Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 første elev er en god ven (Anna Rose)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 1:00 am

sted: Neals kampskole (ikke åbnet endnu)
omgivelser: inden i den tidliger fabriksbykning, som nu er en kampskole, med trænings udstyr og gulv, som er behalig at have bare tær på, men stadig stå godt fast på
tid: det er lørdag eftermidag klokken 13:45
påklædning:som på billedet, med hendes sedvanelige kamp-tøj

da Neal fik opringningen fra hendes gode ven Anna Rose, om at hun gerne ville lære at slåds, var hun først ogvrrasket, men så begyndte hun at glæde sig for nu kunne hun hjælpe sin gode ven
hun sad glad uden for sin skole og væntede på sin gode ven
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 1:02 am

Anna Rose gik stille ned af gaden mod Neals nye kampskole, hun havde røde shorts på og en sort t-shirt.
Hendes blik var mærkeligt tomt og hun gik meget langsomt, alt gav bare ikke mening for hende lige nu.
Grunden til hun var kommet her var fordi hun ville lære mere og dukke ned i alt hvad hun kunne lære sig selv for at glemme alt det andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 4:09 am

Da Neal så sin gode ven sorang hun op af glæde og gav hende et kram, det var først bagefter hun opdagede at Anna Rose langtfra var glad "jeg er nesten bange for at spørge om hvad der er galt, men det er min pligt som din ven"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 4:01 pm

Anna Rose så lidt tomt på hende og kom så med et halv smil "...det.. ikke så vigtigt lige nu.." hun så på bygningen "Du har virkelig fået stedet op og køre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 5:26 pm

''jeg kan se at der r noget galt, der er ikke den gnist i dine øjene, som pleger at være der'' sagde Neal omsorgsfuld ''du hjalp mig da jeg var nede, nu er det min tur til at gængælde tjæneseten, og jeg godtager ikke nej som et svar, jeg er din ven, jeg vil brøve at forstå det''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 5:28 pm

"Du kan bedst hjælpe mig med at gøre hvad jeg spurgte dig om, jeg vil gerne lære kampsport" Hun så væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeLør Maj 04, 2013 11:53 am

''når selv en demon føler empati, så er der virkelig noget galt og det vil at sige det til en god ven, men hvis du virkelig vil, så kan vi gå i gang'' sagde Neal
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeLør Maj 04, 2013 8:27 pm

"Det vil jeg gerne" sagde Anna Rose og smilte stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 4:58 am

''ok, lad os starte med det vigtiste nemelig forsvar, spred dine ben bøj læt i knæende, så de fungere som støddæmpere'' sagde Neal og viste hvordan
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 5:22 am

Anna Rose gjorder som hun vidste perfekt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 2:04 am

''ok nu op med hænderene, og vis mig hvad du kan med et slag'' sagde hun ''prøv om du kan ramme mig''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 2:27 am

"... Jeg må ikke bruge magi vel?" Hun så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 3:07 am

''du kan prøve, men så vil jeg også gøre brug af magi'' sagde Neal og smilede
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 3:10 am

Anna Rose nikkede, lukkede øjne og konsentret sig, brugte sin skjold magi til at gøre hendes arm magisk og åbnede øjne, prøvet at ramme Neal.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 8:50 pm

Neal undvigede med læthed slaget (hun har 9 års erfaring) og sparkede ud efter Anna Roses hals, men stoppede det i sidste sekundt
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 8:58 pm

(Anna Rose har også lidt Erfaring Razz)
Anna Rose brugte sin skjold magi så selvom Neal stoppede sparket ramte det hendes skjold der sendte den samme kraft Neal havde brugt i sparket mod hendes ben igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 10:45 pm

da Neal mærkede at hun ramte noget hærtede hun sin hud, så hun ikke kunne mærke smærten og sagde ''tror du virkelig at jeg ville skade dig, hvis jeg havde valgt at sparke dig der ville du være død''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeFre Maj 10, 2013 12:20 am

"Nej det havde jeg ikke, men det en reflex" Sagde Anna Rose og rattede sig op "Min Magi er til forsvag, mine reflexer er blevet trænet til at kunne bruge den hurtigt, og uden at tænke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeFre Maj 24, 2013 9:15 pm

"så må vi se hvad der er hurtigst dit forsvar eller mit angreb" sagde hun med et grumt smil, der efter begyndte hun at teleporter rundt om Anna og lavede en række spark, men hun ramte med vilje ikke
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeFre Maj 24, 2013 9:23 pm

Anna Rose skjold var stadigvæk om hende, hun så forvirret på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeFre Maj 24, 2013 10:25 pm

Neal fik sin skygge til at gå gennem skjoldet (jeg regner med at det ikke kan stoppe en mangel på lys) hvor efter hun gav de fysisk form og holdte Anna nede
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeFre Maj 24, 2013 10:45 pm

(Nej men din magi til at give den fysisk form man ikke gå igennem mit skjold)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 4:35 am

det virkede ikke ny strategi, at chokke Anna til at droppe sit skjold, Neal stoppede sit angreb og græp fat om sin egen finger og vred til den brekkede, det skulle nok få hende ud af den
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 5:46 am

Anna Rose lavede en illotion så det for neal så ud hun droppede skjoldet og stod "åh gud er du okay!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 8:08 am

Neal vidste at det var en illotion ud af indstinkt, for hvis der er en ting Neal ved er det kamp og sagde ''jeg håber at du kan heale dette'' og begyndte at pille sit venstre øje ud
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





første elev er en god ven (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: første elev er en god ven (Anna Rose)   første elev er en god ven (Anna Rose) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
første elev er en god ven (Anna Rose)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» av...//anna rose/7
» is - anna rose
» Welcome Anna Rose
» Kommer du mon? - Anna Rose
» En lille sol - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: