Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Her af alle steder - Anna Rose

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:00 am

"... Han er en dæmon" hun så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:04 am

"Hvad!?" udråbte han. "Hv-hvad-hvad- mener du?...Dæmon?"
Han så forskrækket på hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:06 am

Hun så på ham "Det det samme som en engel, de bruger bare en anden form for magi" den beroliugene og varme følse gik gennem Gino igen som anna Rose brugte sin amgi, begyndte at svede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:12 am

Gino blev beroliget, indtil han fandt ud af hvor følelsen kom fra. "Hov hov hov! Intet af det der fancy magi! Jeg kan føle når du bruger det på mig!" sagde han vredt.

"Er han sådan en slags satansyngel som bringer sot og sygdom med sig hvorend han går?!"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:14 am

Anna Rose rejste sig og en føelse af frygt gik igennem Gino.
"HVOR VÅGER DU, skal det hele gå på steroy types nu, så jeg vel også en heks som forbander folk og spiser børn og burde brandes på bålet med min sorte kat ikke".
En rød kat kravlede op på sofaen og miavede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:24 am

Gino væltede næsten på stolen af frygt. Han rejste sig hurtigt op og bakkede ud gennem køkkenet.
"Undskyld mester! Undskyld! Det var ikke sådan ment, mester!" Han væltede over tæppet på gulvet og begyndte at græde. Han så op på Anna Rose med den samme frygt som han udviste sin sortelvermester, fuldstændig skræmt med tårer i øjnene. Han trak sine ben ind til sig og værnede sit hoved med armene.

"Undskyld, undskyld, undskyld!" gentog han mens han rokkede frem og tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:27 am

Anna Rose stivnede og tog hænderne til munden "Åh undskyld" hun gik hurtigt hen til ham og den beroligene, sikre og varme følse gik gennem ham igen, hun trak ham blidt op og holde ham blidt i et kram så hendes hoved var over hans og strøg hans hår "Shhh, det okay, jeg gør dig ikke noget, du sikker her, det mig der undskylder, shhh, det okay, det okay"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:38 am

Da Gino endelig blev beroliget rejste han sig op så ned på Anna Rose og sagde, "Jeg tror det er bedst at du ikke bruger din magi mere." med et surt udtryk og gik tibage til sin stol.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:39 am

"...." Anna rose så på ham og fik tåre i øjne og kiggede ned, rejste sig stille op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:42 am

"Jeg finder selv ud." sagde han og gik stille ud i mod entréen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:43 am

"Du behover ikke gå, det var min skyld, undskyld" hun satte sig på sofaen og drak sin te.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:51 am

Gino havde egentlig ikke lyst til at gå, men han følte sig ikke helt velkommen i det her hjem. Han tøvede da han tog fat i dørhåndtaget. Han sukkede. "Fint. jeg skal nok blive." sagde han og gik ind i stuen. "Men ikke mere magi! Okay?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:55 am

"Du sagde jeg skulle fjerne dine triste følelser" hun drak sin te "og det som at jeg siger du ikke skal bruge dine vinger"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:03 am

"Det er rigtigt, men jeg bruger ikke mine vinger til at skræmme folk fra vid og sans." sagde han. "Du misbruger din magi til at klare de ting du egentlig ikke behøver din magi for at klare, og så skræmmer du en dreng der eller lige er undsluppet et halvt års frygt og rædsel. Jeg ved ikke med dig, men i mine ører lyder det som misbrug.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:07 am

Anna Rose rejste sig og så på ham "jeg kunne også havde ladet drengen blive i den frygt han følte fra min magi eller den frygt han havde før han så mig" hun så væk "Giv altid magikern skylden, det den nemeste måde" sneret hun og tog en hånd op til sit hår som var klippet som om det være blevet skåret over.
Anna Rose øjne lyste og hun prøvet at berolige sig selv men faldt på knæ og gispede efter vejert "Selv efter hun ikke burde bruge magi fordi det farligt for hende, men undskyld kan godt se alt er min skyld knægt..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:23 am

Gino sukkede. "Det var ikke det jeg mente med det jeg sagde. Det jeg mente var at du i den her situation har misbrugt din magi rimelig groft. Du skræmte mig fra vid og sans når du bare kunne have fortalt mig at min påstand var forkert. Men alle kan lave fejl og derfor tilgiver jeg dig."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:26 am

Hun rejste sig op og så på ham med røde øjne "tro du jeg altid har kontrold over min magi"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:30 am

"Nej, men jeg er også ligeglad med din magi, du taklede situationen forkert allerede da du blev vred. At du så derefter brugte din magi på en forfærdelig måde er en anden ting."
Gino gik ind i køkkenet og satte vand til at koge.

"Jeg laver mig lige noget te, er det okay?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:32 am

Anna Rose svaret ikke, men satte sig i vindues kammen og kiggede ud af vinduet, fik tåre i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:38 am

Gino sukkede igen og stillede teæsken tungt på køkkenbordet. "Hør nu her, jeg hader dig ikke, det var måske bare ikke en supersmart ting du gjorde. Du har sagt undkyld og jeg har tilgivet dig, så er den ikke længere."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:39 am

Anna Rose så ud af vindet, så stille på himlen og ventede på hendes hovedt pine skulle gå væk og tårene skulle stoppe med at komme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:03 am

Gino stillede teæsken ind i skabet igen og begyndte at gå mod entréen igen.
"Fint. Jeg går nu. Du kan finde mig i ved lystbådehavnen klokken to hvis du kommer over det."
Gino smækkede døren efter sig og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:04 am

Anna Rose så stille ud af vinduet på himlen, nynede stille en vugge vise for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:11 am

//Er det okay jeg outer her?//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:12 am

//Jaja ;_; tro jeg holder en pause med at ødelægge rps lige nu...//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her af alle steder - Anna Rose   Her af alle steder - Anna Rose - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Her af alle steder - Anna Rose
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Welcome Anna Rose
» is - anna rose
» av...//anna rose/7
» A walk - Anna Rose
» En lille sol - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: