Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 find dit ejet bytte (Jayden)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeFre Feb 15, 2013 8:56 am

omgivelser: en mørk gyde
tid: 23:54 lørdag nat
vejer: en let støvregn
Påklædning: en skjorte, som er knappet op, med undtagelse af to knapper til at dække hendes bryster, fingerløse hansker, med nitter på knorene, et par sorte jeans og læderstøvler.

Manden forand hende var en varulv ved navn Marko Holvstin, Neal vidste at han havde forvindelser i den magiske underverden, men ikke så meget andet om ham, men idioten havde , prøvet at tage på hende (dette ville have været helt akseptabelt hvis han havde set godt ud, men det gør han bestæmt ikke), også selv om han kændte hendes ry, så nu var der ikke andet at gøre end at bange ham til en gang blodig mos.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 3:06 pm

Jayden stoppede op og så på kvinden og manden foran ham. Han så lidt på varulven.. det havde bestemt ikke været en god ide at tage på denne her mission. Han var iført sort tøj, havde sølvvåben med sig og var så klar som man kunne imod sådan et bæst. Han så på pigen.. medmindre hun var vampyr eller selv varulv ville hun ikke holde særligt længe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 10:30 pm

varulven angræb i sin menneskelige form, højest sansyneligt fordi han mente at styrke og hurtighed var nok, hna sprang frem og slog ud efter hende.
Neal fnyste af forakt da hun undveg og sændte ham et knæ i ribene, hun havde ikke engang brug for sin magi ''varulve er så ynkelige, i har indet andet end styrke og hurtighed, men overfor en mester i kamp kunst er i indet mere end store børn''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:31 pm

Jayden så undrene på varulven, han skiftede jo ikke form? Han så lidt på kampen, og trak forsigtigt mens de var travlt optaget af at kæmpe, en pistol op af lommen ladt med sølvkugler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 9:58 pm

det så ud som om at varulven havde opdaget at han ikke havde en chance i menneskelig form, så han begyndte at forvandle sig, dette var lige det øgeblik Neal havde ventet på, når varulve forvandler sig er det er sekundt, hvor de er komplet forsvarsløs, hun hamrede et spark men hans knæ der efter en albue til struben, ville selv slå en varulv ud, og det gjorde det også, varulven faldt og han rejset sig ikke igen.
Hun gik hen til hans bevestløse krop fandt en permanent marker fra sin lomme og tegnede knorhår på hans ansigt og sagde ''du er ynkeligt, det er den eneste grund til at jeg vandt, uden magi''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 11:02 am

Jayden så overrasket på varulven der faldt til jorden. Da kvinden var færdig med at tegne på mandens ansigt, sigtede han på ham og skød en sølvkugle i mandens pande så han lå død på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 2:45 am

Neal sprang tilbage, hærtede sit skind (det bliver helt sort) og råbte ''hvem gjorde det, hvem tog min sejer, når jeg finder dig er du død''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 11:59 am

Jayden trak svagt på smilebåndet.. "rolig, rolig.. jeg tror det var tydeligt at du havde slået ham ned" sagde Jayden og satte pistolen tilbage i bæltet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 8:25 pm

''men hvad er der ved det hvis jeg ikk kan håne ham med det når han vågner, meningen var at jeg skulle vise ham at jeg var stærk nok til at overvinde ham uden at behøve at slå ham ihjel'' råbte hun rasende, hvor efter hun teleporterede sig hen til ham og gloede ham ind i øjende ''så nu må jeg hældere slå dig til mos'' sagde hun og sparkede ud efter hans kæbe
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 10:51 pm

Jayden blev lidt overrasket over hendes agressive fremtreden. Han dukkede sig hurtigt og gik lidt bagud "rolig, jeg havde et arbejde der skulle ordnes. Jeg kan desværre ikke blande dine "behov" for at fryde dig i andres nederlag ind i den sag" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:09 am

''så kunne du have vendtet til at skammen var sivet ind'' råbte hun ''hvem er du som, mener at han har ret til at tage en anden persons liv unden en ærlig kamp'' Neal sendte et spyd af skygge mod manden
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:13 am

Jayden sprang hurtigt til siden og så overrasket på Neal. "Mit navn er James" mumlede han og et sværd af is kom frem i hans hænder "og jeg er på arbejde. Jeg går ikke op i ærlig kamp, men at få tingene gjort"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:20 am

''i det tilfælde var du uheldig denne gang, for det er lige hvad du får, men hvis du kan bruge magi så må du hældere komme i gang, for i ren kamp har du ikke en chance''
Neal begyndte med høje og lave spark
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:22 am

Jayden smilede skævt og sprang til siden... der blev helt mørkt omkring dem, og kun pågrund af hans evne til at se i mørke kunne han stadig se hvad der foregik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:34 am

hvor kom det mørke fra tænkte Neal, lige meget hun kunne bruge dette hun kontrolerede mørket (skygger er bare små mængder af mørke) til en pisk som hun snorede rundt om sig ''god ide dæk mig til i amuinition''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:36 am

En hånd landede på Neals hånd. Det var varulvemanden.. med et tomt blik lagde han armene om hende. Jayden foldede sine vinger ud og lettede fra jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:44 am

var han ikke død, lige meget Neal gav ham en hæl i nakken og foldede sine sorte ravne vinger ud (de lavede to store huller i hindes skjorte) og satte efter ham velvidene at han ville have en fordel i dette, men hunne måtte bare håbe at hendes hærtede skind kunne give hende en fordel
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:49 am

Jayden trak sin pistol og sendte to kugler mod Neal. Sigtede efter hendes vinger, der var ingen grund til at dræbe pigebarnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:51 am

det eneste kuglerne kunne formå var at give nogle få fjær ud (hendes magi forstærker hendes hud og der er hud under fjærende) ''det vil ikke have nogen efekt på mig''
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 1:54 am

Jayden smilede svagt "så håber jeg du er hurtigt" mumlede han og styrtdykkede mod jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 2:05 am

''tror du at det hjælper at lege tagfat'' sagde Neal og teleporterede sig mod ham
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 2:10 am

Jayden drejede skarpt til ventre ind i en gyde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 5:56 am

Neal vidste at hvis hun var nød til at kun at bruge sine vinger ville hun tabe, men hun kunne teleportere sig det kunne hendes modstander ikke.
hun teleporterede sig ind forand ham og affyrede et spyd af skygge
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 10:33 am

Jayden drejede skarpt, men ikke hurtigt nok. Han fik en lang flænge ned over armen og foldede hurtigt vingerne sammen så han styrtede mod jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 6:43 am

nu da Neals raserrig var ved at være ovre, fik hun set orndligt på ham fyren hun var ved at jage og så et han faktisk så ret godt ud.
hun teletorterede sig ind forand ham for at få ham til at flyve ind i sig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





find dit ejet bytte (Jayden) Empty
IndlægEmne: Sv: find dit ejet bytte (Jayden)   find dit ejet bytte (Jayden) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
find dit ejet bytte (Jayden)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Well i said i would find her didnt i? //kristine//
» Skal vi bytte? - Elias Blackwood
» Ny bar? - Jayden
» En bil tur //Jayden//
» ... I need to tell you something //Jayden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: