Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 I need some traning..//Neal

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeOns Dec 17, 2014 6:58 am

T: eftermiddag omkring kl. 14:5
S: Havnen.
V:solskin, en let brise.

Zaraq rendte rundt med en avis, en det var nu ikke fordi der stod noget interessant udover den selvforsvar trænings annonce. Med diverse regler for drager, kunne Zaraq umuligt bruge det, så den eneste anden løsning havde været at lære selvforsvar. Hvilket snart skulle blive lettere sagt en gjort. Endelig fandt hun stedet, hun folede avisen sammen og gik indenfor
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeOns Dec 17, 2014 6:45 pm

Neal var klædt i et par shorts og en T-shirt, hun havde bare føder, og hendes hænder var bundet ind i bokse tape, hun stod i døren med et stort smil over at der endelig var kommet nogen, og det var en utrolig køn kvinde som kom ind, Neal ventede et par sekunder for at se om der kom flere elever, da det ikke var tilfældet, sagde Neal ''god dag mit navn er Neal'' og rakte hånden ud for et håndtryk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeOns Dec 17, 2014 8:35 pm

Hun fik øje på en anden kvinde, hun smilede forsigtigt og gav hende hånden "mit navn er Zaraq. Er det dig der står for selvforsvarstræningen ?" spurgte hun nysgerrigt og kiggede sig lidt rundt omkring
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeOns Dec 17, 2014 8:43 pm

Neal smilede og sagde ''ja, jeg underviser i muay thai for selvforsvar'' hun pegede mod et par omklædnings rum og sagde ''det bliver meget hårdt så hvis du ønsker at klæde om kan du gøre det de inde''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeTors Dec 18, 2014 1:07 am

"fantastisk. Er det noget der foregår ugenligt på bestemte tidspunkter ?" spurgte hun interreseret. Hun kiggede hen mod omklædningsrummet, glad for at hun havde tænkt på at tage skiftetøj med, hun tog sin lille rygsæk af og holdt den lidt i hånden
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeTors Dec 18, 2014 8:06 pm

Neal smilede til spørgsmålet og sagde ''nej der er igen faste tidspunkter, hvis at du tilmælder sig vil du månedlig modtage en liste med tidspunkter du kan vælge mellem, og så kun betale for de timer man har'' Neal ventede på at Zaraq klæde om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeTors Dec 18, 2014 9:01 pm

"så vil jeg gerne melde mig til allerede nu" smilede hun mens hun gik ud til omklædningsrummet og skiftede til en mavekort stropbluse og et par korte shorts. hun gik tilbage ud til Neal
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeSøn Dec 21, 2014 10:38 am

Neal så smilende på Zaraq og hun kunne lide hvad hun så (hendes kropssprog afslørede intet) ''skal vi begynde med teori, selvforsvars har to mål man kan gå efter 1 at give en mulighed for at løbe væk, eller 2 få en overfalds mand eller kvinde til at ønske at de havde valgt at tage mulighed 1, jeg vil primært fokusere på mulighed 2''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeTirs Dec 23, 2014 3:02 am

"lyder allerede spændende" sagde Zaraq med et let smil. Hun var sikker på at det her kursus nok skulle hjælpe hende
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeTirs Dec 23, 2014 3:59 am

''mange selvforsvars kurser lære en indviklede greb som kan overvinde en støre modstander med lethed, problemet med det er at når man føler sig truget, tænker man ikke om indviklede ting'' forklarede Neal
hun gik over til en boksebold og sagde ''derfor vil jeg lære dig simple slag og spark og så få dig til at udføre dem til at de er instinkt for dig, og det er nogen lunde en time efter at du begynder at hade mig''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeTirs Dec 23, 2014 7:59 pm

Hun nikkede forstående til det der blev sagt. Da Neal gik over til boksebolden fulgte hun med. Hun smilede muntert af det sidste "hvad venter vi så på?" spurgte hun klar til at lære
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeOns Dec 24, 2014 8:06 am

Neal tog en dyb indånding og sagde ''hvis jeg skal være ærlig, som attraktive kvinder er det mest sandsynlige at et voldtægts forsøg og det betyder at din modstander kommer helt ind og ofte bag fra, så'' Neal snorede rundt og brugte sin rotation til at hamre sin albue med så stor kraft at der lød et stort brag hun så på Zaraq og sagde ''albuen er ren knogle, det her angreb er ulovligt at bruge i en professionelle kampe, da der var for mange dødsfald begrund af det, nu er det din tur, jeg vil bare se på og kritisere hvis du gør noget forkert''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeTors Dec 25, 2014 10:04 pm

Zaraq nikkede. Hun gik hen til boksebolden og forsøgte at gøre ligesom Neal, men i stedet for at hamre albuen ind, kom hun i stedet til at hamre hånden ind. Hun sendte Neal et undskyldene smil, inden hun igen forsøgte. Denne gang kom hun dog til at snurre hele vejen rundt i en cirkel i stedet
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeFre Dec 26, 2014 12:20 am

Neal gik hen til Zaraq ''nej nej lad mig vise dig det i slowmotion'' Neal gjorde samme bevægelse som før, bare meget langsommere, og der lød et lille bump ''det vigtigste er at lære bevægelsen, fart og kraft kan altid komme senere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeFre Dec 26, 2014 3:44 am

Zaraq prøvede igen, lidt langsommere, denne gang lykkedes det, hun smilede ved sig selv. Stolt over at hun havde gjort det rigtigt
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeFre Dec 26, 2014 3:57 am

Neal smilede til hende ''flot gjort, nu skal du bare gentage de lad os sige 500 gange'' Neal var sød hendes egen mester havde tvunget hende til at gøre manøvren til hun besvimede af udmattelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeFre Dec 26, 2014 6:55 am

Zaraq nikkede forstået, hun blev ved med at gentage bevægelden, mens hun justerede på fart og styrken af slaget
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeFre Dec 26, 2014 8:17 am

Neal er perfektionist så hun sagde ''sigt et par cm højre, hvis du rammer der vil du ramme skuldren , og næsten ikke gøre nogen skade''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeLør Dec 27, 2014 9:46 am

Zaraq nikkede, mens hun afprøvede det nye trick. Det fungerede godt for hende. Hun var sikker på at her skulle hun nok blive
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeTors Jan 01, 2015 8:56 am

Neal observerede kvindens bevægelser og der var noget galt, Neal er en mester i at læse kroppens bevægelser og kvinden har en del mere styrke end hun giver udtryk for Neal var sikker på at hun er et overnaturlig væsen
Neal brugte sin skygger til at stoppe Zaraq blidt ''lad mig gætte du er ikke et menneske''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 2:57 am

Da Zaraq blev stoppet af en skygge, vendte hun sig mod Neal "jeg kan vist sige det samme" sagde hun mens hun lagde armene let over kors, inden hun i stedet slapped af og lod dem hænge ned af siderne "hvad afslørede mig så ?" spurgte hun mens hun så nysgerrigt på Neal, spændt på at høre hvad der havde afsløret hende, så hun kunne arbejde på netop det område, så det ikke ville aflsøre hende en anden gang
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:30 am

''du holder igen så at du slår med et menneskes styrke, dine musklers bevægelser passer ikke sammen med den kraft der kommer ud'' sagde Neal, som om at det var elementært, samtidig med at hun foldede sine sorte vinger ud for at vise at hun er en dæmon ''men bare rolig der er nok kun 3-4 personer på jorden der kan se det''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:13 am

Zaraq nikkede "kun 3-4 personer siger du? Det burde jeg kunne overleve med" det sidste blev sagt lavere og nest til hebde selv. Hun smilede let da Neal foldede sine vinger ud, en dæmon var hendes lære altså. Den blotte tanke fik hendes smil til at vokse
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:20 am

''jeg er ligeglad med hvad du er, bare at det jeg lære dig kun bliver brugt til selvforsvar, ellers bliver jeg nød til at brække vær eneste knogle i din krop'' sagde Neal med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:24 am

"tro mig, selvforsvar står øverst på min liste" sagde hun smilende inden hun overgivende løftede hænderne og sagde drilsk "åh nej skån mig" mens hun smilede muntert
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I need some traning..//Neal Empty
IndlægEmne: Sv: I need some traning..//Neal   I need some traning..//Neal Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I need some traning..//Neal
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» hey you //Neal//
» Hjælp mig //Neal//
» Happy Birthday.... //Neal//
» Walking alone is never a safe thing to do! //Neal//
» selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Havnen-
Gå til: