Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Samuel og Logan på jagt //Lukket//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 11:53 am

"..." Logan sukkede "du har ikke ødelagt mit liv.. det er bare blevet noget.. andet end det jeg havde forventet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 11:55 am

Han trak svagt på skuldrene, "måske ikke ødelagt, nok nærmere stjålet" han sukkede igen stille.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 12:21 pm

Logan så på ham.. "hvis det skulle stjæles af nogle, er jeg ret tilfreds med min gerningsmand"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 12:31 pm

Han lo svagt, "det er jeg glad for" sagde han og smilede svagt, så så han lidt trist ud "men jeg er ked af, ikke at kunne give dig solen tilbage"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 12:38 pm

"... jeg må lære at elske månen" han smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 12:47 pm

"Hvis du kunne, ville du så tage væk med hende vampyren?" spurgte han, en anelse bekymret, " i virker til at dele holdning om solen ..."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:18 am

"..." Logan så tænkene ud. Overvejede virkelig muligheden.. hvis han var fri, og hvis Victoria ville have ham med.. ville han så? "Hmmm.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:25 am

Han sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:36 am

"nej.. det tror jeg ikke" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:39 am

Ha kiggede på ham og smilede svagt, "virkelig?" spurgte han, "du skal ikke lyve for min skyld?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:41 am

"Jeg lyver ikke" sagde han "jeg kan godt lide at være her.. jeg er ikke sikker på jeg ville forlade dig hvis halsbåndet røg af.. men jeg ville nok råbe lidt mere af dig" han smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:50 am

Han nikkede og smilede igen stille, "det er jeg glad for ..." han så vurderende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:50 am

Logan så spørgene på ham?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:54 am

Han rystede svagt på hovedet, "ikke noget"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:55 am

"Det er også uretfærdigt at du kan tvinge alle svar ud af mig, men ikke besvare min spørgsmål" pointerede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:58 am

Han nikkede, "det har du ret i" sagde han, og var helt enig med Logan, det var ikke retfærdigt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 9:02 am

"Hvis jeg slipper fri, kan det være jeg tager hævn og ikke svare på dine spørgsmål længere" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 9:11 am

Han betragtede ham lidt og sukkede så, "du tror ikke du ville tage hævn på andre måder?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 9:19 am

"Hm? Hvad tænker du på?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 9:46 am

"jeg ved ikke" sagde han og tænkte lidt, "der er mange muligheder ... det virker som en ret mild form for straf" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 5:51 pm

Logan så overrasket på ham "du tror jeg vil tage fysisk hævn?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:20 am

Han trak på skuldrene, "og hvorfor ikke?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:29 pm

"Jeg er bare overrasket.. jeg tror aldrig jeg har overvejet hævn" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:25 am

Han så undrende på ham, "virkelig?" spurgte han forundret.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 9:08 pm

"Nej jeg.." han tænkte lidt "altså jeg har ønsket, ønsker stadig, frihed. Men jeg tror aldrig jeg har været.. jeg ved ikke. Jeg ser det som en udfordring jeg måske på et tidspunkt kan klare. Men jeg føler ingen direkte negative følelser mod dig i forbindelse med min tilværelse" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Samuel og Logan på jagt //Lukket//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//
» Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel
» lad spillet begynde //lukket//
» En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//
» Efter en vellykket jagt - Lana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: