Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hjælp mig //Neal//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:18 am

T: 22
S: Ude fra Aterswell
O: En politi vogn, 2 politi betjenter
V: stjerne klart

Anna Rose rystede, hvordan var det gået til hun var blevet fanget på vej hjem til sin hjem by i en politi bil, Jayden var såret, hun kunne ikke ringe til ham, men hun kunne ikke tage hjem.
Hun havde stadigvæk sin arbejds uniform på og i den fandt hun en lille seld med et nummer på, uden nogen af politie betjentene så det tog hun røret og rinngede til Neal.
"Neal, er du der, det Anna Rose, jeg har brug for din hjælp, jeg ber dig, jeg blivet kidnappet af politiet, jeg ved det lyder langt ude men jeg har virkelig brug for hjælp, jer ber dig"
Hun fortælte vejen de kørte på og hvordan vognen så ud før en af politi mænde opdagen det og tog mobilen fra hende.
Anna Rose havde fået håndjern på der gjorder hun ikke kunne bruge sin magi og sad over for en delektiv i vognen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:31 am

da Neal hørte at hendes nye ven var kommet i fare sprang hun ud af vinduet foldede sine vinger ud og begyndte at flyve mod stedet, emns hun teleporterede for at komme frem hurtiger.
så så hun endelig politi-bilen, hun landede på dens tag, forvandlede sin hud til stål og hamrede sin næve gennem taget
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:35 am

Hele vogne rystede da slaget blev sat og den stoppede hurtigt.
Anna Rose og delektiven i vognen væltede, Delektiven tog en pistol og rettede mod loftet, holde Anna Rose nede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:39 am

Neal slog en gang til på loftet og denne gang gik slaget igennem (de vil se en sølvfarvet næve komme gennem loftet) dette fik delektiven til at skyde i forskrækkelse, skudet ramte Neal i skulderen, men den kunne ikke trænge gennem Neals hud
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:42 am

Anna Rose så skræmt på hånden "Neal?"
Delektiven var forskrækket og skød igen, politi mændene hoppede ud af vognen og så mod taget hvor Neal var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:47 am

Neal sprang på den nærmeste politi-mand og gav ham et spark mod knæet, som gav en modbydelig knagende lyd ''i kan bare gemme jeres legetøj væk de er indet værd over for mig''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:51 am

Delektiven tog en anden slags pistol op, en med Anti magi kugler, hoppede ud af vognen og skød mod hende.
Anna Rose rystede og ventede bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:56 am

kuglen ramte Neal i låret, førs blev hun overrasket at kuglen gik igennem, men så gik hun amork, hun sprang frem og sparkede og slog, med en styrke som kunne sænne en sværvægts boxer ud, Delektiven var på ingen måde trænet til at modstå en mester i thaiboxing og falt sammen med flere skader end man kunne tælle
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:58 am

Anna Rose kom ud af politi vognen langsomt og så på Neal og rystede, var stadigvæk ifør håndjern.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 2:03 am

de resterende betjænte var meget rystede over det der var sket ''hvis i løber nu så kan det være at i ikke ender som ham der'' hun pegede på den man hun lige havde banket til en blodig masse ''men hvis i angriber mig elle hende, så har i valgt at dø''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 2:05 am

Politibetjente tog bene på nakken.
Anna Rose faldt ned på knæ og hostede, håndjerne gjorder hun ikke kunne bruge sin magi og det gjorder hende svagre end normalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 5:59 am

Neal ville først bruge sin skygge magi til at lirke låsen op, men hendes magi virkede ikke på den, der efter gik hun hen til delektiven og fant hans nøgler og låste låsen op, hvor efter hun besvimede fordi hun havde tømt sit magiske lager.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 6:01 am

Anna Rose blev forskrækket da Neal faldt sammen og grab hende. Hun var taknemlig over at få håndjerne af og begyndte at heale Neal for de skader hun havde fået og brugte sin følelses magi til at berolige hende så hun kunne samle enagi igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 6:49 am

Neal kom til sig selv efter ti minutter, hun var stadig udmattet ''der er ingen grund til at brug magi på mig, jeg får min magi fra adrenalin, så det vil komme tilbage efter noget tid''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 6:59 am

I de 10 minuter hun havde været ude havde Anna Rose fået hende op i passasger sædet, fået nøglerne og var ved at starte vognen op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 7:10 am

''er ham jeg angreb stadig i live'' spurdte Neal, for det kunne godt være at hun elskede vold, men det betød ikke at hun ønskede at dræbe nogen, det var en af grundene til at hun havde lært kampkunst, så hun kunne styre sin egen styrke
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 7:14 am

"Det tro jeg, jeg ringede efter hjælp på hans telefon og healede ham lidt" hun startede med at køre og rystede "De vil komme efter mig igen..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 7:31 am

''så må vi heldere få startet bilen og komme afsted'' det var i dette øjeblik manden vågnede, Neal gik langsomt, som et rovdyr der var sikke på at det havde fanget sit bytte ''hvis du eller nogen anden kommer efter hende igen, så vil jeg finde jer og så skal der mere end avangseret legetøj til at rede jeres liv'' sagde hun med en stemme som knap var menneskelig, hendes hud forvandlede sig til stål og hendes øjne bliver røde ''for så vil jeg vise min sande styrke''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 7:33 am

"Neal!" kaldte hun inde fra vognen "Please bare kom ind, jeg køre dig tilbage til byen hvis du så hjælper mig hjem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 7:41 am

''ok, jeg var bare nød til at give ham en skræk i livet'' sagde Neal og satte sig ind på pasasersædet ''åå kan du køre bil, jeg har aldrig gadet at lære det, da jeg har mine vinger'' det var først nu Neal opdagede at hun havde fløget uden noget på overkroppen, hun sprang ned og tog mandens jakke og trak den på
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 7:42 am

"Jeg ved det, men jeg har ikke et kort" sagde hun "Jeg har slået alle sporings enheder til, men vi skal alser væk her fra, hurtigt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 7:49 am

''jeg kan ikke køre hvis du har set mig bag et ret så er jeg langt fraligere bag et ret end i en ring og jeg vil ikke kunne bære min egen vægt og slæt ikke os bægge hvis jeg skulle flyve''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 7:52 am

Anna Rose tog sikkeheds sele på, sørget for hun havde sin på og begyndte at køre tilbage af med rystende hænder "Har du en mobil"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 6:39 am

Neal fandt en gammel nokia (alt andet ville være dumt for en person som kommer i så mange slåds kampe) frem fra sin bukse lomme ''ja det var den du ringede til, jeg nåde at putte den i lommen inden jeg fløg, hvad skal du bruge den til?''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 6:42 am

"jeg skal bruge en ukendt mobil, jeg nød til at ringe til min kæreste" sagde hun og kørte ned af vejen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp mig //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp mig //Neal//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» hey you //Neal//
» I need some traning..//Neal
» Happy Birthday.... //Neal//
» Walking alone is never a safe thing to do! //Neal//
» selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Verden :: USA-
Gå til: