Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 forsyninger - Logen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:40 am

"Det var godt at høre.. hvordan har din far det? Er han.. stadig en varulv?" Logen grinede lidt, det var underligt at tænke tilbage på den magiske dag i skoven. Han havde aldrig hørt om magi f'r han mødte Katinga og det havde været en meget særlig oplevelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:43 am

Hun nikkede, "jep" sagde hun og sukkede svagt, "og han bliver mere og mere ulv, og mindre og mindre menneske" sagde hun en anelse bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:44 am

"Ah.. er det en slem ting?" Logen så undersøgende på hende "du føler dig måske lidt udenfor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:45 am

Hun trak på skuldrene, "nej ... det er ikke det" sagde hun med et svagt grin, "jeg ved det ikke ... måske betyder det ikke noget" sagde hun og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:46 am

Logen nikkede lidt "det er så underligt at se dig igen" sagde han og smilede "jeg er helt overrasket over du fandt mig.. hvordan fandt du mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:47 am

Hun nikkede, "ja ... det er lidt mærkeligt" sagde hun, så grinte hun, "jeg så dit billede i et blad, og så genkendte jeg navnet. Jeg var faktisk på vej hjem igen, da jeg fandt det"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:51 am

"Oh" sagde Logen overrasket "jamen glad for at kunne hjælpe"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:52 am

Hun smilede til ham, "det er jeg også" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:57 am

"Så.. hvad kan du lide at spise? Så vil jeg købe noget ind til i aften" sagde han og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:58 am

"hm ..." hun tænkte lidt, "jeg elsker pasta" sagde hun med et grin. Hun havde været i byen en gang før, og havde fået en pastaret en af dagene.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:00 am

"Det tror jeg faktisk jeg har" sagde Logen og rejste sig op "hvad kan du lide på?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:02 am

Hun trak på skuldrene, "jeg er ligeglad" sagde hun med et smil, hun havde ikke lyst til at indrømme, at hun ikke vidste, hvad man normalt kom på.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:03 am

"Jeg går ud fra du spiser kød? Jeg kan lave noget kødsovs?" foreslog han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:04 am

Hun nikkede, "det lyder godt" sagde hun, ikke helt sikker på, hvad kødsovs var.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:05 am

Logen nikkede og kiggede på klokken. "ok, så laver jeg det.. vil du have noget frokorst, eller har du spist?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:06 am

"jo tak, hvis det ikke er for meget besvær" sagde hun, "jeg har ikke fået noget siden i morges".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:09 am

"Nej selvfølgelig ikke.." sagde han og rejste sig "jeg ser lige hvad vi har"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:17 am

"mange tak" sagde hun og smilte til ham, "jeg er virkelig taknemelig for at jeg må være her"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:19 am

"Det var så lidt" sagde Logen og rejste sig. Han rejste sig og gik ud i køkkenet.

Et farligt vilddyr listede sig langsomt ind på Katinga fra skyggerne.. langs sofaryggen, med lange klør holdt den sig fast og så! Bang! Med et farligt hvæs sprang den på hende og Lucky landede oppe i hendes hår!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:21 am

Katinga fik et chok, da den lille killing landede i hendes hår, men så så hun hvad det var og grinte, "hey" sagde hun og løftede den ned fra sit hovede. Hun ændrede svagt på sin lugt, så lugten af ulv blev mindre, og hun kom til at lugte mere af det hus hun var i, for ikke at skræmme katten. "Sikke en fin lille en du er" sagde hun og kløede den bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:23 am

Lucky spandt og forsøgte at kravle op af hendes arm.

Logen så lidt på de forskellige ting i køkkenet og ente med at smøre en tallerken fyldt med forskellige slags sandwich af hvad han nu havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:24 am

Hun grinte svagt og lod den klatre op ad armen på hende, "så hvor skal du hen?" spurgte hun og hævede det ene øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:26 am

Lucky havde igen sit jagtansigt og fortsatte op til hendes skulder, hvor han havde udset sig en farlig hårtot som værdig modstander!

Logen kom ind i stuen "jeg vidste ikke hvad du kunne lide, så har smurt lidt forskelligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:28 am

Hun grinte af den lille killing, og smilede til Logen, "tak, jeg er ikke så kræsen, så der skal nok være noget jeg kan lide" sagde hun, mens hun prøvede at undgå og blive ramt for meget af killingens kløer.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:30 am

Logen satte fadet på bordet og snuppede Lucky "så, opfør sig ordenligt" sagde han og nussede killingen på maven "han er bare nysgerrig.. ok der er peanutbutter, spejepølse, ost, skinke, leverposteg og syltetøj" sagde han og pegede på de forskellige slags imens han fortalte
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





forsyninger - Logen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
forsyninger - Logen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Skoven - Logen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: