Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 find dit ejet bytte (Jayden)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 1:07 am

"Haha, og det skulle komme fra dig?" Jayden kunne ikke lade være med at grine "hold nu op, du prøver at få engle og dæmoner til at lyde som helt fantastiske væsner. Elverfolket kom først, de er dygtigst til magi, de lever længere end alle andre magi brugere så de har længere til til at øve sig og engle og dæmoner kan måske fra fødslen, men uden ordenlig træning bliver det aldrig godt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 1:15 am

''jeg har aldrig fået det der bare liner træning og jeg klare mig helt fint, alle racer har deres fordele og ulæmper, mennesker har et kortere liv en alle andre racer, men mange af dem når mere i deres liv end en elver gør på hundrede år, og elver skal bruge hundrede år hå at lære, hvad jeg komme op med på få minutter''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 9:06 am

Jayden lo lidt af hende og rystede svagt på hovedet "men hvad du vil, men du tager fejl"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 6:34 pm

''et langt liv gør dig conservertiv og gør det sværdt for dem at tage drastiske beslutninger, da de skal leve med dem i meget længere tid, et langt liv kan ofte være en forbanelse mere end en vælsinelse'' sagde Neal
de var nu kommet til restauranten, den så ikke ud af meget, Neal begyndte at gå ind
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 8:52 pm

Jayden kastede et kort blik på stedet og gik så efter hende. "Det siger du, men du har ikke mærket det på din egen krop endnu. Og hvor jeg kan se at der også er en sandhed i det du siger, så gør det dem bare mere forsigtige. Det er sandt, de er ikke lige så hurtige til at smide deres liv væk, men de får med glæde nogle andre til at gøre det for dem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 9:29 pm

''hvis man er for bange for konsekvenserne til at tage et valg, så bliver valget taget for en''sagde Neal og gik ind i restauranten
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 12:36 pm

"Det siger du som ikke har prøvet andet" sagde han roligt "men sortelvere er mere fornuftige.." han sørgede for at tale dæmpet så kun Neal kunne høre det "hvis det er en situation hvor valget ellers vil blive taget uden dem, så kan du tro deres stemme bliver hørt medmindre de er ligeglade."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 7:33 pm

''fornuftig er kedeligt'' sagde Neal grinende og satte sig ved et bord
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:43 am

"Ah ja, men det er jo en helt anden side af sagen" han smilede lidt "det tror jeg er et spørgsmål om smag"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 8:41 am

''og for at fortsætte det jeg sage før hvis man indet gør med sit liv, så kunne man lige så godt være død'' sagde Neal
tjæneren (en æltre asiatisk mand) kom hen til bordet, han smilede til Neal og hilste ham på thai, hvilket hun svarede som om det var hel normalt
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 6:15 am

"Det tror jeg nu også de synes de gør, selvom det ikke lever op til dine standarter" sagde Jayden roligt og smilede til tjeneren. Dog fattede han intet af hvad han skrev.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 8:47 am

''hvad vil du have, jeg får rebat her, da jeg er den eneste i miles omkræds, som taler Thai''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 7:27 am

Jayden så ned på menukortet "fancy" sagde han med et svagt grin "øh, denne her" sagde han og pegede på en af retterne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:21 am

Neal forklarede dette til tjæneren på thai, hvor efter han likkede på Jeaden og grinede og gik ind i køkkenet med bestillingen
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 5:47 am

".. hvad grinede han af?" spurgte Jayden og skævede lidt Neal.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 6:36 am

Neal trak på skulderne og sagde ''hvis jeg vidste hvad folk grinede af, så ville jeg blive komiker''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:00 am

Jayden smilede svagt "godt sagt" sagde han og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 4:11 am

''ok jeg jeg fortalte han om dit elendige fod arbejde'' sagde hun, med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 4:14 am

"..." Jayden sendte Neal et lidt irriteret blik "nå nå.. pas du på jeg ikke tæsker dig næste gang vi mødes" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 4:19 am

Neal grinede højt, men blev så seriøs ''lad os få en ting på det rene, den eneste grúnd til at du stadig er i live er fordi jeg mener at det ville være et spild at dræbe dig, forstået''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 12:04 pm

Jayden så lige så alvorligt på hende og svarede "det må du gerne tro"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 5:37 pm

''lad os se på fakta, du kan ikkeskade mig, jeg er bedre til kampsport end dig og jeg kan teleportere, alt i alt jeg ville vinde''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 7:01 am

"Jeg er uenig" sagde Jayden bare og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 7:44 am

''jeg vil vinde, da du ikke kan skade mig, men jer på den anden side kan skade dig, hvordan kan du være uenig''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 8:25 am

Jayden lagde hovedet på skrå "jeg tror godt jeg kan skade dig.. men jeg håber aldrig det bliver nødvendigt at vi tester det"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
find dit ejet bytte (Jayden)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Well i said i would find her didnt i? //kristine//
» Skal vi bytte? - Elias Blackwood
» Ny bar? - Jayden
» En bil tur //Jayden//
» ... I need to tell you something //Jayden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: