Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hjælp mig //Neal//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:07 am

ordet 'kæreste' ramdte Neal som som en tidevandsbølge og hendes humør faldt tydeligt, men hun prøvede at skjule det, bag en 'tough girl attitude'
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:08 am

Anna Rose så på hende "Må jeg så låne din mobil?" hun holde stadigvæk øje med hvor hun kørte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:15 am

''ja, grib'' sagde Neal og kastede mobilentil Anna, mens hun tænkte på hvem denne kæreste var som lod sin kærste i blive bortført på denne måde
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:16 am

Anna Rose grab mobiel og tastede et nummer ind, ringede og hold den mod øret "Please tag den"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:27 am

Neal sad og surmulede, mens hun tænkte på den opsang hun ville give fyren hvis hun mødte ham
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:29 am

Anna Rose brugte sin magi til at dæmpe hendes stemem så Neal ikke kunne høre det og efter noget tid lage hun på, slettede nummert fra mobilen og gav hende den igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:34 am

''fik du fat i ham'' spurdte Neal mens hun prøvede at skjule sit misbehag ved det ''så må vi heldere komme afsted''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:40 am

Anna Rose nikkede stille og kørte hurtiger "Jeg kan ikke køre ind i byen, vi ville helt sikkert blive stoppet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:42 am

''det er en politibil, hvem skulle stoppe tro at vi er to forbrydere, som flygter fra politiet'' sagde Neal sarkastisk
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:45 am

"Politiet der fik nød opkaldet og dem der ser det store hul i taget" sagde hun og smilte til hende "Jeg kan ikke takke dig nok for at hjælpe mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:55 am

Neal trak på skulderene og sagde ''jeg leder altid efter en undskyldning for at slå på nogen''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:56 am

Anna Rose nikkede stille og så på vejen, kørte lidt hurtiger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 8:01 am

Neal tjækede lommerne på mandens jakke, hun finder en pung og da hun undersøger den funder hun 200 dollers og tager dem ''fedt''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 8:02 am

"Neal, det alser forkert at stjæle" sagde hun og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 5:42 pm

''jeg er dæmon, hvis du ikke skulle have glæmt det, desuden jeg har lige udført vold mod en tjenestemand i funktion, jeg tror kke han bekymre sig for nogle få dollers, men hvis du vil ringe på hans dør for at give ham den tilbage, så værsågod''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 5:57 pm

"Bare fordi du en dæmon gør ikke du skal være ond" sagde hun og kørte, de var snart ved byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 6:46 pm

''jeg kan bare ikke lide regler, og jeg tror han bekymrer sig mere for at du re undsluppet eller de ribben jeg brækkede på ham'' sagde Neal med et smil ''men jeg skal nok sende hans kørekort tilbage, men man må ikke sende penge''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 6:47 pm

Anna Rose sukkede og kørte videre "ja, han kommer nok efter mig igen.. hvis han ikke gør så gør en anden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 6:49 pm

''så må du bare lære at forsvare dig, så er det heldigt at du har en mæster i thaiboxing som ven'' sagde Neal
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 6:51 pm

"Jeg ved godt hvordan jeg forsvare mig" sagde hun og sukket "Jeg var bare uforberadt den her gang"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 6:55 pm

''kan du KO den nuværende mellemvægt værdensmæster i kickboksning, nej det tror jeg ikke, før du kan det kan du ikke forsvare dig''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 6:56 pm

"Det kan jeg godt" sagde hun stille "Jeg kan værtfald køre personen træt" hun stoppede bilen "Vi er tæt nok på nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:02 pm

''men så har du et problem hvis er er mere end en, men så må vi gå resten af vejen, i øvrigt re du sulten jeg giver og bare rolig det er ikke betjentens penge, det var en fyr som forsøgte at voldtage mig'' det sidste blev sagt med en mumlen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:04 pm

Anna Rose steg ud af bilen "Jeg ved ikke helt, jeg tro gerne jeg vil hjem så hurtigt som muligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:09 pm

''okså følger jeg dig hjem, men husk på hvad jeg sagde det er sjældent at folk kommer mod dig enemand' sagde Neal
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp mig //Neal// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig //Neal//   Hjælp mig //Neal// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp mig //Neal//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» hey you //Neal//
» I need some traning..//Neal
» Happy Birthday.... //Neal//
» Walking alone is never a safe thing to do! //Neal//
» selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Verden :: USA-
Gå til: