Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 forsyninger - Logen

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 7:19 am

sted: foran Logens lejlighed
tid: 13:09
vejr: overskyet og varmt

Katinga kiggede på det lille nummer ude på lejligheden, så kiggede hun på det lille nummer på hendes papir lap, det var det samme nummer. Hun havde været en del besvær igennem, for at få fat i det. Først havde hun skulle finde en telefon, så skulle hun ringe til nummeret i bladet, så skulle hun overbevise dem om at hun virkelig var en af hans venner. Det havde været besværgeligt, men hun havde nu en adresse. Det var rent held hun overhovedet havde fundet ham, hu var kommet til byen og var taget over til der, hvor hendes fars ven boede, men det viste sig at han var afgået en gang i løbet af det tidligere år. Først havde hun haft lyst til at give op og bare tage tilbage, og hun var da også taget ud til togstationen, for at vente på et tog, der kunne tage hende så langt som hendes småpenge rakte til. Mens hun sad og ventede, bladre hun gennem et blad der lå på jorden, og en af billederne havde fanget hendes opmærksomhed. Og nu stod hun her.
Hun ringede på døren og håbede at Logen kunne huske hende.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 7:24 am

Logan lå på sofaen med sin kylling, Lucky, på maven og en flad, halvdrukket dåse sodavand i hånden. Han nussede killingen bag øret og så lidt overrasket op da der var nogen ved døren. Det var ikke særligt ofte at han fik gæster. ”Et øjeblik” råbte han og fik sat sodavanden fra sig og killingen trillede ned af hans bryst og landede på sofapuden. Han gik over og åbnede op.

”Hej? Kan jeg hjælpe dig?” spurgte han og så på den unge pige ude foran døren. Han var iført en hvid tank top og et par slidte cowboy bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 7:27 am

Katinga havde en hvid t-shirt på og et par slidte shorts. "Hey" sagde hun og smilede til ham, "er du Logen?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 7:33 am

”Ja jeg er Logen” svarede han og smilede til spørgende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 7:27 am

Ok" hun smilede stort til ham, "det er ikke sikkert at du kan huske mig, men vi mødtes for nogle år siden ude i skoven, mit navn er Katinga"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 7:29 am

"Katinga?" gentog Logen og selvom navnet sagde ham et eller andet havde han vidst ikke mødt nogen med det navn for nyligt. Han rynkede brynene og tænkte længe... "vent" sagde han så og et glimt af genkendelse kunne ses i hans øjne "Katinga? Vel ikke den lille Katinga jeg legede med i skoven? Da vi var hvad.. 8?" sagde han og huskede tilbage på den magiske eftermiddag i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 7:33 am

Hun nikkede og grinte svagt, "jep" sagde hun, "det er mig"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 7:51 am

"Virkelig?" sagde Logen bare meget overrasket "hvad bringer dig her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:00 am

"øh jo" sagde hun og tøvede lidt, "... jeg mangler et sted at overnatte i et par dage" sagde hun og kløede sig i håret, "... jeg skulle have mødtes med en af min fars venner ... men jeg kunne ikke få fat på ham"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:02 am

"Oh?" Logen så overrasket på hende "så.. du spørger om du kan overnatte her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:04 am

Hun nikkede, "ja, undskyld jeg sådan bare kommer" sagde hun lidt beklemt over situationen, "men jeg kender ikke andre her i byen .. og det er bare i et par dag" hun smilede prøvende.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:06 am

Logen nikkede lidt "jamen det kan du vel godt" sagde han tøvende "altså det er en ret lille lejlighed.. jeg har ingen gæsteværelse så du må sove på sofaen.. og jeg har en kat" sagde han og trådte til siden så hun kunne komme ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:08 am

"mange tak!" udbrød hun glad, "det er helt fint" sagde hun med et smil, "bare der er et tag" sagde hun med et grin, "og jeg elsker dyr"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:10 am

"Ja det husker jeg" sagde Logen og smilede, han havde stadig svært ved helt at forstå det var hende. "Så.. bor du stadig i skoven med en flok ulve?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:16 am

Hun nikkede og grinede svagt, "jep, det gør jeg. Jeg er bare inde i byen for at skaffe nogle forsyninger, du ved stof og tændstikker og sådan" forklarede hun, "jeg ser du er blevet model?" sagde hun spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:17 am

"Oh.. ja, det er bare for at skrabe lidt penge sammen så jeg kan betale for gymnasiet" sagde han "du kan bare sætte dig i sofaen.. er ud tørstig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:18 am

Hun smilede svagt og satte sig, "jo tak" sagde hun, "så du er i gang med gymnasie nu?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:23 am

"Ja det er jeg" svarede han og gik ud i køkkenet "hvad vil du have at drikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:25 am

"bare vand tak" sagde hun, "hvordan er det?" spurgte hun nysgerrigt "du klare iøvrigt di model-job ret godt" tilføjede hun bagefter med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:26 am

Logen kom tilbage med et glas vand til Katinga og en øl til sig selv. Han satte sig i sofaen ved siden af hende "synes du?" spurgte han og smilede smigret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:28 am

Hun nikkede, "jep" sagde hun med et grin, "når, hvordan er gymnasie så?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:30 am

"Jeg synes det er hårdt" sagde Logen og smilede skævt "der er mange lektier og samtidig med arbejdet er der ikke så meget plads til fritid.. men det går nok. Hvordan går det med dig? Hvad går du rundt og laver?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:31 am

"oh, ikke noget særligt" sagde hun og smilede, "det sædvanlige, prøver at overleve i en ulveflok"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:33 am

"Og det er sikkert? De kunne ikke finde på at spise dig?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:38 am

Hun lo og rystede på hovedet, "nope, højest et venskabeligt bid"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





forsyninger - Logen Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
forsyninger - Logen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Skoven - Logen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: