at rødme helt vildt, og prøve at komme længere ned, og så begyndte han og lave bræk lyde, og Alias skubbede ham væk med en fod i maven på ham, "Hvad med en pik i din fucking røv!" sagde han surt og kiggede på Alicia imens han fik sine bukser på igen.. hm. "Undskyld" mumlede hun bare, "Han er ikke vant til.. drenge?" sagde hun i sit forsvar, "Kom her Kyle.." hviskede hun kælent, han rejste sig langsomt og kom hen til hende, hun skubbede ham ned på sit skød og nussede ham gennem håret, Alias rystede på hovedet af dem.. føj. Alicia grinede bare, "vil du have sex med ham, så skal du da være velkommen.. " grinede hun bare, og Kyle blegnede igen, det havde han vidst ikke særlig meget lyst til. "Nej" sagde Alias bare, "Fint" mumlede hun så og hev ned i sin kjole, Kyle bøjede sig over hendes bryster som en god lille dreng, der havde gjordt det før og vidste hvad det betød, og hvad hun ville have.. nu var det Alias der fik lyst til at kaste op.. og lige som han skulle til at rejse sig, fik han færten af noget.. og Alicia vendte sig mod ham "Kan du også lugte det?" hviskede hun og skubbede Kyle ned igen og hev sin kjole op, Kyle blev på gulvet denne gang. "Mhmm" sagde han stille og smilede, "Så kom der alligevel en varulv til mig" sagde han glad, men hun rystede kort på hovedet, "Du er for dum Alias" sagde hun, "Jeg er ligeglad, jeg gør hvad der passer mig.. find ham, jeg vil have ham nu!" sagde han højt, og Alicia kom op fra sofaen og forsvandt.. det var todsalt hans fest.. mhmm. Der gik ikke mange sekunder, før Alicia og en vampyr med lange lysekrøller kom gående med Ceit, begge holde de ham i armene, og fik ham på knæ foran Alias. Alias lænede sig frem og kiggede Ceit ind i øjnene, "Halløjsa.." sagde han glad og så op på de to der holde Ceit nede. "Sikke en lækkerbisken i har fundet mig" sagde han drillende, "Han siger at han ikke er.. du ved.. bestilt Alias.. så.. skal vi bare kyle ham ud?" mumlede den manden. "Nej, jeg vil have ham.." hviskede Alias og smilede drillende til Ceit.. uf.. det her gjorde bare festen så meget bedre. "Men han er en varulv!" sagde manden højt, og så blev der helt stille omkring dem, og alle stirrede. "Han er min varulv!" sagde Alias højt og hvæsede højt.. så folk langsomt vendte tilbage til det de var i gang med. Den lyshåret mand rystede diskret på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 3:38 pm

Ceit var næsten på grænsen til at være fristet til bare at vende om mod døren og kradse på den! Anything for at de lukkede ham ud! Han kunne slet ikke.. kapere det! Nu kunne han for alvor fornemme hvor lille han følte sig, lille og uendelig langt hjemmefra og uendelig alene. Han forsøgte at holde sin vejrtrækning under kontrol, det var kun et spørgsmål om tid før de opdagede det.. at der var en duft der skildte sig ud.. menneskers duft var ret neutral, vampyrerne samlet.. kunne han på ingen måde beskrive! Det var rodet, men alligevel fik det en lille rød lampe i Ceits hoved til at blinke advarende.. på trods af at Alias var ganske velduftende og interessant og sexet og.. Ceit kunne have slået sig selv, hvordan kunne han stå her... her og tænke på Alias på den der måde! Han kunne dø indenfor de næste sekunder og så var den der åndsvage.. bloodrush der igen! Han fik et lille chok da der pludselig var et par hænder der greb ham, en letpåklædt vampyrkvinde.. faktisk to af dem vampyrer altså, den anden var en mand. Han vred sig effektivt og forsøgte at komme væk! Nejnejnej! NEJ! "Nej! You've got it all wrong! I'm not supposed to be here!" sagde han højt, men de var trodsalt stærkest, han var kun omega.. hvis han havde været alpha ville han have fejet dem af vejen.. men selv Ceit ville nok mene at Walter ville have følt sig temmelig outnumbered i denne forsamling. Han flashede ovenikøbet tænder af dem og gnistrende øjne, men det skræmte dem åbenbart ikke. Og så pludselig blev han plantet på knæ, en der holdt hans arme og den anden hans hoved ved håret så han kunne se lige direkte på.. Alias? Han gengældte ikke hans glade hilsen, han var for forvirret, hans forsvarsinstinkter arbejdede på højtryk, der skulle bare en enkelt uheldig vampyr til at stikke en hånd ind foran hans ansigt, så skulle han vise dem tandmærker ja han skulle så! Han skævede til den lyshårede mand.. han havde forstået det! Luk hunden ud! Men Alias var ikke enig, og hans hvæsen fik åbenbart lukket røven på mange, heck det rislede også Ceit koldt ned af ryggen, og han sank stille.. Det allerværste ved det hele var at der ligesom var blusset et eller andet op i Ceit, ikke under hans forsøg på at slippe væk, men det havde startet med Alias hvæsen og så ordene Han er min varulv!. Det havde fået det der begær til at flamme op fuldstændig sindssygt! Og det hjalp selvfølgelig ikke at han også stod der, mindre end to meter væk..
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 3:53 pm

Alias smilede kort Ceit så ret forvirret ud som han sad der, og også ret vred, men det var som om det forsvandt ret hurtigt efter han havde fået øje på Alias, og han vidste godt hvorfor, han kunne se det i hans øjne, han kunne mærke det, føle det.. han var inde i Ceit, han var der over alt i ham, kunne mærke ham.. han ejede ham. "Bind hans hænder.. med jern" sagde han bare kort og vendte sig ansigt mod Kyle "Og få den der væk fra mig inden den brækker sig" sagde han hurtigt, der blev gjort som Alias sagde og Ceit fik håndjern på, så hans hænder var skruede sammen omme på hans ryg. "Kom.." sagde han stille Til Ceit og klappede på sit skød, der var masser af plads i sofaen, men Ceit skulle side oven på ham, som en god lille slave. "Alias.." begyndte ham den lyshåret igen, "Jeg synes virkelig ikke det her er nogen god ide, hvad nu hvis at.." begyndte han, men Alias rystede på hovedet "Han er min" sagde han bare igen og det Alicia undskyldte kort på mandens vejne og trak ham med væk, Kyle fulgte efter. "Kom så.." sagde Alias roligt og rakte ud efter Ceit og trak ham op på sit skød, så han sad der med et ben på hver side af Alias han trak ham helt ind til sig. "Mhmm du dufter dejligt varulv" hviskede han stille og lænede sig frem og snusede dybt ind ved hans hals, og kyssede ham så vådt.. han var allerede tændt.. det var en mindre.. ulempe ved blodrush, der påvirkede også Alias, i den grad af lige så længe Ceit havde lyst til ham, lige så længe havde han også lyst til Ceit.. ikke på samme niveau selvfølgelig.. men.. han ville have ham. "Har du savnet mig.." hviskede han mod hans hals og fortsatte sine kys op over halsen. "Mhmm du har så meget tøj på.." mumlede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 4:08 pm

Ceit kunne ikke lide det, han følte sig sårbar, mere end normalt! Og det var altsammen på grund af Alias! Den... den... argh! Men han kunne bare ikke få sig selv til at blive vred på ham når hele hans krop higede efter hans så heftigt at det næsten begyndte at gøre ondt. Det var så unaturligt, men det var også bare så tillokkende. Han rørte på sig da Alias talte igen.. denne gang med et request.. håndjern? Han drejede hovedet mod dem bag ham og sendte dem et par smalle gulve ulveøjne og knurrede så af dem helt nede fra maven af... ja han var farlig! Back off! Han snappede ovenikøbet efter en af dem, men fik ham ikke.. måske var han også lidt bange for at få mere vampyrblod ned og så måske.. at det der bloodrush skulle blive ved for evigt! Tænk hvis de alle sammen kunne det? Han vendte blikket mod Alias.. og hvis nogen lagde mærke til det skumle hadefulde blik før, så skulle de bare se forandringen. Ikke at Ceit så tryllebundet eller dum-forelsket ud, men han var pludselig bare mere..medgørlig? Han reagerede dog ikke rigtig med det samme, det var først da Alias tog fat i ham at han kravlede op i sofaen, så tæt at Ceit fik problemer.. mange af slagsen. Mest med vejrtrækningen, han kunne dufte ham nu, helt tæt på, det torturerede ham! Det tog livet af ham! Det.. tændte ham voldsomt. Han lagde nakken lidt tilbage da Alias begravede ansigtet ved det og åbnede munden lidt.. åh.. nej, vent nu! Vent! For fanden! "A-alias.." forsøgte han spagt, åh det lød så.. whipped! Han var totalt under tøflen! Hvad var det her for noget! "Alias jeg.." fik han frem og mærkede kyssene på halsen, de der kommentarer.. Sandheden ville jo være enkel.. Ja, hele tiden, hver dag, natten mest af alt, hvorfor kom du ikke? Hvor var du når jeg vågnede?... ARGH NEJ CEIT! "Alias du må få det til at holde op!" gispede han "Jeg kan ikke fungere normalt" det kom ud meget mere ynkeligt end han ville have ønsket det, han ville ønske han kunne råbe, få den vrede ud der sad og nagede ham, men hans krop nægtede ham det, den var fast besluttet på at klæbe sig tæt ind til Alias krop og sende små ilninger ned af hans ryg konstant! Og den truede stærkt med at tage hans hjerne med i faldet.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 4:21 pm

Alias smilede roligt mod hans hals da Ceit sagde hans navn, han lænede sig langsomt tilbage og hævede øjenbrynene "Ja?" sagde han stille og betragtede hans blik, han lignede en der ikke kunne finde ud af sig selv, og på samme tid som om det gjorde undt.. og så det der begær.. utroligt at det ikke var stilnet lidt mere af, måske virkede det anderledes på varulve? Eller måske var det bare Ceit det virkede anderledes på. "Få det til at holde op?" gentog han og rystede på hovedet "Det kan jeg ikke" sagde han stille, "du er bundet til mig, gennem dit blod.. det vil du altid være.." hviskede han stille, næsten da.. der var jo altid en udvej.. men den var besværlig, og det var ikke noget han gad prøve af igen.. nej. "Du er min Ceit" hviskede han og lænede sig frem og tryggede sine læber mod hans i et vådt kys, nappede ham i læben og stønnede lavt, "Mhmm det påvirker også mig.. jeg er allerede tændt.. mere end rigeligt.." hviskede han mod hans læber, "Men ærligt så havde jeg ikke troet det ville påvirke dig så.. heftigt, det burde være stilnet lidt af nu.. måske er det bare fordi du i virkeligheden ikke kan glemme mig, at du vil have mig.. også uden blodet?" hviskede han stille drillende og flåede så Jamies trøje af ham, og t-shirten med, fuck tøj, tøj var kun i vejen, og han var ligeglad med at ødelægge det.. mhmm.. Han så ned over Jamies overkrop og smilede "Der er kun en ting der kan lindre det.. og det tror jeg vidst godt du kan regne ud hvad er.." hviskede han stille og lod sine fingre glide ned over hans overkrop og kyssede ham så igen.. mhmm hvor var han dejlig!
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 10, 2013 1:47 am

Ceit blev en smule skuffet... en lille bitte smule.. da Alias trak sig væk fra hans hals. Men det var jo bare fordi de bløde kys gav ham gåsehud og han havde lyst til at flå tøjet af ham. Han nikkede stille da han gentog hans request. Dog blev han lidt slået ud af at det ikke kunne lade sig gøre.. Han så ham i øjnene med et lidt frustreret udtryk i øjnene "Slet ikke?" hviskede han så og så kort ned da Alias forklarede at de var forbundet uanset om Ceit kunne lide det eller ej. Han løftede blikket igen, hurtigt nok til at se ham komme tæt på og kysse ham, han kunne ikke helt lade være med at gengælde kysset, selvom han stadig var lidt overrumplet over at han måske skulle forberede sig på at leve med det her hele livet. Han rødmede stærkt da Alias fortalte hvor tændt han var, og trak vejret dirrende ved hans læber og undertrykte et støn. Han kunne mærke det... Ceit kunnemærke det, det var lidt en ond cirkel, for Ceit påvirkede Alias og Alias påvirkede ham tilbage, med fuldt blus på, han kogte jo allerede under sit tøj! "Tsk, så det tror du?" mumlede han flabet, men han kunne ikke helt undgå at smile lidt. Okay, så det kunne stilne af.. Han lod ham trække overtøjet af ham, han kunne jo heller ikke helt stoppe det eftersom hans hænder var lænket, og jern kunne han sådan set ikke stille noget op imod. Han sank tydeligt og fulgte Alias blik nedover sig selv, gu' vidste han hvad det var, det var jo det der havde holdt ham vågen, dag og nat de sidste par uger... Han vidste udemærket hvad han ville have, og det vidste Alias så åbenbart også, Ceit var åbenbart temmelig åbenlys. Han skævede kort bagud i lokalet, der var så mane mennesker! Eller.. nej, vampyrer, han sank igen og vendte ansigtet mod Alias igen "Jeg tror ikke de er helt så glade for min tilstedevær..." begyndte han, og blev afbrudt af Alias læber... oh screw that! Han trykkede sin nu blottede overkrop ind mod hans og lænede sig helt ind i kysset.. nej, det var temmelig svært at vedligeholde sin vrede når man praktisk talt ikke ville på grund af lyst. Og så måske også fordi Alias havde forsvaret hans røv mod vampyrer. Han var dog lidt.. hvad skal man sige? Aware of the presence of vampires, heck! Han kunne faktisk mærke nogen af deres blikke bore sig ind i ryggen på ham, han vidste ikke om det ophidsede eller gjorde ham lettere ukoncentreret.. men det var vel i sig selv ikke muligt eftersom al hans opmærksomhed trak mod Alias. No question there.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 10, 2013 10:52 am

Alias smilede drillende, "Du siger det som om det er en dårlig ting.." hviskede han stille og sendte ham et par frække øjne, "Men jeg kan nu meget godt lide det..mhmm" hviskede han stille og slikkede Ceit på næsen, hmm! "Ja.. ja det gør jeg.." sagde han køligt og kiggede ham kort i øjnene, det var ikke noget han troede det var noget han vidste, ja.. Ceit var, total vild med Alias.. haha! Bare han nu ikke blev alt for vild med ham, nej.. den der blodrush måtte gerne ligge sig lidt igen.. snart. "Pis på dem, det er min fest.." grinede han og rystede på hovedet og vendte sig mod lokalet, "Hvis i har et fucking problem så skrid!" råbte han højt.. men der var ingen der gik, de respekterede ham.. eller var bange for ham.. men det var stort set det samme.. tjaa. Der gik dog ikke så mange sekunder før Alicia kom tilbage og slog sig ned i sofaen ved siden af Alias og Ceit, "Såå.. varulve hva?" sagde hun drillende og kiggede kort på Ceit, "Hvad blev der af den der lækre engel du slæbte rundt på fra et halvt år siden?" sagde hun drillende, "jeg kastede en økse i ansigtet på ham.." mumlede Alias bare, selv om det var.. løgn, men whatever, det sidste han havde lyst til at snakke om var Stefan. "Og ja.. varulve.. de er faktisk ret frække.." sagde han drillende, "Åh nu forstår jeg.. åh Alias.. hvorfor skal du altid have det du ikke kan få? Det kommer til at bide dig i røven en dag.." sagde hun bare lidt små surt og lænede sig frem mod Ceit og strøg ham over håret, "Så.. hvor er de andre henne skat? Hvor er din bror?" hviskede hun stille og smilede kort, "Kommer de og stormer det hele lige om lidt.. for jeg orker ikke en eller anden "kæmp til døden" kamp.. bare fordi i to skal fjolle rundt.. " sagde hun en smule surt og lænede sig tilbage igen og slap Ceit. Alias grinede bare, "Hvad mener du med hans bror?" mumlede Alias stille, "Den store stærke Alpha.." brummede hun bare.. som om hun havde en fortid med alle.. hvorfor kendte hun alle?!
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 10, 2013 11:16 am

Ceit så på Alias og rystede så kort på hovedet af ham.. tosse.. Tossede vampyr, tosset evne! Hvem fanden.. fik også sådan en evne.. Iih. Han hævede roligt et øjenbryn og smilede lidt til ham.. han kunne have sagt keep dreaming eller Jaa det er sødt ven, men det virkede fjollet nu hvor han sad der og nærmest ikke kunne afklæbes fra Alias. Han rødmede og så akavet ud på flokken af vampyrer og de der enkelte mennesker.. det stak ham lidt i hjertet at de virkede som blodposer på ben, det gjorde ham urolig. Men han kunne ikke gøre det store ved det, for det første var han lænket og for det andet var han så svækket af det der bloodrush at han tvivlede på han overhovedet kunne slæbe sig selv ud af døren. Satans... satans... Han så op da der pludselig var en der kom hen til dem.. pigen fra før der også havde hentet ham og holdt ham nede. Han skævede til Alias.. økser..? Engle? Sådan håbede han ikke han endte! Føj.  Han veg lidt tilbage fra hendes hånd da hun strøg ham over håret og stirrede på hende, og hans øjne blev store da hun spurgte til.. Walter? Han.. hvordan... hvordan kunne hun vide? "Hvor.. hvor ved du det fra?" sagde han.. det var kommet helt bag på ham at hun kendte deres relation til hinanden. "Would you let me leave if he was outside?" sagde han så temmelig bramfrit, men helt ærligt, vampyrkvinden ville da næsten kunne sige sig selv, at hvis der var mange varulve ville deres duft sprede sig på samme måde som vampyrernes og forstærkes. Ceit duftede jo ikke kun af sig selv, han duftede også lidt af sit pack. Ceit skævede til Alias, og drejede hovedet mod kvinden meget hurtigt, how.. hvordan kunne hun vide den slags ting? Det var jo ikke alle og enhver der kendte til Ceits familie og da slet ikke Walter, og at de var brødre og... nej! Han brød sig ikke om det, alle de små hår på hans arme og i hans nakke rejste sig.. Han drejede hovedet mod Alias og så spørgende på ham, havde han vidst Walter var alpha?
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 10, 2013 11:38 am

Alias stirrede lidt på Alicia.. men hun havde ret, han ville heller ikke starte en krig, han var for nyligt lige kommet ud af en.. hm. "Ceit.. de kommer ikke og leder efter dig vel?" sagde han stille, det var ikke helt.. godt, han var ret sikker på at ingen ville bryde sig om det, og han var ret sikker på at det var umuligt at tale varulvene til fornuft, og samtidig holde vampyrene tilbage, de blev ret let fornærmet. "Ja" sagde hun kort, "Ceit hvis han var uden for, ville jeg smide dig ud uden at tøve" sagde han kort og kiggede hen på døren, "Jeg kan ikke lide det her Alias" sagde hun stille. Alias vendte sig mod Ceit, "De kommer ikke og leder efter dig.." sagde han så for ligesom.. han ville vide det. Alicia vendte sig mod Ceit og smilede kort, "Hvor jeg kender Walter fra?" sagde hun og lukkede øjnene kort, "Åh jeg ved det ikke.. min fortid er så rodet.. måske du skulle spørge ham hvorfor han hader vampyrer så meget.." hviskede hun stille og smilede kort til Ceit.. han var.. hm. "Nå.. Alias.. tid til at smage på sagerne, inden jeg selv anskaffer mig sådan en der.." grinede hun. Alias smilede kort, inden han tog fat om Ceits hals og skubbede ham hårdt ned på Alicias skød, "Du rør dig ikke" sagde han bare kort, og betragtede hende bøje sig over ham, og sætte tænderne i hans hals.. hm. Han grinede kort og åbnede ceits bukser, og trak hans lem frem, inden han bøjede sig over ham og lod sine læber synke ned over hans lem.. mhmm!
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 10, 2013 12:09 pm

Ceit brød sig ikke om tonen, han brød sig ikke om noget af det!Han burde ikke være kommet, og han burde slet ikke være gået indenfor, det var så dum en ide.. så dumt! Specielt hvis det der åndsvage bloodrush kunne gå over! Han nikkede, ja.. det ville Alias velsagtens, det var også forståeligt nok efter hans møde med Sawyer og Walter. Han vendte blikket mod Alicia "Nej, det kan jeg egentlig heller ikke, why don't we just kick out the werewolf, shall we?" sagde han eintusiastisk og overvejede hvorvidt han kunne lade sig falde bagud og måske... skubbe sig baglæns ud? Men det fungerede nok ikke helt. Han brød sig ikke om den måde hun talte om Walter på, både fordi det var hans bror, men samtidig også alphaen. Ceit gav et lille ryk fra sig da Alias fingre skød frem og strammede til om hans hals og tvang ham ned i sofaen og gav et ryk fra sig i protest.. og snerrede langt nede i sin hals da Alicia kom tættere på og blottede sine tænder af hende og lod sine øjne gløde mod hendes.. men han kunne ikke se øjenfarven, han kunne ikke stoppe hende, han kunne bare ligge sig pænt ned og tilbyde hende sin hals. Han gispede da tænderne gled igennem den tynde hud, og spændte i forsøget på at få lænkerne til at give efter.. men ligemeget hjalp det. Som om det ikke var nok så syntedes Alias pludselig at det var passende at give ham et blowjob. Ceit kom med en halvkvalt protest, og bed tænderne sammen.. Hans krop kunne jo godt lide det, måske ikke helt biddet, det blev han ret pissed over! "A-Alias stop!" stønnede han gispende, men han havde ikke meget lyst til at vride sig eftersom vampyrer havde skarpe tænder og en af dem havde ham i munden..
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 10, 2013 12:27 pm

Alias smilede bare, "Ceit" hviskede han bare og fortsatte, han vidste godt at alle kiggede, men det gjorde ikke så meget, de måtte kigge så meget som de nu havde lyst til, det var ikke noget Alias ikke var vant til.. hm. "shh" sagde han bare og.. fortsatte lidt endnu, inden han bestemte det var nok med Alicia. Han slap hans lem og pakkede det hurtigt væk så han ikke sad og flashede, det kunne jo være der var flere der troede de skulle være med, men nej Alias ville have Ceit for sig selv, Han trak Alicia væk fra ham og rystede på hovedet, "Slut" sagde han bare, hun tørrede sig kort om munden. "Hmm" mumlede hu bare, "så godt er det heller ikke" sagde hun og skubbede Ceit til siden Alias tog fat om Ceit, "Hmm" brummede han så og skubbede ham af sig så han kunne komme op og stå, der efter samlede han ham op og smed ham over skulderen, som en anden pose kartofler. "Festen er slut!" sagde han højt og gik så mod døren med Ceit over skulderen, ikke den dør Ceit var kommet ind af, med en dør ind til et mindre rum, med en trappe, Alias smækkede døren i bag sig og låste, inden han bevægede sig ned af i mørket, og kom til endnu en dør for enden af trappen, han åbnede den og lukkede den igen bag sig, og låste. Og gik så ned af endnu en mørk gang, der drejede til venstre og så til højre, han stoppede op foran en metal dør og åbnede den langsomt, den var tyk og tung. Han gik derind og skubbede metal døren i igen og låste den inden fra, inden han satte Ceit ned. "Velkommen til min hemmelige fange kælder" mumlede han drillende og gik hen og tændte nogen stearin lys, så der ikke længere var så mørkt, men rummet var ret småt, det var et soveværelse, med en seng, og et skrive bord og en computer, og en bod reol, men intet tv, og slet ingen vinduer, og så var væggende lavet af metal, dog hang der et udluftning kanel i loftet, som sørgede for frisk kold luft der til. Han skubbede Ceit baglænds ned i sengen, betragt dig selv som min fange resten af natten.. og dagen " hviskede han og smilede drillende.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 10, 2013 1:26 pm

Ceit kunne nogen gange ønske sig at han idet mindste var en beta, de kunne da slå lidt fra sig. De var i hvertfald stærkere, styrken intensiveredes med ranking, altså.. lå Ceit i bunden, og Walter i toppen og Sawyer og en del af de andre imellem. Han borede sine negle ind i sine håndflader og undertrykte sine støn! Den fornøjelse skulle de ikke have! Han lukkede sine øjne i afmagt og sukkede. Det var ikke altid lige fedt at være den svageste. Hvornår var det nogensinde fedt? Ceit gispede lavmældt, hivende, da Alias fik Alicia ud af halsen på ham. Sårene var genstridige.. de der bidemærker.. de blev varme og røde og irriterede før de endelig trak sig sammen.. men sådan var det faktisk ofte. Det gik jo ikke væk efter to sekunder, det tog nærmere.. 20 sekunder. Jep. Deromkring. Han lod sig skubbe op, og skubbe lidt rundt med til han pludselig stod på benene og og svajede lidt, da Alias scoopede ham op som en sæk mel.. eller kartofler.. eller noget andet man puttede i sække. Han havde det underligt, lidt rundtosset efter bidet, høj på lysten til Alias som ikke ville gå over, og.. fulstændig væltet af Alicias kendskab til Walter.. han kunne jo ikke spørge ham, han kunne ikke spørge Walter.. han kunne ikke spørge hende for hende ville han helst ikke se igen.. nogensinde. Han var utroligt nok temmelig stille, hang der bare til Alias satte ham ned og så sig omkring i noget der mindede ham om en bankboks på grund af metalvæggene.. men ellers var det indrettet som.. en slags mini-bunker. Et beskyttelsesrum.. Ceit kunne finde på mange ting at kalde det. Han fik dog ikke lov at stå og glane alt for længe, for pludselig røg han baglæns ned på sengen og stirrede op på Alias "Alias, du vil ikke have mig.. ikke sådan her" forsøgte han, han ville gerne snige sig udenom. Blodrusen var heldigvis heller ikke så påtrængende på nuværende tidspunkt selvom han sagtens kunne mærke den stadig var der, lå og ventede under hans hud, klar til at bryde fri så snart Alias kom for tæt på gjorde noget... bevægede sig.. Noget så enkelt som en bevægelse kunne få det frem i ham.. det var en syg evne. Han skubbede sig op og sidde i sengen, og en smule væk fra kanten og Alias.. så længe han ikke rørte ved ham, kunne han muligvis overbevise ham om at han bare skulle lukke ham ud så han kunne tage hjem.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 11, 2013 9:21 am

Alias kiggede kort ned på Ceit da han talte, og rystede kort på hovedet af ham, "Hvordan?" mumlede han bare og bøjede sig ned over ham og fik håndjernen af ham, han havde ikke nogen nøgle men det betød ikke noget, han rev metallet fra hinanden, og smed dem over i en lille skraldespand der stod i hjørnet. Han smilede kort og hjalp Ceit på med tøjet igen, og slap ham så helt, "Du kan ligge dig til at sove hvis du vil.. jeg tror rushet er over for.. de næste timer" mumlede han og vendte sig om og satte sig på kontor stolen og tændte for computeren, "lig dig til at sove Ceit" sagde han bare en smule surt, imens han vendte sig sådan at Ceit kun kunne se hans ryg, og vigtigst at han ikke kunne se hvad Alias fortog sig på computeren. Det var jo egentlig ikke fordi han var sur eller noget, men nu ville han bare gerne have ro til at tænke, og der skulle være stille, og Ceit skulle ligge sig til at sove, og så ville Alias gå oven på og rydde op, og sørge for at alle var gået.. ja han skulle lige have ordnet et par ting.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 11, 2013 9:38 am

Ceit så på ham, og tøvede.. hvordan helt præcist? "Det vil du bare ikke tro mig." mumlede han så stille. Det var jo noget frygteligt tosset at begynde og.. de.. nej, Ceit ville bare gerne have det der bloodrush til at ligge sig så han kunne komme videre i sit liv og Alias kunne komme videre med hvad end det nu var han kunne lide at foretage sig. Han så på ham da han kom tættere på og mærkede hvordan metallet gav efter og han gispede lydløst og undertrykte en lettere forskræmt vejtrækning.. det havde han aldrig set Walter gøre.. måske kunne han, men Alias.. gjorde det så det så let ud. Fuldkommen som at rive et stykke papir itu. Han nikkede langsomt da han havde hjulpet ham i tøjet igen, og så kort ned da Alias vrissede af ham. Han skævede kort til døren.. og så til Alias ryg inden han langsomt kravlede op i den rigtige ende af sengen og ned under dynen. Han lå i et stykke tid og lyttede til Alias tasten, og faldt egentlig først ordentligt i søvn da han gik. Han fik da også sovet, faktisk temmelig længe, måske var rusen gået over? Det var lige indtil... til han vågnede med et ryk.. svedig og gispende efter vejret. Hans hud brændte, og rummet føltedes tungt af...varme.. og andre ting. Han gned sig kort over øjnene.. men han åbnede dem ikke, han havde en formodning om at hvis han nu krøllede sig sammen til en bold og gravede sig ned under dynen så ville han måske overleve det her, hvis han bare ignorerede det så gik alting fint! Sådan circa.. måske. Men han havde nu alligevel rigtig meget lyst til vand.. noget at køle ned over..han kunne ligeså godt sige det som det var, blodrusen var ikke helt ovre, det var som om den bare ikke ville give op! Også selvom den sang på sidste vers.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 11, 2013 10:11 am

Alias forlod værelset, han forbandt den med en hængelås på yder siden, så Ceit ikke prøvede at snige sig ud, han havde faktisk ikke tænkt sig at lade ham går, men det var ikke gået op for Ceit endnu, men han behøvede jo heller ikke skabe panik, når den ikke var nødvendig.. ikke endnu. Han gik oven på, og de fleste af gæsterne var gået, kun Alicia stod tilbage, "tag hjem" sagde han kort, og begyndte at rydde op, hun hjalp ham.. hvorfor gik hun ikke? Hm.. "Alicia.. hvem er Walter?" sagde han stille og stoppede op, han havde på fornemmelsen af det her kunne ende ret galt.. satans. "Ceit's storebror.." sagde hun kort og rystede kort på hovedet. "Alicia!" sagde Alias og gik frem mod hende. "Hvad? Det jo ikke fordi jeg ved alt muligt.. Alias.. og desuden kan du godt spørge pænt, og jeg gider ikke det der blik, når du ved jeg kunne knække dig på få sekunder.. han er bare en jeg endte op i en slås kamp med en gang.. no big deal.." sagde hun surt og vendte sig om og greb sin taske, "Hvad en en alpha?" sagde han stille, "Du ved virkelig hvordan man ødelægger en hyggelig aften hva.. ha det godt" sagde hun surt og gik ud og smækkede døren efter sig. 
Alias sukkede og vendte tilbage til oprydningen. 

Alias smilede kort, "shh" hviskede han og betragtede Ceit der havde smidt trøjen, han lagde sine kolde fingre mod hans glodende bryst, og skubbede ham tilbage i sengen.. han kravlede ind over ham som et sulten dyr, der var på jagt, og lænede sig ned mod hans læber, "Du ved godt der kun er en ting der virker.." hviskede han stille, og rakte ned og trak resten af Ceits tøj af på næsten ingen tid.. Alias selv var helt nøgen.. han havde ventet.. ventet dette. "Shh" hviskede han og trykkede sine læber mod hans, for at få ham til at.. shh.. ja.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 11, 2013 10:25 am

Ceit hørte ham godt.. åh nej.. åh jo, var der en lille stemme indeni ham der stønnede. Han åbnede sine øjne en smule da Alias trykkede sin kølige hånd mod hans brystkasse og skubbede ham ned og ligge. "Mmh.." mumlede han, verdens svageste protest, han skulle bare have lidt vand! Koldt vand... koldt badebassin... fuck det, ISHAVET i Norge ville være perfekt! Men der var langt til Norge. Han fangede Alias øjne netop som han sagde de der uundgåelige ord.. ja, der var kun en ting der kunne gøre det hele bedre, og den sad på ham. Eller hang.. over ham, med et djævelsk smil om sine læber. Og som om det hele ikke var en smule imod ham, så var Alias også nøgen, og vildt.. perfekt, i al sin nøgenhed.. argh! "Alias.." begyndte han, og lod ham trække hans tøj af og tav så da han tyssede på ham og kyssede ham.. åh..åååh.. Hele hans krop vågnede fra sin dovne lumre slummer, flammede op fuldkommen lysvågent på trods af at det nok var temmelig sent på natten. Han kørte sine hænder nedover hans brystkasse, trak ham længere ned til sig, ville lige.. mmhm.. fornemme hans hud mod sin, det gjorde ham så.. Lidt som hvis nogen havde givet hans hjerne vodka og måske også hans lem. Jep. Ustyrlig, det var måske netop det ord der beskrev det allerbedst. Alle steder hvor han rørte ved ham, føltedes det som små spor af varme, brændende hede! "Rør ved mig.." hviskede han bedende mod hans læber, og genoptog så kysset igen. God damnit.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 11, 2013 10:37 am

Alias smilede.. åh den søde lille hundevalp, med de store øjne, der afspejlede den indre kamp han havde med sig selv, skulle han eller skulle han ikke.. haha, kunne han overhovedet lade være? Den tosse. "Mhmm slå tankerne fra.." hviskede han blidt og stønnede lavt mod hans læber, "Jeg skal nok tage mig godt af dig.." hviskede han stille drillende og nappede ham i underlæben.. mhmm.. han var så dejlig, Ceit.. ja. Han hævede øjenbrynene, hvad? Rør ved mig? Haha.. jov tak, "Mhmm" brummede han bare, og kørte sine kolde hænder op over hans brændende krop, uf, "du brænder.." hviskede han stille, og spredte Ceits ben, imens han lagde sig på plads mellem dem.. hmm hej. 

Alias strøg ham blidt over håret, Ceit.. hmm, "Du må godt sove videre nu" hviskede han stille, og havde allerede trukket dynen godt op omkring dem, så de lå der tætte og nøgen, og Ceit, der hev lidt efter vejret, han så træt ud, "Jeg synes du skal prøve at sove et par timer mere.." hviskede han kærligt og lænede sig frem og kyssede ham i panden, "ellers kan jeg snakke dig i søvne" drillede han og lagde en hånd mod hans brystkasse, og nussede ham blidt.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 11, 2013 10:50 am

Ceit lænede sig bare ind til Alias, han kunne ikke så meget andet, det var som om der ikke var andre alternativer end sex lige nu, når det var værst. Han havde faktisk fået en forklaring siden han havde mødt Alias - af Thure - hvordan heat helt præcist fungerede. Og skræmmende nok havde Thures forklaring lignet det bloodrush som han havde nu.. forskellen ville bare ligge i at det ville være langt mere ukontrolleret, og det nok var Ceit.. der kom til at opsøge Alias. Shitshitshitshit. Men han havde allerede lagt planer, om lænkning i en af de afsides skurvogne, han skulle bare have en dunk vand og en spand, og så skulle han nok klare sig fint. Punktum. Da de var færdige sank han bare ned på madrassen igen, flammerne havde lagt sig igen og nu var han bare træt. Han lå lidt og blinkede søvnigt med øjnene da han registrerede at Alias var blevet liggende, at de lå sammen under dynen... kunne Alias sove? Så kunne han ligge der.. og scente ham.. åh gud, og omvendt, han kom til at trække et langt spor af Alias duft efter sig hvor end han gik. Bad, et bad.. på et eller andet tidspunkt, lige nu.. var han faktisk glad for han ikke skulle slæbe sin udmattede røv hjem. "Tak.. mm.. ja.." svarede han sløvt og lukkede øjnene og nød kysset. "Snak.." hviskede han og krøb tættere ind til ham, han var kølig.. han var rigtig god at ligge op af når man var Ceit, og varm som en radiator. "Må jeg spørge dig om noget?" mumlede han stille, og åbnede sine øjne til små sprækker igen og skævede til hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 11, 2013 11:04 am

Alias smilede kort, "Hvad tænker du på?" sagde han stille og betragtede Ceits ansigt, han så ud til at være ret langt væk, hvor var han henne? Hmm. "Hmm okay" sagde han så stille, han havde faktisk en del spørgsmål, han var ret nysgerrig, han vidste åbenbart ingen ting om varulve, ikke før han havde mødt Ceit, ingen ting absolut. "Hvad en en Alpha?" sagde han så stille, altså han vidste godt hvad en alfa var.. en alfa var den der bestemte.. og så var det i det her tilfælde Ceits storebror.. men hvad det betød for Ceit.. som varulv, var han ikke klar over. "Ja spørg løs" sagde han roligt, han kunne godt tage imod spørgsmål, men han var ikke sikker på om det var noget han havde lyst til at svare på ærligt.. han svarede hvis han havde lyst.. det måtte være godt nok. "Hvorfor hader din familie vampyrer så meget?" sagde han stille og lagde hovedet lidt på skrå, han ånede tungt ud ved Ceits skulder, og lod ham krybe tættere på, det gjorde ikke noget, ikke lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 11, 2013 11:18 am

Ceit rødmede da Alias spurgte til hans tanker som driftede... alle mulige steder hen... steder som Alias ikke - forhåbentlig - kendte til. "Varulveting.." hviskede han så drillende og smilede svagt til ham. Han blev lidt overrasket, spørgsmålet kom bag på ham.. samtidig med at Alias rent faktisk stillede spørgsmål, Alias virkede ellers aldrig som typen der spurgte, det var mere.. Smid tøjet, eller jeg fjerner det selv.. agtigt. "En.. alpha.." gentog han stille, han havde vel hørt hvad Alicia sagde, det var vel derfor han spurgte "I mit tilfælde er det min bror som du vel har regnet ud, øverst rangerende varulv i vores distrikt og så videre og så videre.." mumlede han, og betragtede kort hans blik.. de der kanelfarvede øjne. Hm. "Sover du?" spurgte han så helt stille.. var det at overskride grænsen for hvad man kunne spørge vampyrer om? Var det som at spørge kvinder hvad de vejede? Han kunne have spurgt om mange ting.. men det her virkede nærliggende.. Hans blik gled et andet sted hen i rummet da Alias kom ind på den der... familiefejde.. "Jeg ved det ikke.." hviskede han så bare.. ærligt. Han havde kun teorier.. men de teorier var ikke så gode. Ceit lukkede sine øjne lidt igen da Alias trak vejret mod hans skulder, han kunne ikke helt benægte at det føltedes rart. Fik ham til at slappe af.. hm. Han åbnede munden... for han.. nej, han lukkede den igen. Han var ret sikker på Alias sendte ham afsted om morgenen, han ville have sagt at han skulle hjem inden fredag fordi han havde fødselsdag der.. og det nok ville være temmelig suspekt hvis han ikke dukkede op til sin egen fødselsdag. Men som sagt.. han havde en god fornemmelse af at blive sat ud den følgende dag.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 12, 2013 8:49 am

Alias smilede kort, hmm, varulve ting? "Hvilke varulve ting?" sagde han stille, han var ret nysgerrig omkring det, men han vidste så meget om så mange andre racer, som engle og dæmoner, men han vidste virkelig intet om varulve, og det irriterede ham faktisk, rigtig meget.. men nu når han havde Ceit der, kunne han vel godt fortælle ham noget. "Jeg ved ikke særlig meget om varulve, jeg er nysgerrig" sagde han så ærligt, og smilede kort, "Fortæl mig mere, hvad er den laveste rang.. hvad bestemmer en alpha, bliver man født sådan, eller er det noget man skal vælge sener?" sagde han stille og lyttede så til det spørgsmål Ceit ville stille, og grinede så og rystede på hovedet "Nej.. men jeg kan godt gå i trance, om dagen, hvis jeg har brug for at lade om.. men eftersom jeg er meget gammel, sker det ikke særlig tit" sagde han roligt og smilede kort. "Spørg dem.. og fortæl det så til mig bag efter.." sagde han glad og smilede kort.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 12, 2013 9:22 am

Ceit blev lidt overrumplet af de mange spørgsmål, først og fremmest lod Alias ham ikke rigtig slippe godt fra bare at undskylde sin tankeforsvinden. "Jeg.. øhm.. jeg tænker på noget der hedder heat.." begyndte han stille og forsøgte at formulere heat på en pædagogisk måde.. "Det er lidt som din evne, forskellen er bare at det ikke er en evne der tjener noget formål andet end.." han ledte efter ordende "Lad os bare sige der bliver født ret mange børn... 9 måneder efter.." mumlede han så lidt rød i hovedet. "Hvis man har en heat mate, ellers bliver man som regel lænket til den nærmeste radiator så man ikke gør noget dumt" forklarede han stille og smilede lidt forsigtigt til ham. Det var mærkeligt.. heat var underligt. Han hævede sine øjenbryn i en overrasket grimasse.. syntedes han virkelig det var spændende? "Uhm.. okay, øh.." hviskede han "Omega.. er den laveste, dernæst beta, og så alpha.." forklarede han stille, og betragtede ham, og rystede stille på hovedet "Man kan blive født som varulv.. jeg er født varulv, størstedelen af min familie er, nogen af dem er dog også født som mennesker.." forklarede han "Man kan dog også blive bidt.." hviskede han stille, det var en direkte vej ind i en varulveklan fra menneske.. eller måske et væsen. Han så forskende på ham da han grinede af ham, var det et dumt spørgsmål? Måske.. Han nikkede stille "Okay.." hviskede han.. stadig temmelig nysgerrig, nu på hvor gammel Alias mon var. Hanbetragtede hans smil lidt, det var rart at det også havde andre facetter end frækt og djævelsk.. Men det gjorde ham altså ikke mindre tiltrækkende. Øv. Han bed sig i læben, og så kort ned, men nikkede så.. "Det skal jeg nok.." sagde han så, han skyldte vel både Alias, men også sig selv en forklaring på det intense had mod Alias race. Ceit gabte stille og lagde sig lidt bedre til rette og nød det velmodulerede klima under dynen.. han sov sjældent med dyne fordi det var for varmt, men Alias tog toppen af heden.. så der var rart og behageligt mellem lagenerne.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 12, 2013 9:45 am

Alias smilede kort og tænkte, heart? Havde han hørt det før.. måske, han kunne huske.. han kunne huske Heath.. han var varulv.. og han havde haft et problem.. med sex.. et ret stort problem. Han tænkte og lyttede lidt og smilede så.. det forklarede en masse for ham, Heath havde været under det der.. Heat noget.. det gav mening. "Det er meget voldsomt" hviskede han stille og smilede kort, "Sådan en tror jeg engang jeg har haft.. har du nogen, heat mate?" mumlede han stille og kiggede kort på ham, inden han lukkede øjnene igen og tænkte.. hm. "Hvordan bliver man alpha?" hviskede han stille og åbnede langsomt øjnene igen, "336.. plus minus et par år.." hviskede han stille, "Du tænkte på hvor gammel jeg var, gjorde du ikke?" mumlede han, han var efterhånden bleven ret god til at læse Ceit.. han var nem at læse, hans øjne sagde alting.. mhmm.. men det var nu også meget godt. "Hvad er du så Ceit.. Beta?" sagde han kort, og tænkte tilbage på hospitalet "Nej.. nej Omega.." sagde han kort og grinede, "Har jeg ret?" sagde han og vendte sig ansigt mod ham, og sendte ham et drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 12, 2013 10:06 am

Ceit nikkede stille, mere voldsomt end det Alias evne fremkaldte, gud forbyde det... men altså, facts var facts, Ceit havde hjulpet til med at fodre og tage sig af de varulve over 18 der kunne komme i heat. Han så ham i øjnene og rystede så på hovedet "Havde han.. den.. hun? Ikke noget pack? Nej, jeg.. man vælger ikke selv, medmindre man er du ved.. gift.. ellers bestemmer Walter som regel hvem man bliver pairet op med, eller om man går igennem det alene" hviskede han. Han så ham i øjnene "For at blive alpha skal du udfordre den værende alpha.. du ved, kampen på liv og død blablabla.. ellers overtager den stærkeste varulv efter ham, hvis han dør uventet.. eller hun, det kan også være kvinder.." hviskede han, træt.. men det var egentlig meget rart at tale med Alias for en gangs skyld. Det var meget Ceit der forklarede dog, og Alias der stillede spørgsmålene, men der var vel intet galt i at svare på Alias' spørgsmål. Han så overrasket på ham da han faktisk besvarede hans.. usagte spørgsmål.. kunne han også læse tanker eller hvad? Ceit smilede lidt skævt til ham "Jo.." hviskede han stille.. Wow.. han var gammel. Sikke en levetid! "Hvordan er det at leve evigt?" hviskede han og lagde nakken lidt tilbage så han kunne se ham bedre. Han rødmede overrumplet da Alias gav sig til at gætte hans ranking "Jeg.." begyndte han og rødmede værre, og åbnede munden og lukkede den så igen.. og rakte om bag sin nakke og kløede sig kort i sit korte, bløde hår.. "Ja.. omega.. men det er altså noget man er født til, jeg kunne godt blive alpha.. hvis jeg havde lyst.." forsøgte han så.. et spinkelt forsvar for ikke at virke totalt whipped. "Okay så jeg er omega og du er gammel, og hvad så?" fnøs han så og så ham i øjnene.. iih, han kunne næsten fornemme at Alias ville drille ham med det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Broken or just bend? - Alias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Broken or just bend? - Alias
Tilbage til toppen 
Side 3 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» På vej hjem en kold aften. //Alias//
» skovens skønhed - Alias
» Hush little baby~ Alias
» Natten -Alias Privat-
» Dont panic. - Alias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: