Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 7:43 am

omgivelser: indgangen til hostitalet
tid: 22:32 lørdag aften
påklædning: som på billedet, bare uden hanskerne

Neal kom gående ind af døren, hun holdt på sin arm, det lille medisinske viden (kommer fra erfaring af skader) hun havde, vidste hun at hendes underarm var brækket.
hun havde igen været i vædekampe (kæmper for penge) i den nedlagte farbriks bygning, hun havde mødt en mand med det sorte beldte i Judo og han havde brækket hendes arm, hun havde ikke kunne forvandlet sin hud til stål, da det var et menneske hun kæmpede mod.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 8:03 am

Anna Rose stod i venteværelset, og da det var en nem dag var der ikke meget vente tid, hun var blevet sat til at tage sig af dem der var tilbage og hun skulle til at gå til pause da hun opdaget en kvinde komme ind mens hun holde om sin arm.
Anna Rose var i sin sygepeljeske uniform og gik hen til kvinden "Er de okay, eller er de kommet noget til" hun undersøgte hende hurtigt med øjne og så så mere på hendes arm "gør deres arm ondt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 6:55 pm

en sygeplejerske kom ud til henne.
''hjælp jeg tror den er brækket'' sagde hun med et falsk klynk, for at sygeplejersken ikke skulle vide at hun var van til skader som denne her.
hun så på sygeplejersken hun var ret køn (Neal er bisexuel)
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 1:44 am

Anna Rose nikkede, hun var glad for hun ikke behøvet at sige til den skadet pige hun måtte vente, hun havde tid til hende.
"Følg med denne vej" sagde hun stille mens hun gik ind på en af læge værelserne hvor hun ville kunne undersøge hvor galt det var og om hun havde brug for nogen ryngen billder, mens hun gik og sørget for pigen fulgte med tog hun en lille dims op af lommen og gjorder den klar, de fleste læger på hospitalet kendte til magi, så de havde fået an ting der kunne se om andre væsner var overnaturlige og havde brug for en anden slags hjælp, selfølig hjælp Anna Rose stadigvæk menesker med sin magi, men hun var nød til at skjule det mere.
Anna Rose åbnede døren for kvinden og smilte "Tag venligst plads så kigger vi på den arm"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:09 am

Som Neal gik ind af døren, begyndte hun at blive lidt bange for at rynken-undersøgelse, ville afsløre hendes tidligere, nu helede skader, hvilket ville vise hvor mange slådskampe.
''grunden til at jeg brækkede den, jeg faldt ned af en trappe'' hun vidste godt at det var den elste undskyldning i bogen, men lige nu gad hun ikke komme op med noget bedre.

Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:21 am

Anna Rose nikkede "bare sæt dig på sengen" sagde hun og bad hende tag trøjen forsigtig af hvis hun havde lange armer på, hun lukkede døren og tog nogen ting fram for undersøgelser "Nu skal jeg bare lige teste noget det tag kun et øjeblik" sagde hun og tog det lille abarat hun havde og satte det på hendes håndflade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:33 am

Neal kendte ikke dette abarat, og hendes mor var læge ''det er ikke et rynken maskine'' sagde hun sagde hun røligt og klart ''hvad er det du tæster mig for?''
dette var en smugle mistænglig, men Neal tvivlede på at pigen ville hende noget undt, desuden dette var et hospital

PS. den vil vise stærk sort magi, da jeg er en demon
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:36 am

Anna Rose så på aparat og smile "Jo ser du, vi skal vide om vores patianter har brug for... special pleje" sagde hun og smilte satte sig foran Neal og smilte "lad mig sige det noget læger der kan magi får for at finde andre der kan magi"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeTors Feb 14, 2013 8:50 am

''magisk healing ville være rat, men det kan også læt gå galt, så vidt jeg ved, men jeg var ikke kommet til skade, hvis der ikke havde været så mange mennesker omkring mig så kunne jeg have forvandlet min hud til metal''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeTors Feb 14, 2013 8:52 am

"Det en sej evne at havde" sagde hun, lagde sine hænder hvor armen var brækket og begyndte at heale det "Jeg kan noget af det samme, det kan bare ikke ses"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeTors Feb 14, 2013 8:58 am

''det er en fed form for magi, men ikke så fedt som healing, men hvid magi er umulig for os demoner'' sagde Neal som smærten i hendes arm begyndte at forsvinde
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeTors Feb 14, 2013 9:01 am

"Så du en dæmon" sagde Anna Rose og smilte "Jeg har altid beundret dæmoner lidt, og haft lidt ondt af dem. alt den dårlige omtale fra folk der aldrig har set nogen" hun rystede stille på hovedt, bøjet Neals arm og healede igen, sørget for knoglerne sad rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeFre Feb 15, 2013 8:42 am

Neal trak på skulderene og sagde ''noget af det kan være selvforskyldt, vi har en tendens til at være, hvad skal jeg kalde det, både voldelig og farlig''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeFre Feb 15, 2013 5:29 pm

Anna Rose nikkede "Det ved jeg, min... bedste ven er dæmon" sagde hun og rødmede lidt, drejede hendes arm og healede den igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeFre Feb 15, 2013 7:02 pm

''jeg siger bare at nogen gange er vi selv skyld i det man siger om hvad folk siger om os, ligesom med varulve, vampyre og andre former for magikere, men det betyder ikke at alle er rådne æbler''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 1:19 am

"Det ved jeg" sagde hun og tjekkede hendes arm en sidste gang "Sådan, healet og klar til brug igen" hun smilte venligt til hende, rejste sig op og gik hen til et bord med parpire der var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 10:37 pm

''ok hvormeget bliver det så'' (dette er USA, hvor man skal betale for lægeservice), hun havde 3000 i kontanter i sin lomme (hun havde vundet dem i kampen trods sin skade)
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 10:41 pm

(Det ved jeg godt Razz Men jeg er ikke god til priser så vi siger bare et tal og sådan noget)
Anna Rose så på parpirene "Tja, siden det var magisk healing kommer til at koste lidt ekstra, men det oget man ikke lægger mærke til" hun gav hende regningen og smilte "Hvis det var for mig skulle vi havde sygesikrings skat som i andre lande jeg har boet i"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 10:55 pm

Neal trak på skulderene ''jeg ved ikke hvordan det er andre steder, men det er forkert at nogle mennesker ukke kan få lægehjælp, bare fordi de ikke kommer fra en rig familie, men dette skulle være nok'' hun gav de 3000 dollers (jeg ved heller ikke prisen) '' du kan bare beholde resten'' hun gav også en lap papir med et mummer på ''du kan bare ringe hvis du har prug for få dudelt nogle tæsk, i øvrigt mit navn er Neal''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeSøn Feb 17, 2013 2:25 am

Hun tog parpiret og smilte "Anna Rose, men jeg allerade er forsikret inde for det område" sagde hun med et smil "Men kom endelig igen hvis du har fået flere skader"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeSøn Feb 17, 2013 2:45 am

''så siger vi det, men en køn pige ken ikke være for forsigtig her i byen'' sgade Neal venligt ''man ved aldrig hvornår man får brug for en til at beskytte sin ryk''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeSøn Feb 17, 2013 4:36 am

Anna Rose smilte og nikkede "Det kan man jo aldrig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeSøn Feb 17, 2013 8:42 am

Neal rejste sig op og lavede et par jabs(hurtige slag) for at tæste armen ''den er så god som ny''

PS. jeg havde tænkt på sædlen, som en måde at fortsætte med et andet emne
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeSøn Feb 17, 2013 11:37 am

Anna Rose smilte "Ja det er den, hvilket også betyder den er lidt skråbelig, prøv at slappe lidt af med kampsporten og lad den bygge sig selv op" hun tog sedlen i lommen og smilte

// okay ^^ så skal jeg bare finde på en grund til hun skulle ringe til hende//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitimeMan Feb 18, 2013 7:27 am

''så må jeg hellere kun kæmpe mod modstandre, som varulve eller vampyre, som jeg kan bruge magi mod, men det kan være vi ses'' sagde hun og gik ud af døren

//the end//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)   hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» av...//anna rose/7
» A bite - Anna Rose
» Welcome Anna Rose
» Nat i byen - Anna Rose
» terapi - Anna rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: