Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 av...//anna rose/7

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 12:47 am

det var en stille aften på hospitalet da der kom en vogn med en fatisk lav pige i en rød bluse og en rød nederden hun havde mange rifter både på huden og på tøjet og hun havdet fået en midertidlig bandage på hovedet med is man bandagen var alldere blevet helt blod rød hun blev kørt ned på annas afdelning
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 1:51 am

Anna Rose havde fået besked om hun ville få en pige ind idag og avde gjordt et værelse klar til hende, hun stod i sit arbejdes tøj og gjorder nogen ting klar.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 7:03 am

De kom ind med Onixa og stilte hende inde på Værelset "så er hun din" sagde en af lægerne og forhold rummet
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 7:22 am

Anna Rose satte Onixa ind på sengen og begyndte at fjerne hendes bandager for at ranse sårene "Hej der, hvordan har du det"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 6:50 pm

"ooooooooooonnnnnnnddddddddtttttt" piv hun og lukkede øjene da Anna begyndte at fjerne hendes bandager
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 8:18 pm

"Awww, det tag vi os af lige om lidt, jeg skal se hvor slemt det er først okay" hun tik fat i en sprøjte med smerte stillene klar da det var tydligt hun nok fik brug for det "Hvad har du lavet siden det blevet så slemt?" pigen var ikke i nogen real fare så hun kunne sagtens tale, det vigtge var at pige slappede af, kom af med smerten og blødningen kom helt under kontrold
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeLør Apr 13, 2013 11:10 am

"øhmm der var den her sti..men så, så jeg den her pæne sommerfugl og så det næste jeg husker er jeg falder ned af srankt og ind i en torne busk og nogen hjælp mig ud og så endte jeg her" sagde hun og prøvede at rokke lidt frem og tilbage
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeLør Apr 13, 2013 10:26 pm

Anna Rose nikkede og så på skaderne tog indspøjningen og tjekkede den "Det lyder slemt, jeg giver dig noget beroligene så det ikke gør så ondt okay? Hvis du så kan hive op i dit ærme og give mig din hånd skal jeg nok sørger for smerterne går væk"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:12 am

"ikke med nåle og spørjte vil?" spurte Onixa nervøst og hiv stile æret op lukkede øjene og bed tænderne i da det gjorder ondt
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:20 am

Anna Rose fik stykket hende, sendte det ind og tog nålen ud "Se ikke så slemt, lad mig bare like ordne blødningerne" sagde Anna Rose og rpøvet at heale hende
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:38 am

"heale?" spurte onixa og først nu åbnede øjene efter at ha set nålen "det virker ikke på mig?" spurte hun og så på anna
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:39 am

Anna Rose stirret på hendes sår og så hendes hænder, så på hende "Hv-hvorfor virker min magi ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:48 am

"det er ikke din magi som ikke virker" sagde Onixa og prøvede at vippe lidt frem og tilbage men da det gjorder ondt stoppede hun hurtigt igen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:49 am

"Hvad mender du?" hun skælvede lidt og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 7:27 pm

"jeg er imunnen over for magi jeg er en vulp" sagde Onixa og så på anna og smillede og lod sine øre og sin hale komme frem
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 10:51 pm

Anna Rose stirret på hendel hale og øre "en.... vulp?" Hun tog en mappe op og bladrede i den "jeg... jeg har aldrig hørt om en vulp... men du smuk" sagde hun og så på hende med et blidt smil "imun over for magi, det okay " sagde hun stille tog nogen flere ting fram
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 11:03 pm

"min far sagde hvis også noget om vi er en ret ny race" sagde onixa tænkene og så meget tænkene ud men det forsvandt hurtigt "taaaaak men dit hår er så meget pænnere~~~~" sagde Onixa og så på Annas hår
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 11:05 pm

Anna Rose rødmede svagt opg smilte "tak" sagde hun, gjorder sikker på det smerte stillene var kommet ind og begyndte at ranse hendes sår.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 12:33 am

"det kommer til at gøre ondt i morgen gør det ikke?" hviskede hun med lukkede øjene da hun ikke ville se det
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 1:05 am

"Måske en smugle øm, men jeg skal nok fikse dig op" hun smilte sødt og fik ranset såårene og langdt nye banadger på.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 6:56 pm

"hmm ok~~~" sagde Onixa og så på anna " har du enelig farvet dit hår?" spurte hun og stirrede på Annas hår
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 7:01 pm

"Nej, jeg blev føldt med rødt hår men det skifter mellem rød og lyserød" sagde hun, tog nålog tråd frem, begyndte at sy de slemme sår.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 7:12 pm

Onixa lukkede øjene og piv lidt
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 7:15 pm

"Såh såh, jeg færdig lige om lidt" sagde hun og fik hurtigt syet hende sammen "Sådan, nu kan du godt åbne øjne" sagde hun og gemte alle nålene væk.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 7:17 pm

Onixa åbnede forsigtigt øjene og aerede sin egen hale stille for at slappe lidt af
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





av...//anna rose/7 Empty
IndlægEmne: Sv: av...//anna rose/7   av...//anna rose/7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
av...//anna rose/7
Tilbage til toppen 
Side 1 af 13Gå til side : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» is - anna rose
» Welcome Anna Rose
» Hjemme - Anna Rose
» stille nat (Anna Rose)
» Arbejde - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: