Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 forsyninger - Logen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitimeOns Jun 05, 2013 7:15 am

Hun trak på skuldrene, "pas ... så langt har jeg ikke tænkt endnu, måske tager jeg ind til byen og finder en sød fyr, som jeg kidnapper" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitimeOns Jun 05, 2013 7:29 am

Logen grinede lidt og nikkede "god plan, sig til hvis du skal bruge hjælp.. der er mange søde fyre i modelbranchen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitimeOns Jun 05, 2013 7:29 am

Hun grinte og nikkede, "det skal jeg nok" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitimeOns Jun 05, 2013 7:30 am

Logen grinede og snuppede en sandwich
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitimeOns Jun 05, 2013 7:33 am

"du må nok også hellere passe på" sagde hun med et grin, "det kan være jeg vælger at kidnappe dig"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitimeOns Jun 05, 2013 7:36 am

"Jeg ville nok overleve" sagde Logen og smilede svagt til hende "jeg kunne klare skovlivet.. jeg kan blive til en tiger og alt muligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitimeOns Jun 05, 2013 7:38 am

Hun grinte, "virkelig? tror du ikke du ville savne byen?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitimeOns Jun 05, 2013 7:39 am

"Det ville jeg nok" han trak på skuldrene "men jeg elsker nu at hænge ud i skoven"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitimeOns Jun 05, 2013 7:44 am

"Så burde du komme på besøg" sagde hun med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 9:52 am

"Det tror jeg at jeg vil gøre" sagde Logen og smilede lidt "hvor dybt inde i skoven bor du? Jeg hænger nogle gange ud ved søen, men sjældent dybere"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 11:08 am

"uh ... dybere end det" sagde hun med et grin, "men jeg kan da godt møde dig ved søen, hvis du har lyst".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitimeSøn Jul 07, 2013 9:51 pm

"Ah ok" sagde Logen og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





forsyninger - Logen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: forsyninger - Logen   forsyninger - Logen - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
forsyninger - Logen
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Skoven - Logen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: