Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 find dit ejet bytte (Jayden)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 4:37 am

Neal smilte og spurdte ''vil du ikke have noget at spise, jeg kender en god thairesturang her i nærheden, så kan vi fortsætte med at tale om mine to ynglings emner, vold og mig''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 11:19 am

Jayden smilede og nikkede "så lad gå da.. jeg tror ikke det er emner jeg ville have noget imod at snakke længere om" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 10:18 pm

''i øvrigt din kampstil, jeg har aldrig set den før, det er tydeligt at den er trænet ind, men den har ingen form jeg kan genkænde''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 12:05 am

"Sortelvisk stil" sagde han og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:14 am

''så forstår jeg bedre hvorfor du var så bange for at blive ramt, elveres knogler brækkre læt, og deres kampstil må reflektere det'' sagde Neal, og det er tydeligt at hun talte af erfaring
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:37 am

"Jeg ved nu ikke" sagde Jayden "de elvere jeg har mødt har nu ikke haft problemer med den slags"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:56 am

Neal behyndte at gå mod restauranten, som hun havde snakket om, mens hun talte vidre ''når man tænker på forskellige kampkunster så er de kampteknikker, som er undviger og bruger deres modstanders styrke ofte brugt til at overvinde fysisk stærkere modstandere''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:15 am

"..." Jayden betragtede hende lidt imens de gik "hvor gammel er du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:22 am

''17'' sagde Neal ''men jeg har trænet kamp det meste af mit liv''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:27 am

"17?" udbrød Jayden "du er jo et barn.." han kunne ikke lade være med at smile af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:31 am

''alder er et relativt koncept, i Thailand kunne jeg være gift og have op til flere børn'' Sagde Neal fornærmet
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:37 am

Jayden smilede "det kunne du skam også her, det ville bare være ulovligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:48 am

Neal grinede bare af den kommentar ''det er bare en lov for at sikre at unge mennesker ikke bliver tvunget til noget de ikke vil mod deres vilje, og tror virkelig at nogen kan tvinge deres vilje over på mig'' sagde hun og spænte sine tydeligt væltrænede armmuskler
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:55 am

Jayden lo igen "nu ville du jo være ofret i den sag, det ville være den søde fyr du havde fået børn med der ville blive fængslet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:01 am

Neal grinede igen ''hvem har sagt at jeg vil have børn, jeg ville være en forfærtelig mor, jeg er voldelig, jeg er dominerende, det eneste jeg kan er at slå på folk og jeg lever pragtisktaget af konfligt, desuden 9 måneders gravilitet er 9 måneder hvor jeg ikke kan slå på folk, jeg vil dø af kedsomhed''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 7:44 am

"..well, i det mindste er du selv klar over det" sagde han med et lille smil "det er en god start."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 7:56 am

''men for fremtiden, lad vær med at kalde en demon for vold et barn, det er bare et overlevelses-råd og hvis det ikke var fårdi at du telfældigvis ser godt ud, så havde jeg brækket dit ben''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 8:01 am

Jayden kunne ikke lade være med at smile "mange tak" sagde han "men jeg mener nu at det er alderen der bestemmer om man er et barn. I menneskeøjne er jeg en ung voksen, i elvernes er jeg også kun et barn"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 8:13 am

''hvis vi abseludt skal tale om alder, så lad os tale om hvordan du fik bank af et barn'' sagde hun ''eller vil du heldere tale om hvordan du kampteknik kan forbedres''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 8:15 am

Jayden smilede lidt af hende "man er jo ikke mindre barn, bare fordi man kan slås." sagde han og så vurderende på hende, gav hende et lille puf "jeg ved godt jeg skal forbedres, men jeg tror ikke du behøver fortælle mig hvordan. Desuden er jeg også en dæmon lille du, det er ikke meget mere spændende end menneske"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 8:23 am

''ok hvad kan du fortelle mig om sortelvernes kampstil, som hvor du lærdte den, dens historie eller dens form'' sagde Neal
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 8:27 am

"Jeg lærte den i deres hovedstad" sagde Jayden "min mester er sortelver, eller min tidligere mester. Han er ikke død, men jeg er ikke længere hans elev. Om dens historie? Det skulle være den ældste kampstil, sammen med elvernes selvfølgelig, der findes på jorden. Menneskerne kom først meget senere, og vampyrerne kom med menneskene."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 8:33 am

''den teori går kun op hvis englende og vi demoner som kom før dem alle ikke havde en eller flere kampstile, og da de var i krig var er der stor sensynelighed for det'' sagde Neal, uden rigtig at tænke over at det kunne skabe en konfligt
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeTors Mar 14, 2013 9:01 am

"Vi kom ikke før mennesker" lo Jayden og rystede på hovedet "hvem har bildt dig det ind? Vi er lige så meget mennesker som menneskene selv. Vi holder bare lidt længere. Den eneste forskel er at vi er bundet af en enkel magi, hvor imod normale magikere kan benytte sig af det hele. Tro ikke der har været engle og dæmoner før der var mennesker, det er noget pjat"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 12:59 am

''lige som at elverne siger at de har det største talent for magi, men det bliver modbevist, når engle og demoner lære magi uden undervisning, hvor meget andet tror du ikke er elver probaganda, når man får sin viden fra en side, så setter den altid sig selv i et godt lys'' svarede Neal igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
find dit ejet bytte (Jayden)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Well i said i would find her didnt i? //kristine//
» Skal vi bytte? - Elias Blackwood
» Ny bar? - Jayden
» En bil tur //Jayden//
» ... I need to tell you something //Jayden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: