Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Samuel og Logan på jagt //Lukket//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:14 am

Han basvarede overraskede kysset.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:15 am

Logan lukkede øjnene og følte sig splittet mellem at alt var som før og at det ikke var. "Jeg bryder mig ikke om at du taler med Lana.." sagde han mod Samuels læber "og jeg bryder mig ikke om at du forbyder mig at tale med Ashley"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:17 am

Samuel betragtede ham lidt, "hvorfor kan du ikke lide jeg snakker med Lana?" spurgte han undrende og lagde samtidigt armene om ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:18 am

"Fordi du kan lide hende" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:20 am

Han trak ham indtil sig, "og jeg må ikke snakke med folk jeg kan lide?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:21 am

".. det gør mig jaloux.." sukkede han tøvende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:23 am

Han lo svagt, "på Lana? det er der vist ingen grund til" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:24 am

"..." Logan så ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:25 am

Han aede ham over håret, "hvorfor er du overhovedet jaloux?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:27 am

"...." Logan så ned "Samuel, hvad jeg er ved at fortælle dig er min største svaghed i forhold til dig" han så ham ind i øjnene "langt værre end dette halsbånd, og stærkere end nogen kæde.. hvis du bruger det imod mig er jeg ikke sikker på jeg kan holde mig selv sammen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:28 am

Samuel så overraskede på ham, men forholdt sig tavs og afventende.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:32 am

"Jeg er forelsket i dig. Fra den første dag jeg mødte dig, til du tog min fremtid og bandt mig til dig for evigt.." han så ham ind i øjnene "men skulle jeg komme fri ved jeg ikke om jeg kunne gå"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:35 am

Samuel betragtede ham undrende, så trak han ham ind til sig og strøg ham blidt over håret. "... Det er jeg glad for at høre" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:36 am

Logan tøvede.. ja, Samuel var glad for han ikke ville gå.. den perfekte slave. Han sukkede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:55 am

Han kyssede ham i håret, "bare rolig" sagde han, "jeg ville aldrig bruge det imod dig, og jeg mener stadig ikke du har grund til at være jaloux".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 9:01 am

".. hvorfor er du bekymret over det med Ashley?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 9:05 am

Samuel kiggede på ham, "først var jeg bange for du ville stikke af" sagde han, "så fortalte du at i havde kysset" han rynkede irriteret brynene, "det gjorde mig mere bekymret" han tøvede lidt, "og måske også en smule jaloux"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 23, 2012 7:09 am

Logan smilede svagt.. "det er jeg glad for at høre.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 23, 2012 7:12 am

Han betragtede ham lidt og strøg ham igen over håret, "det er altid noget du syntes det" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 23, 2012 7:13 am

Han smilede lidt "beklager at din frustration bringer mig glæde herre, men prøv at forstå det positive i sammenhængen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 23, 2012 7:16 am

Han smilede svagt, "det vil jeg prøve" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:31 am

Logan så på Samuel "..." han overvejede hvad han skulle stille op med sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:36 am

Samuel kyssede ham igen på håret og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:37 am

Logan lukkede øjnene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 12:10 pm

Samuel kiggede på ham, "... Logan" sagde han stille, "det betyder mere for mig, end jeg kan sætte ord på, at du er her". Han strøg ham blidt over håret. "Jeg beklager, hvis det har ødelagt dit liv", han sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel og Logan på jagt //Lukket//   Samuel og Logan på jagt //Lukket// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Samuel og Logan på jagt //Lukket//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//
» Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel
» lad spillet begynde //lukket//
» En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//
» Efter en vellykket jagt - Lana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: