Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 7:34 am

Tid: 06:00
Sted: Samuels hus
Omgivelser: Stuen
Vejr: Klar morgen

Logan stod lænet op af væggen og så på hoveddøren. Det havde været en af de underligste dage i hans liv. Han var ikke sikker på hvad der skulle ske, hvad han skulle foretage sig.. hvordan Samuel ville reagere. En ting var sikkert, han var nød til at se ham og tale med ham.. skulle han så rejse? Han så bare på døren imens tankerne fløj rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 7:37 am

Samuel gik tilbage mod huset, han havde brugt det meste af natten på at lede efter Logan, ikke at han havde haft noget held, det havde han som sådan heller ikke regnet med. Han sukkede tungt og kiggede på huset, han kunne nu se det. Han ville have ledt videre, undersøgt hver eneste bygning og gade, men solen ville snart stå op, og han ønskede trods alt ikke at dø endnu.
Han kom frem til huset og gik ind.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 7:38 am

Logan løftede hovedet da døren gik op. Havde hans hjerte stadig slået, havde det haft fart på. Han var nervøs.. underligt, det var længe siden han havde følt sig rigtigt nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 7:41 am

Samuel lukkede tungt døren efter sig og stoppede så op, han stivnede svagt og kiggede overaskede på Logan. Han kiggede først på hans hals og konstaterede at der, som forventede, ikke var noget halsbånd. Så kastede han et blik rundt i resten af rummet for at sikre sig at de var alene, "Logan..?".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 7:42 am

"Hej..." sagde han tøvende ".. Samuel" afsluttede han sætningen. "Hrm.. du er hjemme.. jeg tænkte vi lige skulle snakke lidt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 9:00 pm

Han så på ham, kiggede en ekstra gang efter halsbåndet og sukkede svagt, det var stadig væk. Han gik et par skridt frem, ikke sikker på, hvordan han skulle reagerer. ".. Ja, det skal vi nok" sagde han og kiggede undersøgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 10:53 pm

Han fulgte hans blik.. "ja.. jeg tror ikke du er i tvivl om hvad der er sket.. måske hvordan" han så tøvende på ham da han gik nærmere, men flyttede sig ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 11:04 pm

Han nikkede svagt og sank, så sagde han, "ja, hvordan er det sket?" han tøvede, "og hvad nu?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 5:48 pm

"Jeg fik hjælp" fortalte han "jeg vil gerne have givet dig halsbåndet igen, men det var en del af prisen for at magikeren ville tage det af mig" sagde han tøvende, undlod at svare på det andet spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 10:04 pm

"Jeg skal alligevel ikke bruge det mere ..." sagde han og sukkede svagt, "...hvorfor er du her?" spurgte han efter en kort tøven.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Jan 03, 2013 10:19 am

"Jeg ved ikke.." Logan så tøvende på ham "jeg følte det var uhøfligt at gå.. uden at sige noget.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 6:54 am

Han nikkede kort, "så du går?" spurgte han og kiggede på Logan med et vemodigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 7:42 am

"... er der noget valg?" spurgte han og så undersøgende på Samuel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 8:51 am

Samuel kiggede på ham, "det er op til dig, jeg kan jo ikke bestemme over dig længere" sagde han og sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 9:08 am

"... ville du havde mig i huset hvis ikke du kunne bestemme?" spurgte han tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 8:36 am

Han tænkte lidt over det og betragtede ham indgående, vejede for og imod, forestillede sig, hvordan det ville være, "... helst ikke, men jeg foretrækker det over ikke at have dig i huset" sagde han med et svagt suk.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 8:57 am

"Jeg tror ikke det bliver rart hvis du går og et utilfreds hele tiden" sukkede han "eller forsøger at finde en ny måde at fange mig på"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:00 am

Han så på ham, "hvis du bliver ..." han sukkede lidt, "...så skal jeg nok lade være med at forsøge at fange dig igen" han kiggede væk, "jeg kan dog ikke love at være glad hele tiden"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:01 am

Logan så tøvende på ham "... ok så"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:08 am

Han sukkede igen, "... men ... jeg har ikke lyst til at du bliver for min skyld ..." sagde han tøvende, "hvis du hellere vil tage afsted ..."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:09 am

"Jeg kan lide at være her" sukkede han "eller.. jeg kan lide dig, hvor vi befinder os er underodnet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:16 am

Han kiggede på ham igen, " ... er du sikker?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:23 am

"Selvfølgelig er jeg sikker" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:25 am

Han nikkede og rystede så svagt på hovedet, "jeg forstår dig ikke ..." sagde han, "du er fri, men du er ikke rejst endnu ..." sagde han og lød en smule undrende.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:39 am

"Jeg vil gerne være fri.. men det betyder ikke jeg ikke kan lide resten af mit liv" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme undervisning //Emmali
» Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel
» hjemme igen - Logan
» Alene hjemme :(
» Alene hjemme - Azariel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: