Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Broken or just bend? - Alias

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeFre Jan 17, 2014 8:18 am

Ceit lukkede munden og holdt lidt fast i Alias arm imens.. ventede på at han ville give ham et tegn til at skulle bevæge sig eller gøre et eller andet. Ceit slingrede hen mod bilen da Alias skubbede ham derhen imod, men gik ikke så langt. Han ventede på ham, for han kunne høre dem. Bevægelser og stemmer... han lod ikke Alias alene med... hvad end det der var. Han blev skubbet ind i bilen dog, uden egentlig ikke at kunne gøre så meget modstand. Inde i bilen sad han og lyttede til sin egen vejtrækning, og lyttede efter Alias. Han trak vejret dybt da han kom ind i bilen, ogskulle til at åbne øjnene, men gjorde det så ikke fordi Alias bad ham lade være. Han behøvede ikke spørge to gange, han greb bare fat om sædet og mærkede bilen tage fart, turde ikke spørge om Alias heller ikke kiggede.. nej.. hvis han skulle dø, ville han hellere dø uden at vide hvordan det skete. Ceit åbnede det ene øje og skævede til Alias "Er du okay? Hvem var det? Og hvorfor havde han en kæmpe gaffel?" sagde han og stak hovedet ud af vinduet og så tilbage. Okay, Alias havde nogen mærkelige venner. Han sank tilbage i sædet og tog en dyb indånding og lagde nakken tilbage. Sikke en dag.. og så skulle han også ud og svømme! Argh! "Er du okay? Hvorfor måtte jeg ikke se?" spurgte han så stille og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeFre Jan 17, 2014 10:31 am

Alias smilede forsigtigt og speedede bare lidt op, nu skulle de vidst hjem og slappe lidt af også, måske var Ceit også sulten? De kunne bestille noget mad og slappe lidt af.. det trængte de godt nok til.. altså at slappe af.. og lave ingen ting i lidt tid.. mhmm. "Mhmm det var Ægir og det han holdte kaldes for en trefork" sagde han roligt og sendte Ceit et roligt smil, han blev nok nød til at forklare sig lidt beder end det.. hmm. "Det er bare en gammel ven, han er lidt.. du ved.. sindsyg" mumlede han og sendte ham et roligt smil, "Har du nogen sinde hørt om sirener?" spurgte han så roligt og sendte Ceit et hurtigt blik. De nåede hjem ikke så længe efter og Alias tog Ceit med op i lejligheden, "Skal vi bestille noget mad?" spurgte han så blidt og trak Ceit ind til sig for lige at give ham et hurtigt kys på læberne, og slap ham så igen. "Mhmm er du okay?" spurgte han så, han måtte lige huske på at Ceit måske.. ja.. han havde måske aldrig set sådan et væsen før.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeFre Jan 17, 2014 11:30 am

Ceit gled langsomt ned i sædet så han ikke længere behøvede sidde sammenkrøllet, halvklemt ind i sædet. Han sank stille, og trak vejret dybt.. meget hektisk. Hm. Han skævede sarkastisk til Alias "Fortæller du mig det var en blond fyr med langt hår og noget der hedder en trefork.. og så var han en havfrue? Og sindssyg?" sagde han skeptisk, sirener.. havfruer, treforker og gafler... what the fuck was the difference. "Hvor møder du den slags mennesker?" grinede han så, og rystede på hovedet. For fanden.. "Sirener.. havfruer.. der synger.." mumlede han stille, og trak på skuldrende. Han huskede noget om nogen historier da han var mindre. "Jeg troede ikke de kunne komme ud af vandet dog.." sagde han og så på ham "Det er egentlig snyd, synes du ikke?" sagde han så og smilede skævt. Ceit lod sig trække med op i lejligheden igen, og trak vejret dybt og slappede lidt af i kroppen igen. Han blev lidt fornøjet da Alias kyssede ham og trykkede sine læber tæt mod hans, de sekunder kysset varede. Fucking heat. "Kan vi godt.." mumlede han og nikkede. Ceit kunne altid spise... sådan da, han havde været distraheret de sidste par dage af andre ting.. naturligt nok. Han så ham i øjnene og smilede så "Jaja, jeg har det fint" sagde han så.. det eneste han ikke forstod var hvordan Ægir kunne befinde sig på overfladen... Det var sært, og også ret sært at hvis han befandt sig i skoven.. Ceit var der jo nærmest altid, eller hans familie medlemmer, og de havde aldrig berettet om nogen havmænd i sære outfits. "Jeg tror lige.. jeg ringer hjem, og giver Walter et heads up.. du ved.." sagde han "Ikke at han gør noget, der er nok stadig heat epidemi, men så han ved der er væsner derude" sagde han så, og kyssede ham kort på hagen og slap ham så for at finde sin taske. Den fandt han da også, og ringede til Walter. Han satte sig på gulvet og lagde kort hånden over mikrofonen i telefonen "Alias? Skal jeg ringe efter noget mad?" råbte han og hørte så Walters ru stemme i den anden ende af telefonen. "Hey!" sagde han glad, og så fik han skældud.. ikke at han havde forventet andet... Istedet holdt han bare telefonen væk fra sit øre mens han trak sin trøje af "Jeg har det fint.." sagde han roligt og lyttede til Walters vredesudbrud og så lidt ned i gulvet "Hold op med at råbe af mig.." knurrede han "You knew damn well I wasn't going to go through heat with him!" sagde han hidsigt. "Never mind, vi ses imorgen på et tidspunkt. Hvis jeg har lyst." sagde han så bare og lagde på for at stoppe hans hysteri.. den mand altså. Han vidste da hvordan han skulle suge det sidste energi han havde. Han så lidt på sin trøje i sine hænder.. han ville have taget sit tøj af for Alias skyld, fordi.. ja.. på grund af tideligere.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeFre Jan 17, 2014 8:19 pm

Alias smilede blidt til ham "det var godt" mumlede han bare til det med at han havde det godt, han ville jo heller ikke skræmme ham vel. "Ja præcis" sagde han blidt, han vidste altså godt hvad det var. "Øhm.. og jeg holdte dig for øjnene fordi sirener har en meget.. utrolig.. stræk tiltræknings.. kraft.. de kan ændre skikkelse.. til noget du ikke kan modstå, noget jeg ikke kan modstå" sagde han roligt "Og er man først under deres.. spell.. så sker det sjældent man slipper ud derfra levende" sagde han så bare og sendte ham et skævt smil. "De har lært sig selv det.. hale i vand og ben på land" forklarede han og kiggede lidt på ham og grinede så bare "Jov.. det er det vel" mumlede han og grinede så igen "tjaa.. du ved.. jeg elsker at lave ballade.." sagde han og sendte ham et frækt smil "Jeg har mange venner der gerne vil slå mig ihjel.. og en del fjender også.. jeg er bare som regel meget heldig" mumlede han bare.. hæh. "Okay hvad har du lyst til, er pizza fint?" sagde han bare og åbnede køleskabet og trak en flaske rødvin frem, han hældte op til sig selv, han havde ligesom fundet ud af at Ceit ligesom ikke helt delte den samme passion for vin som han selv gjorde. Han tog et sip og kiggede lidt på ham "Det behøver du ikke" mumlede han bare, men lod Ceit ringe, det lød dog som om han ikke kom helt igennem.. til ham der.. øh Walter? Men Alias var også ligeglad, han tændte bare en smøg og fandt sin telefon og satte sig med det hele i en lænestol og smækkede benene op.. mhm. "Jeg skal nok" brummede han bare og fandt sin telefon, "Hvad skal du have på, en masse kød vel?" grinede han og fik Ceits bestilling inden han ringede op og fik bestilt deres mad.. eller Ceits mad.. hm. Han lagde på og smilede lidt til ham "Hvad så?" sagde han stille, "Du ligner en der godt kunne bruge et kram?" sagde han blidt og lokkede Ceit over til sig med en håndbevægelse. "Desuden behøver du ikke bekymre din familie med eksistens af søvæsnerne, de holder sig til sig selv, og de bliver for det meste under vandet.. meget sky væsner.. Ægir kom kun op fordi han kunne lugte mig, eller fornemme min nærværelse.. han er lidt.. du ved.. besat af mig" sagde han roligt "De gør jer ikke noget.. de er ligeglade med skoven, så længe de har deres sø for dem selv.. så.. ja lad være med at bade i den" mumlede han bare roligt og sendte ham et mildt blik, "Kom" sagde han så igen og rakte sine arme frem mod Ceit.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 18, 2014 1:45 am

Ceit så op da Alias snakkede til ham.. eller..det havde han gjort siden de kom inden for døren, så det var ikke så bemærkelsesværdigt. Andet end han tilbød et kram selvfølgelig. Han rejste sig og gik over og så lidt på ham i lænestolen, mens han grejede hvordan han skulle placere sig og endte med at kravle op og sidde på hans skød. "Mmhm.. skal jeg nok sige til dem.." mumlede han stille.. han var jo nok nød til at fortælle at der idet mindste boede noget i søen, som de helst ikke skulle komme på kant af. Specielt fordi der var så mange børn. De skulle helst ikke ende med at blive lokket af sirener. Han lænede kort sit ansigt ved hans hals og snusede langsomt ind inden han trak sit ansigt tilbage og så kort på rødvinen. Det var ikke fordi han ikke kunne lide det, han drak det bare ikke særlig ofte.. og det lugtede lidt sjovt, for en med sådan en stærk næse. Han trak lidt på smilebåndet og så ham i øjnene "It doesn't come as a surprise.." grinede han så.. naturligvis var Ægir besat af Alias. Det ringede på og Ceit løftede hovedet som en årvågen vagthund. "I'll get it.." sagde han så, eftersom han sad øverst, så kunne han ligeså godt hente det. Han rejste sig hurtigt så Alias ikke havde tid til at ombestemme sig og gik ud og ned af trappen. Han åbnede døren og betalte - han tjente jo selv penge, og han havde ikke været så åndsvag som ikke at tage penge med selv. Det var desuden også ham der skulle spise det, så... jaja. Pizzamanden stirrede lidt på ham, eftersom han ikke havde nogen trøje på, men det generede ikke Ceit særlig meget. Han tog imod pizzaen og gik ovenpå igen og lukkede sig ind. Ceit satte sig ind til Alias igen, dog ikke på hans skød denne gang, og tog et stykke og betragtede ham lidt, inden han rakte bakken frem "Vil du have et stykke?" spurgte han så og smilede til ham, ikke at han regnede med at han gerne ville have et stykke, men.. det kunne da være..
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 18, 2014 4:59 am

Alias nikkede bare "Det må du selv om, jeg tror nu ikke i får nogen problemer med dem.. " sagde han bare roligt, de var.. nogen mærkelige væsner.. han kunne ikke rigtig.. de var lidt som grådige børn alle samme.. desuden så havde de ejer følelse overfor alt.. men forstod ikke at nogen ting kunne de bare ikke få.. og så holdte de sig meget til sig selv, syntes kun at deres race var den eneste rigtige. "Det er lidt min egen skyld.. jeg øh.. jeg ved ikke om jeg har fortalt dig det men, elver blod.. er.. virkelig noget.. specielt.. og øh.. søfolket stammer fra elvere.. så de smager lidt derhen af.. så.." sagde han roligt, og så kunne Ceit nok godt gætte resten, "Det skulle jeg vidst aldrig havde prøvet på" mumlede han stille "De er ikke lige så hjælpeløse som elvere er, de er meget.. drabelige hvis, fremmede kommer for tæt på.." mumlede han bare og løftede hovedet da det ringede på "Okay" mumlede han bare og så lidt efter Ceit.. "Er du også besat af mig så?" sagde han drillende og sendte Ceit et frækt blik, "I bet i could make you.." drillede han og grinede smørret til ham. Han stirrede lidt på pizzaen og sendte ham et par par lange øjne, "Vil du have et par dråber blod skat?" sagde han så bare drillende til svar.. haha.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 18, 2014 11:21 am

Ceit rystede på hovedet. Det håbede han heller ikke. Men Walter førte selvfølgelig heller ikke krig mod alt der kunne gå på to ben, men det var meget godt at informere ham om at der rent faktisk var ting derude man ikke skulle ligge sig ud med... bare.. Keep it low. Han tog en bid af det stykke pizza han havde fået separeret fra resten af den og grinede lidt, mens han rystede på hovedet "Ikke så vidt jeg ved, nej.." grinede han og sank før han rakte tunge af ham. "Yeah right, it would be the other way around, I guarantee it" mumlede han flabet og blinkede til ham og smilede drillende, inden han lænede sig tilbage og balancerede pizzaæsken på sit skød. Alias var ikke den eneste der kunne drille, næh nej! "Nah, I'm good.." mumlede han så da Alias tilbød ham blod, og tog en bid mere af pizzaen så Alias forblev overbevist om at han hellere ville have det end blod. Desuden hvis det skulle være Alias blod, ville han hellere lade helt være, han havde fået nok af heat. Ikke fordi sex med Alias ikke var tilfredsstillende, god no, det var mere... Han var træt af ikke at kunne tænke på andet, men så vidt han vidste var hans tanker ved at klare op, der var kun svage tegn på at han stadig havde det. Han blev færdig forholdsvis hurtigt.. mere sulten end han lige havde troet. Hm.. Han rejste sig og gik ud med resten og puttede det i køleskabet, inden han gik tilbage til stuen.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 18, 2014 11:33 am

Alias smilede bare frækt til ham, "Aha" mumlede han bare, ham besat af Ceit? Njaaa.. okay men så kun en lille smule da.. men han var også ret dejlig.. bestemt når han var nøgen… altså.. han var var jo også dejlig med tøj på.. men den krop der.. det sagde vidst det hele.. mhm! Han så kort på ham og trak på skulderne "Tjaa" brummede han bare "Jeg kan ellers godt lide dig når du er helt crazy.. med mig" grinede han og sendte ham et langt forførende blik. Han så op kort da Ceit smuttede, han rød sin smøg færdig og slukkede den inden han drak noget mere vin.. mhm. Han så op da han kom tilbage igen "Så hvad har du lyst til at lave nu?" spurgte han blidt, "Skal vi ud og svømme eller skal vi blive her?" sagde han så, han ville jo heller ikke presse Ceit til det.. ikke idag i hvert fald.. han havde vidst fået nok drama for en dag.. måske skulle de bare blive her og se en film? "Vi kan også blive her og se en film?" sagde han roligt og kiggede op på Ceit.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 18, 2014 12:04 pm

Ceit stoppede bag Alias lænestol og lænede sine arme lidt på den, og så ned i hans hår mens han lyttede. Han grinede stille og gned sig kort i ansigtet for at.. hm.. komme af med den lidt lyserøde farve i sine kinder. Ja.. tja.. Han trak vejret dybt og lænede sig ned så hans hænder gled ned over hans skuldre og masserede dem en smule. Selv vampyrer blev vel anspændt indimellem. Han tyggede lidt på ideen om at skulle ud og svømme, vs. at se en film. "Jeg synes vi skal tage ud og svømme.." sagde han så "I've already gotten a taste of danger.. so why not?" grinede han og lænede sig ned til ham og kyssede i tindingen "Så kan vi tage herhjem bagefter, og se en film.. jeg skal nok putte med dig heeeele aftenen" mumlede han drillende og nappede ham så i øret. Mmhm.. nej, han måtte hellere lade være, han blev så hurtigt tændt af det der.. med det der mente han Alias. Han slap ham igen og fandt sin t-shirt og trak den på igen så han ikke gik rundt og var nøgen over det hele.. eller.. næsten. Altså. Han lagde nakken lidt bagover og så vurderende op i loftet og rynkede så sine øjenbryn "Du.. Alias, jeg har altså ikke rigtig badebukser med" sagde han så... måske skulle han smutte hjem og hente dem? Det kunne han sådan set godt.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 18, 2014 12:49 pm

Alias smilede lidt og nikkede så "Perfekt.. jeg kender et hyggeligt lille sted vi kan tage hen" mumlede han stille, det var sådan en svømmehal som sports.. mennesker.. brugte.. til at træne og sådan, eller altså bare børn der gik til svømning eller sådan noget. Den var lille og hyggelig, og der kunne de nemt snige sig ind. Han så lidt på ham og nikkede "Lyder hyggeligt" mumlede han så bare og rejste sig roligt for at finde en taske og pakke "De går nok vi kan bare bade i undertøj" sagde han så og smilede "Jeg har ikke noget badetøj" mumlede han så bare og smilede til ham, "Men du må heller tage noget tørt tøj med eller sådan noget" mumlede han og pakkede en taske med håndklæder og en flaske vin, papkrus og en pose med chokolade som han havde købt til dem.. mhmm.. han pakkede også lige.. nogen andre ting.. som han ikke viste Ceit. Han gik tilbage til ham, "Havde du en taske?" mumlede han og kiggede rundt til han fandt den, "Så kan du have tørt tøj med" mumlede han roligt og pakkede hans taske med lidt af Alias tøj.. sådan. "Klar til afgang?" sagde han glad og gik ud i gangen og tog sko og jakke på.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 18, 2014 2:04 pm

Ceit skævede til ham og nikkede så.. Okay. "Okay" sagde han hurtigt og smuttede hen og greb sin taske.. tømte en del af det ud og pakkede så noget tørt tøj sammen inden han hentede sin sweatshirt og trak den på. Han lod Alias pakke noget af sit tøj ned i den også. Han nikkede og smilede til ham, og fulgte med ud i gangen og tog sine sko på og skævede kort ud. Bare de ikke stødte på flere langhårede havmænd.. men de kunne nok ikke tåle klor, mon dog? Han smilede ved tanken og vendte sig mod Alias der var klar og lynede sin sweatshirt. Han skubbede blidt døren op og så var de afsted. Det tog faktisk ikke så frygtelig lang tid siden at komme derud, og da de først var der snusede Ceit lidt rundt, så sig om. At bryde ind var sådan set nemt nok, en enkelt lås... sådan noget kunne Ceit sagtens ordne. En klo og så var der åbent... de kunne ovenikøbet låse igen når de var færdige? Så smart. "Kommer du her tit?" spurgte han så, og så sig omkring da de gik igennem mændenes omklædningsrum. Der duftede af klor, og mennesker.. Hm. Han vendte sig mod Alias og smilede til ham, måske.. med lidt nervøse jitters i kroppen. Han trak vejret nervøst, overfladisk... endte med at holde sig tæt på Alias. Han kunne godt lide at bade... men svømme.. hm. Han sukkede til sidst hvor han endte bag Alias og lænte sit hoved mod hans ryg og forsøgte at køle nervøsiteten... bare en lille smule.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 20, 2014 11:15 am

Alias smilede roligt til ham da de stod foran svømmehallen, der var meget mørkt i nabolaget og der var ikke så meget andent end en skole lidt længerne nede af vejen, en skov og så en parkeringsplads. Heldigt for dem, så var der nok ikke så mange der kiggede, så de kunne nemt slippe afsted med det.. hvem brød også ind i en svømmehal? Der var ikke engang et alarm system bare en låst dør.. som ceit nemt fik åben. Han lukkede den bag dem og undlod at tænde lyset.. både ham selv og Ceit så godt i mørke, så det var der ikke rigtig nogen grund til når det bare var dem to.. desuden var det lidt hyggeligt.. og også lidt uhyggeligt på den måde. "Næh ikke rigtig" mumlede han stille og sendte ham et skævt smil "Desuden er du den første jeg skal lære at svømme" mumlede han drillende imens de gik ned af gangen ind til mændendes omklædningsrum. "Så babe så det tid til at smide noget tøj og få sig vasket" sagde han og sendte ham et smil, "Bare fordi vi bryder ind behøver vi jo ikke være nederen og fylde vandet med baktiere.. lad os få os vasket" sagde han roligt og smed taskerne på en bænk og begyndte at klæde sig af.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 20, 2014 11:41 am

Ceit så sig omkring i mørket og studerede hele scenariet. Han havde ikke været sådan et sted før... Når de havde skulle svømme i de små klasser havde han pjækket, der havde været sjovere ting at lave, sjovere ting at snuse rundt efter og lege med derhjemme. Ikke at børnene i skolen ikke var søde, han havde da menneskelige venner.. Nogen.. i hvertfald. Han nikkede til Alias da han blev budt at klæde om "Nej, det er fair nok" sagde han så og smilede til ham inden han lynede sin sweatshirt ned, og derefter trak sin t-shirt over hovedet og lagde det på bænken og fik sine bukser og sokker af og lagde det sammen med det andet inden han skævede til de brusere der var sat op derinde, og gik hen og rørte let ved røret inden han trykkede på sådan en rund metalknap og frøs pludselig da vandet pludselig væltede nedover ham.. Så det var sådan det virkede. Han vendte sig mod Alias "Look I made it rain.." grinede han og bevægede sine fingre sådan at han sprøjtede et par dråber i hans retning.. om han ramte det anede han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 21, 2014 8:50 am

Alias smilede bare kort til ham og så efter ham da han fjollede omkring under brugseren og sådan, han rystede bare på hovedet af ham.. smed alt sit tøj og vaskede sig hurtigt med sæbe og sådan, han så kort ned af sig selv. "Tjaa.. nu er jeg jo alligevel nøgen" mumlede han bare og så hurtigt på Ceit.. "Men jeg må nok heller lade være med at friste så" mumlede han og hev et par rene underbukser på.. sådan så kunne han vidst ikke være mere clean. Han ventede lidt på Ceit og gik så hen og åbnede døren ind til svømme hallen. "Kommer du babe?" sagde han roligt og hankede lidt op i tasken som han havde fyldt med hygge selvfølgelig og gik så ind og lagde tasken fra sig på en ligge stol.. først til det seriøse, så kunne de hygge bag efter.. der var jo ligesom en rigtig grund til de var her, det var ikke kun fjol.. eller sex.. selv om det kunne være skønt.. men han havde stadig lidt svært ved om han måtte røre ved ham eller aj.. og han var ikke sikker på om han skulle afvise ham hvis ceit lagde op til det.. hmm.. ellers måtte de vel tage en snak om det hvis det kom der til.. right. Han gik hen til stien og kravlede ned i vandet "Det er nok lidt koldt for dig" mumlede han og fandt bunden under sine fødder. "Du kan sagtens bunde her, her er kun 1.50" mumlede han bare og kiggede ned i den anden ende hvor det gik helt ned til 4 meter.. der hvor vipperne var.. der var også 2 meter og 3 meter ude midt på et sted.. men lige her kunne Ceit godt bunde, og det var nok smart nok så han ikke fik i panik eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 21, 2014 9:35 am

Ceit skævede til Alias der trådte ind under bruseren... okay, han skævede ikke, han stirrede åbenlyst, og han mindede også sig selv om det og så hastigt ind i de hvide klinker der var blevet etableret på væggen.. og under ham.. ved nærmere eftertanke var de over det hele. Han stoppede sit baderi og greb så et par rene boksershorts, og duftede kort til sin arm... sæben.. mmhm. Ceit fnøs kort og rystede på hovedet af ham inden han strøg en hånd gennem sit korte hår og gik med ham. Han stoppede dog op og stirrede lidt på bassinet mens Alias bare gik direkte ned i det... Come on Ceit, det er jo bare vand. Bassinet var stort.. og han nikkede langsomt til Alias da han gav ham et par facts om det, inden han gik over og standsede ved kanten og lod sig glide ned på knæ og snusede prøvende. Der lugtede af klor.. naturligvis, bassinet var jo fyldt med det eftersom det rensede. Han stak en finger i det for at få en ide om temperaturen inden han sænkede sig ned i det, med en grimasse da vandet passerede det mest... hm.. ømfindige sted. Ceit var jo en del højere end 1.50, så det her var ikke problematisk. "Hvad så nu?" spurgte han, for nu stod han der jo, men det var jo ikke ligefrem at svømme.. at svømme var det der med at sprælle med benene og armene i en eller anden takt som han ikke helt kunne afkode.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 21, 2014 10:31 am

Alias smilede blidt til Ceit, han kunne godt se han var nervøs.. det strålede jo ud af ham.. åh bette pus da. "Kom her" mumlede han bare og rakte ud efter Ceit og trak ham ind til sig og lagde sine arme om ham. "Hmm først.. skal du vende dig til vandet.." sagde han stille "Og så skal du ikke være bange, for lige meget hvad der sker.. så passer jeg på dig.. så ikke noget med at gå i panik, jeg er her hele tiden og jeg har ikke tænkt mig at lade dig ske noget ondt.. okay?" sagde han blidt og kyssede ham forsigtigt i tændingen. "Tag en dyb indånding" sagde han stille stadig med sine arme omkring Ceit "Og hold vejret" sagde han så.. han ventede og så trak han dem begge to ned under vandet. Under vandet åbnede han øjnene og ventede til Ceit gjorde det samme, så han kunne berolige ham med sit blik.. hvilket gik meget godt.. han skulle ikke være bange for vandet, så lærte han aldrig at svømme. Han lænede sig frem mod ham og trykkede et blidt kys mod hans læber inden han slap ham igen og trak ham med sig op over overfalden "Okay?" sagde han blidt og smilede forsigtigt. "Det kan du jo sagtens finde ud af.. "Okay gør det så igen.. alene denne her gang.. jeg holder øje med dig" sagde han blidt og slap ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 21, 2014 11:20 am

Ceit så sig om da Alias forklarede han skulle vænne sig til vandet og plaskede let med hånden på den ellers ret rolige overflade og sendte ham et lille smil "I'm cool, no worries, just.." begyndte han, men han kom ikke så langt før Alias trak ham ind til sig. Det kunne han ikke helt modstå, han havde vidst et soft spot for hele den der.. berørings ting. Mmhm. Han trykkede sin næse mod Alias kraveben og lod sine arme glide omkring det nederste af hans ryg og lyttede, mens han snusede langsomt ind "Mmhm..." brummede han til svar og nød kysset i tindingen. Det beroligede ham dog så han var mere åben for hvad han foreslog da han gjorde det. Håbede ikke at hans hjerte afslørede hvor meget han ikke helt var vild med ideen. Men han sagde ikke noget, han trak bare vejret ind og pustede det ikke ud igen og fulgte med ned under vandet. Ceit kæmpede lidt med trangen til at trække vejret, istedet pustede han nogen bobler ud, først gennem munden, så gennem næsen, og åbnede så sine øjne en smule. Kloren sved lidt, men ikke nok til at det gjorde ondt, og Ceit så kort rundt på alt det blå, inden han så på Alias og blev lidt overrasket af kysset og smilede så en smule. Han nød dog at komme op til overfladen og tage nogen store mundfulde luft imens. Han så overrasket på ham da han bad ham gøre det alene, og kiggede kort ned... Så kom han med en opgivende lyd "Okay" brummede han så, det var langt mere attraktivt at gå ned med Alias, og også langt mere sikkert. Han regnede i hvertfald ikke med at vampyren pludselig skiftede mening og druknede ham. Så han lod sig glide langsomt.. helt langsomt ned til vandet nåede hans hage.. der tøvede han. Og så gled han resten af vejen ned under vandet. Han holdt vejret.. i hvad han syntedes der var passende af tid, kiggede kort rundt inden han kom op igen, og spruttede kort inden han smilede til Alias.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 21, 2014 11:37 am

Alias smilede beroligende til ham "Jeg er lige her" sagde han bare stille og sendte ham et blidt smil. Han grinede lidt da han kom op og smilede stort "Fedt" sagde han roligt "Så gør du bare lige det ind til du er tryg ved det.. så henter jeg lige noget imens.. men husk jeg holder øje med dig.. så ikke noget med at lave numre" mumlede han og lænede sig frem og kyssede ham hurtigt inden han elegant hoppede op på kanten og bevægede sig rundt om bassinet.. uden rigtig at forsvinde ud af syne. 
"Du er sød lille vandhund" mumlede han imens han fik skubbet to skumgummi madresser sammen, dem man kunne ligge og flyde på ude i vandet, men i stedet lavede han en lille hygge seng og lage et tæppe over og et ved siden af.. hvis nu Ceit kom til at fryse.. det gjorde man tit i en svømmehal.. men han var bare så varm hele tiden.. så han var ikke sikker.. nå ja men nu var det der hvis det var. Han fandt også sin mp3-spiller frem og satte højtaler til, og skruede op for noget roligt afslappende jazz musik med en kvindelig sanger.. mhmm rart. Og så vinene og de tog platisk krus.. neeej Hvor hyggeligt! "Kommer du ikke op og får varmen lidt?" drillede han Ceit, da Ceit stadig lå og svømmede baner.. sød sød sød.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 21, 2014 11:49 am

Ceit så efter ham da han gik ud af vandet "Går du?" sagde han stille, og sendte ham et par øjne der kunne forveksles med en efterladt hundehvalp, men Alias forsvandt ikke helt, så Ceit prøvede sig lidt frem. Og til sidst gik det faktisk ganske decent med det der svømmeri. Det viste sig at han faktisk ikke var helt dårlig til det eftersom han bare lige skulle over skrækken. Da han kom det, så kunne han faktisk også blive under vandet temmelig længe, han havde også rimelig tunge knogler fandt han ud af, så han skulle holde sig igang for ikke at synke til bunds. Det måtte være en varulve ting. Han fnøs da han kom op til overfladen og rystede sit hoved som en våd hund og grinede op til ham "Aldrig!" sagde han drillende, men endte alligevel med til sidst at kravle ud af vandet og op til Alias der havde gjort det ret hyggeligt. Eftersom Alias havde sat sig ned satte Ceit sig på skødet af ham og lænede sig ind for at give ham et kys. Alias lugtede af klor, men det gjorde Ceit vidst også.. og han fik gjort ham halvvåd igen eftersom Ceit var den sidste der kom op fra vandet, men han regnede ikke med at det gjorde alt for meget. "Jeg kan godt lide det" mumlede han så mod hans læber og skævede til vandet og derefter til Alias og smilede til ham "Tak.. fordi du ikke gav op på mig" grinede han og trykkede et lille kys mod hans hage inden han trak sig lidt tilbage så Alias kunne få lidt luft.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeOns Jan 22, 2014 10:24 am

Alias smilede bare kort til ham "Mhmm" mumlede han bare og åbnede vinene imens han ventede på at Ceit ville kravle op af vandet og komme og joine ham. Han så op da Ceit kom kravlende ind over ham og måtte sætte vinene fra sig så han kunne ligge sine fingre mod hans sider "Du er våd" mumlede han stille og gengældte hans kys.. ikke så værst endda! "Det var godt.. det håbede jeg du ville.. så kan vi rigtig tage ud og sejle til sommer" sagde han glad, han kunne godt lide at sejle, og sammen med Ceit ville han nok bare kunne lide det endnu mere.. hvis altså de skulle være sammen så længe.. han var ikke sikker.. for de var ikke rigtig i et forhold.. ikke mere end gode venner der godt kunne lide at have sex.. næh.. der var ikke rigtig nogen der havde nævnt noget om følelser.. og han var ikke sikker på hvad han skulle stille op hvis Ceit havde tænkt sig at nævne det.. argh.. nejd et gad han ikke tænke på. "Mhmm selvfølgelig ikke" mumlede han bare stille og nød hans læber mod sine, og sukkede stille da Ceit trak sig væk.. hm.. øv. "Kom her.. fryser du?" spurgte han så blidt og væltede Ceit ned og ligge på siden ved siden af ham, "Eller tørstig måske?" sagde han stille og rakte ud efter vinene og hældte op i pap krusende til dem begge to.. mhmm hygge!
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeTors Jan 23, 2014 9:38 am

"Miss me already?" grinede han og lod sig tumle ned ved siden af Alias. Han skævede lidt til ham og rystede på hovedet "Nejnej, I'm good.." mumlede han og løftede sin hånd og lagde den blidt om hans overarm så han selv kunne mærke at han var ligeså varm som han plejede. Ceit slap hans arm og lænede sig over til ham og sank sine tænder ned over kanten på papkruset og løftede det på den måde over til sig selv inden han fik skubbet sig op på sin albue. "Skål" mumlede han mod pappet og fik fat om kruset og slap det før han kort betragtede tandmærkerne i kanten. Han smilede kort til ham inden han tog en tår af rødvinen, han havde ikke nogen forstand på rødvin, men det smagte godt. Hansatte sin kop fra sig igen og smilede til ham inden han skubbede ham blidt ned og ligge og tog hans kop fra ham og kravlede op på maven af ham. "Halløj" grinede han og lænede sig ned og trykkede sine læber mod hans igen.. mmhm. Det måtte han vidst godt.. Alias havde i alt fald ikke virket som om han havde lyst til at skubbe ham væk da han havde kysset ham før. Vampyren smagte lidt af vin.. men han var begyndt at dufte af sig selv og lagde sine hænder ned langs hans hals så han kunne læne sig helt ned til ham. Mmhm!
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 27, 2014 11:19 pm

Alias sukkede stille "Hmm.. fryser du nogensinde?" mumlede han så bare stille og overvejede hvordan Ceit ville regerede på det hvis Alias smed ham ud i sneen? Hmm. Han ville måske fryse? Eller så ville sneen bare smelte? "Det må jeg nok heller teste en dag.. jeg tvivler lidt.." grinede han og sendte ham et drillende smil, sne var sjovt.. eller det kunne være sjovt.. men ikke noget med at stå på ski og brække ben og arme.. måske kunne han give ham en kælketur.. aj det var måske for bøsset.. haha! Han kunne altid bygge en snemand til ham hvis det skulle være.. mhmm. "Skål" mumlede han bare stille og sendte Ceit et kærligt smil. Han lagde sig ned på ryggen igen men støttede dog på albuerne. "Hej" grinede han stille da Ceit kravlede op på hans mave.. hmm.. kært. "Hvad har du gang i?" brummede han stille og gengældte halvt hans kys og trak sig lidt væk, "Du er svær at blive klog på.. jeg troede ikke du gad lege med mig mere?" sagde han stille og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 28, 2014 7:49 am

Ceit fornemmede at Alias trak sig væk og gav en lidt ubekymret, men utilfreds lyd fra sig og lagde hovedet på skrå "Jeg.. kysser dig?" sagde han og lagde hovedet på skrå til den anden side og smilede til ham. Han lod ham dog trække sig væk, for han havde heller ikke tænkt sig at tvinge ham til det.. "Hm? Jamen.." begyndte han og så lidt forvirret på ham "Jeg vil altid gerne!.. Lege.. altså jeg.. Eller.. altså.. jeg vil godt.. lege" hakkede han sig igennem, og modstod trangen til at himle med øjnene af sig selv for den dårlige præstation. "Hvad jeg mener er.. jeg vil godt lege med dig" sagde han så stille og så kort ned på det af Alias mave han kunne se, og strøg sine fingre nedover den kolde hud. Han blev dog siddende, for han kunne godt lide det, og hvis Alias ikke gad have det kunne han jo bare sige til ham han skulle gå ned. "For at vende tilbage til dit spørgsmål, så jo.. jeg fryser nogen gange" sagde han og smilede kort til ham, og tyggede kort på sin læbe mens han prøvede at huske på et specifikt tidspunkt. "Jeg faldt engang gennem isen, de fik mig op igen før der skete noget, men det var koldt!" grinede han så, og betragtede Alias kanelfarvede øjne.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 28, 2014 9:15 am

Alias sendte ham et beroligende smil.. hmm han havde vidste brug for det, eller så havde han måske bare brug for at slappe lidt af.. han virkede meget oppe at køre, men det var der selvfølgelig også en grund til.. han havde jo lært at svømme, så han måtte være pænt stolt.. og/eller glad lige nu. "Aha?" sagde han roligt og kiggede ham direkte ind i øjnene, Ceit behøvede ikke være genert foran Alias.. det burde han snart forstå.. hm. "Det var ikke det du viste mig tideligere" sagde han roligt "Jeg kan ikke lide at blive afvist" sagde han så roligt og slap til sidst øjenkontakten med Ceit.. han lod ham dog ligge, det var fint nok, men han ville stadig gerne få ham til at forstå.. at her var det Alias.. der styrede tingende, og Ceit kunne ikke få lov til at bestemme, sådan var det bare.. enten så ville han havde Alias hele tide, eller så ville han ikke have ham.. der var kun to valg muligheder.. det var Alias der måtte vælge midt imellem hvornår end han havde lyst.. men sådan var han bare, og hvis Ceit ikke kunne finde sig i det, så skulle de bare ikke.. mere.. hm. "Nå" sagde han roligt og kiggede lidt på ham og sendte ham et roligt smil "Det lyder også koldt.. " mumlede han stille og smilede kort "Jeg gad godt prøve at fryse.." mumlede han så stille nok lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 28, 2014 10:11 am

Ceit så ham i øjnene, men.. men.. argh! Det var jo slet ikke sådan det havde været! Havde Alias ikke været til stede i lokalet? Havde han ikke set hvor heat ramt han.. nej okay, lige meget, det her kunne sagtens forklares! Han sukkede stille og slog blikket ned på hans mave igen og tegnede nogen kruseduller "Undskyld, det var ikke meningen det skulle komme sådan ud.." mumlede han "Jeg mente det ikke" sagde han stille og så lidt på hans ansigt igen og bed sig i læben. "I didn't mean it like that.." hviskede han og satte sig så ned ved siden af ham, det føltedes ikke helt rigtig at sidde på ham når de havde.. misforstået hinanden. Han løftede det der papkrus og tog en tår af rødvinen inden han skævede til vandet. Ceit hævede et øjenbryn, og så lidt forskende på Alias "Slet ikke? Men du kan godt registrere.. varme og kulde ikke? For du ved jo godt jeg er varm når jeg rører ved dig" sagde han så stille og lyttede til den der lyd af vand.. han havde virkelig ikke forventet at lære at svømme det virkede.. skørt. Helt utroligt faktisk.. han havde ikke forestillet sig at det nogensinde ville ske. Han ville nok ikke bryde sig om at svømme alene i starten.. men det kom vel på et tidspunkt også, ikke?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Broken or just bend? - Alias - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Broken or just bend? - Alias   Broken or just bend? - Alias - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Broken or just bend? - Alias
Tilbage til toppen 
Side 11 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» På vej hjem en kold aften. //Alias//
» skovens skønhed - Alias
» Hush little baby~ Alias
» Natten -Alias Privat-
» Dont panic. - Alias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: