Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hjælp mig //Neal//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:11 pm

Anna Rose nikkede stille og begyndte at gå hjem af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 1:42 am

''hvor fandt de dig endeligt'' spurdte Neal
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 1:45 am

"På mit arbejde, jeg fik et nød opkald og da jeg kom faldt jeg i fælden" hun sukkede stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 1:49 am

''hvis de ved hvor du arbejder så ved de sten sikkert hvor du bor'' sahde Neal og tog fat i hendes skulder
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 1:52 am

"Det ved jeg...." Sagde Anna Rose og så ned "Men min adresse på hospitalet er ikke det samme sted som hvor jeg endelig bor lige nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:33 am

''men du er stadig nød til at finde et nyt job, for de ved også hvor du arbejder'' sagde Neal
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:46 am

Anna Rose nikkede stille, havde tåre i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:50 am

Neal lagde sin arm om Annas skuldere ''jeg er ked af det''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 8:19 am

"hey... man vænner sig til det" hun så ned og sukkede tungt "Jeg må vel confontrer det en dag..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 8:31 am

''hvis der noget jeg kan hjælpe dig med så bare sig til'' sagde Neal, og hun mærkede en tåre, som løb ned af hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 8:41 am

"Det skal jeg nok, du har hjulpet mig så meget" hun sukkede "Jeg må bare begynde at være forsigtig igen, jeg har kunne skule mig i 5 år jeg burde kunne klare det her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 5:39 pm

''så må må vi bar stoppe dem nok gange til at de opgiver at fange dig''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 5:49 pm

"Du behøver ikke blive slæbt ind i mine problemer" sagde hun og smilte varmt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 6:30 pm

Neal smilede tilbage og sagde ''det er jeg vist allerrede''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 8:39 pm

Anna Rose nikkede stille, begyndte at gå hjem af igen "Det hele er noget rod"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 10:14 pm

''dette kan godt lyde lidt ondt, men hvorfor var de efter dig''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 09, 2013 9:35 pm

Anna Rose så sig fremaf og tænkte, hun vidste ikke hvor truk hun var rundt om Neal, hun sukkede og så ned "Fordi der nogen andre der elder efter mig, og de bruger politiet til det beskidte arbejde..." Hun gik og var glad for de allerade hvor så langt inde, hun ville snart være hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:01 am

''det er bare fordi, nu vil de også komme efter mig, så det vikke være rart hvor langt de er villig til at gå'' sagde Neal
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:03 am

"De vil ikke være intresseret i dig, de ved jo ikke engang hvem du er" sagde hun stille, gik længere ind i byen og sukkede glad "I det mindste er jeg snart hjemme"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:11 am

''de skal nok finde ud af hvem jeg er, der er ikke mange kvindelige demoner med blodrødt hår er en mester i thaiboxing, desuden hvis du spørger en hviken som helst kriminel i byen vil du få mit alias at kende'' sagde hun bekymret
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:12 am

"Ja, måske" sagde hun stille, gik bare stille ned af gaden og blev glad da hun genkedte vejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:26 am

''men hvis de finder mig så vil de lære at det er lætter at finde dig, end at fange mig''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:28 am

"Og det ikke så nemt at finde mig skulle jeg hilse og sige" hun smilte til hende, men det var et ttræt og udmattet smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:33 am

''dit udseene er let at genkænde i mængten, og du har et arbejde som har med en masse mennesker at gøre, og en stor del af de mennesker er magikere, som kan have forbindelse til de folk, som var efter dig, for de kente tydeligvis magi''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:36 am

Anna Rose stoppede op foran en lejlighed og så på hende "Ved du hvor længe jeg har levet i den her by? jeg har ikke engang været her et år, i 5 år har jeg kunne leve uden at være tæt på at blive fanget, så jeg syndes selv jeg gør et meget godt job i betræktning til hvordan jeg ser ud"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp mig //Neal// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp mig //Neal//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» hey you //Neal//
» I need some traning..//Neal
» Happy Birthday.... //Neal//
» Walking alone is never a safe thing to do! //Neal//
» selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Verden :: USA-
Gå til: