Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 forsyninger - Logen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:32 am

Hun nikkede og kiggede nysgerrigt på madderne, "hm ..." sagde hun tænktsomt, og forstærkede sin lugtesans, så hun kunne få et bedre indblik i, hvordan maden ville smage, så tog hun en med leverpostej, "jeg tror jeg prøver sådan en her".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:33 am

"Tag for dig" sagde Logen med et smil og satte killingen ned. Lucky kravlede ind under sofaen. "Så.. laver du stadig magi?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:34 am

Hun nikkede og tog en bid af maden, "ja" sagde hun, "men ikke så mange lysende fugle mere, nu er det mere praktiske ting". For at understrege det, begyndte hun at lugte kraftigt af roser.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:35 am

Logen lagde godt mærke til duften og så lidt forvirret på hende "så.. ingen lysende fugle mere?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:38 am

Hun fik tygget af munden, "jeg an stadig lave dem, en det meste jeg har lavet siden har mest praktiske anvendelsesmuligheder" sagde hun med et grin, og med en kompliceret bevægelse af den ene hånd kom en lille lysende rød fugl frem, "så, hvad med dig ... er magi stadig ikke noget du gør dig i, eller har du fået det lært?".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:41 am

Logen så på hendes fugl med et saligt smil, for den bragt utroligt mange minder frem. "Jo jeg har faktisk fået lært mig noget" sagde han og kunne ikke lade være med et lyde lidt stolt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:42 am

Hun smilede, "hvad kan du?" spurgte hun nysgerrigt, mens fuglen begyndte at flyve rundt i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:42 am

Logen fulgte fuglen med øjnene, og forvandlede sig så selv til en lille fugl og fløj op ved siden af den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:44 am

"wow" sagde hun imponeret og fulgte ham med øjnene, "det er ret sejt" sagde hun og rejste sig op, for bedre at kunne se ham, "sikke en fin fugl ..." fortsatte hun og kiggede beundrende på fuglen.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:44 am

Logen sang lidt og fløj ned og landede på hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:47 am

Hun smilede til fuglen, "det der er ret imponerende" sagde hun, mens hun drejede hovedet så meget som muligt, for at kunne se fuglen.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:49 am

Han fløj foran hendes ansigt og landede på hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:50 am

Hun løftede hånden op i øjenhøjde og kiggede beundrende på den lille fugl, "hvor længe kan du så holde den form?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:53 am

Logen lagde hovedet på skrå.. så fløj han op af hendes hånd og landede på gulvet.. forvandlede sig til menneske. "Faktisk et pænt stykke tid" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:54 am

"wow" sagde hun igen og grinede, "det er virkelig sejt".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:56 am

"Tak... jeg har lært mig tre dyr.. kat, fugl og tiger" sagde han og smilede "tilgengæld kan jeg så ikke så meget andet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:57 am

"det er da også rigeligt" sagde hun imponeret, "tre dyr ..." hun overvejede det lidt, "og så forskellige dyr, det lyder virkelig fantastisk".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:58 am

"Tak" sagde Logen og smilede til hende "kan du andre ting?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 10:01 am

"jeg kan komunikere med dyr, skifte min lugt og forbedre mine sanser" sagde hun, "så ikke noget der er helt lige så imponerende som det du kan" tilføjede hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 10:02 am

"Kommunikere med dyr?" sagde han overrasket "det er da imponerende! Kan du tale med Lucky?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 10:05 am

"det burde jeg kunne" sagde hun og stod et øjeblik og samlede sin magi for at finde det rigtige sprog, så kaldte hun på katten.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 10:13 am

Lucky stak nysgerrigt hovedet ud under sofaen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 10:21 am

Hun satte sig på knæ og begyndte at lave katte lyde, og kiggede Lucky ind i øjnene, for at kommunikere til ham, hvad hun gerne ville have. Hun bad Lucky om at angribe Logens fod.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 10:24 am

"Hvorfor?" spurgte Lucky, men vendte sig imod Logens fod..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 10:39 am

"for at lege" forklarede hun den, "så angriber jeg den anden fod".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





forsyninger - Logen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
forsyninger - Logen
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Skoven - Logen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: