Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 første elev er en god ven (Anna Rose)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 8:15 am

Anna Rose tog fat I Neals arme, hiv dem halvt gennem sit skjold så de sad fast "Gider du stoppe med at prøve at skade dig selv, gør det en gang til og jeg går!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 8:26 am

Neal så på Anna Rose og faldt gradene om ''jeg vil have dig tilbage den glade pige, som altid bekymre sig om hvordan alle havde det og hvis jeg skal flå mit øje ud, så vil jeg ikke tøve et sekundt''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 8:29 am

Anna Rose så overaskene på Neal, lagde kraftfeltet ned og satte sig på hug, tog hendes hænder og healede stille hendes finger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 9:33 am

''jeg troede at jeg var din ven, men du vil ikke lade mig høre hvad der er galt, jeg kan komme til dig med mine problemer, men du vil ikke lade mig hjælpe dig med at bære dine byrter'' gred hun
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 9:35 am

"..." Anna Rose healede stille hendes hånd "Min kæreste blev myrdet for et par dage siden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 10:15 am

''hvorfor ville du ikke lade mig hjælpe dig, det er en del af at være en ven, jeg vil hjælpe dig, jeg vil bære dine byrder''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 8:15 pm

Anna Rose så op på hende "JEg har... ikke rigtig haft nogen venner før Neal, jeg ved ikke hvordan det forgår.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 6:34 pm

Neal prøvede at tøre sine tåre væk, men det var svært ''jeg er din ven og du kan sige alt til mig''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 08, 2013 2:49 am

Anna Rose så på Neal og smilte lidt "Tak... det rart at høre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 10, 2013 9:23 pm

''ok fortæl mig alt hvad der skete, jeg er vil det vil lætte dit hjerte'' sagde Neal en smugle nervøst, for dette var ikke noget naturligt for en dæmon som hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 10, 2013 9:47 pm

"...." Anna Rose så ned "Min... kæreste skulle på en opgave sent om aften... det var noget han skulle tit så vær ikke så bekymret da han ikke kom hjem igen, normalt kom han først hjem igen når solen kom op eller når jeg var gået på arbejde" hun så stille ned og sukkede "Da jeg så hørte døren blev låst op... troet jeg det var ham og løb ud for at hilse på ham.... men det var ikke ham... det var politiet..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 11, 2013 8:41 am

''var de efter dig igen'' spurte Neal lidt forviret
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 11, 2013 9:43 am

Anna Rose rystede på hovedt "De vidste ikke engang hvem jeg var... de var der fordi de troet lejligheden var tom.... da de fandt mig og fandt ud af hvem jeg var og hvorfor jeg var der fortælte de mig hvorfor de var der..." Hun så ned "De var der for at tage alle min kærestes ting... han var blevet fundet død..." hun rystede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 10, 2013 9:25 am

''jeg ved ikke hvad han lavede, men var det et farligt arbejde han havde, og hvordan døde han'' Neal vidste godt at det lød en smugle uføglsomt, men hun har ikke særlig god til dette her
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 10, 2013 9:39 am

"... han arbejde var farligt men det var ikke det der dræbte ham..." Hun så Neal i øjne med et koldt blik "Et fælles ven af ham og mig... en fyr jeg stolede på... slog ham ihjel"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 03, 2013 10:55 am

Neal fik en pludselig løst til at slå den fyr som havde gjordt hendes veninde ked af det, men hn var samtidig bange for at den blodtørst, som hendes andsigt vidste tydelig, vile skramme Anna Rose
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 03, 2013 8:13 pm

Anna Rose så på Neal og smilte stille, klappede hendes skulder "Der ingen hævn at tage"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 03, 2013 8:59 pm

''det virke for mig som den mest logiske løsning, at tilgive står ikke i de fleste dæmoners ordforråd'' sagde Neal, mens hun prøvede at holde sig i ro
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 03, 2013 9:00 pm

Anna Rose så Neal i øjne "De fandt ham død lved siden af Jayden, de slog hindanen ihjel"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 03, 2013 9:02 pm

det fik Neal til at køle en smugle ned (en smugle) ''ved du grunden til deres død''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 03, 2013 9:09 pm

"Det tro jeg" sagde Anna Rose stille "ikke så langt væk lå der et brav.... det var om en pige der slog op med vennen eller et eller andet...." Anna Rose rystede stille "Det var krøllet sammen, så det var tydeligt blevet smidt.... Politiet tro det det der kunne havde started slåskampen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 03, 2013 9:22 pm

et lys slog pludselig op i Neal, hun vidste hvem Jeaden var ''jeg tror at jeg har mødt din kæreste før, han er en dæmon med is- og mørke-magi, men hvem kunne få ham ned med nakken,jeg vandt kun over ham begrundet at min magi overraskede ham'' hun undlod med vilje at omtale hvordan hun lagde and på ham
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 03, 2013 9:33 pm

Anna Rose så stille på Neal og så så ned "han fik et sværd gennem hjertet..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 03, 2013 9:38 pm

'hvem går med sværd nu om dage' tænkte Neal men sagde så ''jeg vil ikke lade dig være ked af det, jeg vil beskytte dig, og gøre dig glad, jeg vil ikke slås mere, for din skyld''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 03, 2013 9:44 pm

"... jeg har ikke brug for en der beskytter mig" sagde hun stille og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
første elev er en god ven (Anna Rose)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» av...//anna rose/7
» is - anna rose
» Welcome Anna Rose
» Kommer du mon? - Anna Rose
» En lille sol - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: